Aika erikoista jos naiset ei välitä muka rahasta :D mulla on tällä hetkellä tulot lähes 4000e kuussa ja naisia on alkanut pyörimään
olen pian 35 vuotias mies ja vielä 8 vuotta sitten en kiinostellut paljoakaan ketään, kun olin työmarkkinatuella ja työkyvytön.
Nyt vuosi sitten palasin työelämään ja aloin tienata lähes 4000e kuussa. Sinä aikana ostin auton, asunnon ja sijoitin.
pikkuhiljaa omaisuutta kertyi ja hankin myös vakituisen vuokramökin. Kummasti aloin pian huomata, että seurani suosio alkoi kasvamaan ja muutamat vanhat naispuoliset kaverit alkoi pitämään tiivisti yhteyttä. Aloin aistia jopa pientä kissatappelua. Ikävä kyllä olin jo tässä kohtaa varattu ja pitkän etsinnän jälkeen löytänyt ihanan kumppanin joka hyväksyi minut jo ennen rahoja. Väitän, että nuorehkot naiset on erittäin monet aika rahan perään.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisipä edes sellaisen, joka tienaa saman kun minä, 65 000e/vuosi, mutta aina löytyy niitä katkeria tyhjätasku miehiä, kenen mielestä naisen kuuluu maksaa kaiken hänen puolesta, vaikka olisi töissä. Enää en elätä yhtäkään miestä.
Ei tuo ole edes tuloista kiinni. Omat tulot on 90 000 kun taas mun mies tienaa reilusti yli 100 000 vuodessa, mutta jostain syystä minulla on kuitenkin enemmän rahaa ja maksan enemmän meidän kuluja. Go figure.
Vai "jostain syystä". Etkö siis tiedä. Kasvattaakohan miehesi vaivihkaa varallisuuttaan, kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
4000 euroa kuussa miinus verot...uuuh, massimies! Varo gold diggereitä :D
Niin kun kesämökkikin vielä 🤩🤩
Tienaan nykyään 6500 euroa kuussa, ja vain yksi nainen on näkyvissä. Se sama joka tuossa on ollut kohta kolkyt vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän miehet aina valittaa että vastuuttomat jännämiehet vie naiset eikä kunnollinen keskipalkkainen mies kelpaa. Pitää olla joko syrjäytynyt kaulatatuoitu rikollinen tai johtaja 9000e palkalla, joten tarinasi ei voi pitää paikkansa.
Jep, tuo onkin naisen tekemä aloitus. Kukaan ei ole varmemmin ikisinkku kuin 4-5 tonnia kuussa tienaava raitis ja savuton pertti perusinsinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisipä edes sellaisen, joka tienaa saman kun minä, 65 000e/vuosi, mutta aina löytyy niitä katkeria tyhjätasku miehiä, kenen mielestä naisen kuuluu maksaa kaiken hänen puolesta, vaikka olisi töissä. Enää en elätä yhtäkään miestä.
Harmin paikka. Mä jo aloin elätellä toiveita alun jälkeen kun mainitsit palkkatasosi. 😩
No niinpä. Sinäkään et pääse minun lompakolle loisimaan, eikä minun sohvalle makaamaan.
Oi ja voi.. Äl ny enempää heitä suolaa haavoihini..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta on jotenkin kyseenalaista olla kiinnostuneempi töissään menestyvästä miehestä kuin työkyvyttömästä? Outoa.
Sinä sen sanoi, aina pitää olla joku työ tai raha tai menestys tai jotain, eli sillä itse henkilöllä tai persoonalla tai luonteella ja muulla ei ole näköjään mitään väliä?
Kyllä nuo 'työ tai raha tai menestys tai jotain' yleensä jollain lailla ovat aika kiinteästi liittyneinä noihin itse henkilöön tai persoonaan tai luonteeseen tai muuhun sellaiseen.
FIREtätkö kenties? Ehkä muutams vuosi duunia ja sitten sinäkin pääset Firettelee, se vasta saa naiset kiinnostumaan.
No niinpä. Sinäkään et pääse minun lompakolle loisimaan, eikä minun sohvalle makaamaan.