Aika erikoista jos naiset ei välitä muka rahasta :D mulla on tällä hetkellä tulot lähes 4000e kuussa ja naisia on alkanut pyörimään
olen pian 35 vuotias mies ja vielä 8 vuotta sitten en kiinostellut paljoakaan ketään, kun olin työmarkkinatuella ja työkyvytön.
Nyt vuosi sitten palasin työelämään ja aloin tienata lähes 4000e kuussa. Sinä aikana ostin auton, asunnon ja sijoitin.
pikkuhiljaa omaisuutta kertyi ja hankin myös vakituisen vuokramökin. Kummasti aloin pian huomata, että seurani suosio alkoi kasvamaan ja muutamat vanhat naispuoliset kaverit alkoi pitämään tiivisti yhteyttä. Aloin aistia jopa pientä kissatappelua. Ikävä kyllä olin jo tässä kohtaa varattu ja pitkän etsinnän jälkeen löytänyt ihanan kumppanin joka hyväksyi minut jo ennen rahoja. Väitän, että nuorehkot naiset on erittäin monet aika rahan perään.
Kommentit (40)
Vuodessa ehtii sattua ja tapahtua siellä Porvoossa.
:D kyllä sieltä aina vähintään muutama tytteli löytyy jos tulot on vähintään 3000 ja se näkyy ulos päin varallisuutena.
Kuulostaa siltä että nuoret naiset on fiksuja.
Kuulostaa provolta, tuo on ihan tavallinen keskipalkka miehelle. Mut ehkä Porvoossa on eri tulotaso.
Löytäisipä edes sellaisen, joka tienaa saman kun minä, 65 000e/vuosi, mutta aina löytyy niitä katkeria tyhjätasku miehiä, kenen mielestä naisen kuuluu maksaa kaiken hänen puolesta, vaikka olisi töissä. Enää en elätä yhtäkään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa provolta, tuo on ihan tavallinen keskipalkka miehelle. Mut ehkä Porvoossa on eri tulotaso.
Yläkoulujonnellehan tuo on jo iso summa. Isompi kuin äipän antama viikkoraha.
Ehkä se ei suoraan ole se raha, vaan yleinen pirteys ja ryhdikkyys, jota se tuo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisipä edes sellaisen, joka tienaa saman kun minä, 65 000e/vuosi, mutta aina löytyy niitä katkeria tyhjätasku miehiä, kenen mielestä naisen kuuluu maksaa kaiken hänen puolesta, vaikka olisi töissä. Enää en elätä yhtäkään miestä.
Ei tuo ole edes tuloista kiinni. Omat tulot on 90 000 kun taas mun mies tienaa reilusti yli 100 000 vuodessa, mutta jostain syystä minulla on kuitenkin enemmän rahaa ja maksan enemmän meidän kuluja. Go figure.
Mistä ne naiset tiesi miten paljon saat palkkaa? Kerroitko sen itse heille?
Vierailija kirjoitti:
No tämä. En minä ainakaan kerro muille tulojani enkä kysele muilta heidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. En minä ainakaan kerro muille tulojani enkä kysele muilta heidän.
En minäkään ja ihmettelisin jos joku mies leveilisi palkallaan ja omaisuuksillaan. Se olisi suorastaan tympeää, ei ihailua herättävää.
Vierailija kirjoitti:
:D kyllä sieltä aina vähintään muutama tytteli löytyy jos tulot on vähintään 3000 ja se näkyy ulos päin varallisuutena.
Kerrohan satusetä veroprosenttisi tuolle neljälletuhannelle, ja paljonko jää käteen verojen jälkeen. Olet oikeasti aika tiukoilla asuntolainaisena autonostajana.
Vuosi sitten palasit työelämään ja nyt on jo asunto, auto ja mökki. Oletko nyt siis korviasi myöten veloissa? Ojasta allikkoon.
Vain 4000 palkkaa ja teit tosiaan tuon kaiken yhdessä vuodessa. Oliko se tuntipalkka?
Taitaa vähän riippua siitäkin, millaiset naiset ovat kyseessä, jos raha kiinnostaa ihmistä itseään enemmän.
Mutta ei kuulosta kovin loogiselta syyttää nuoria naisia rahanahneudesta, jos 35-vuotias mies sanoo vanhojen naispuolisten kavereidensa alkaneen ottaa yhteyttä.
4 tonnin tulot ei todellakaan ole mitenkään ihmeelliset, se on pääkaupungissa töissäkäyvien mediaani melkeinpä. Että eipä taida olla rikkauksistasi kiinni, naiset nyt vaan ylipäätään haluavat kumppanin joka elättää itsensä tai opiskelee tähtäimenään työllistyminen.
Kun olit työkyvytön.
Liikuit varmaan samoissa paikoissa ja juttelut paljon naisten kanssa.
Vai kotoako ois pitäny tulla hakemaan?
Vientiä riitti nuorempana. Ei tarvinnut muuta, kuin hymyillä ja sanoa silmiin katsoen moi.
Siis sinusta on jotenkin kyseenalaista olla kiinnostuneempi töissään menestyvästä miehestä kuin työkyvyttömästä? Outoa.