Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (767)

Vierailija
701/767 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii suoraan panotreffit niin näkee onko kipinää.

Juu, teillä miehillähän on vara valita, kenen kanssa kahvitreffeille, kenen kanssa melontatreffeille, kenen kanssa panotreffeille...  Buahhhahhhaah 😂😂😂

Juu, ja jostain kumman syystä palsta on aina  täynnä aloituksia kuinka tavallinen mies ei kelpaa naisille. Nyt yhtäkkiä onkin joka palstaulilla naisia yllin kyllin. Eikä yhdellekään tarvitse edes kahvikupillista tarjota kun uusia, halvempiin treffeihin suostuvia naisia on aina saatavilla.

Miesten logiikka. Siis koittakaa nyt edes!

Vierailija
702/767 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tarjoaa jos hän on sinusta kiinnostunut parisuhdemielessä. Tai jos ei edes 2. Treffeillä tarjoa, niin se oli sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten logiikka:
"Anna minulle kymppi, en halua maksaa kahviani ja pullaani itse"
"Mitä jos maksamme molemmat omame?"
"Olet pihi ja saituri!"

Vierailija
704/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka:
"Olet pihi ja saituri!"

t.  inceli

Vierailija
705/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Mies sanoo tuossa, että toivottavasti viihdymme yhdessä ja haluamme tarjota toinen toisillemme aikaa, energiaa ja seuraa ilman erillistä korvausta. Toivottavasti sinusta ja minusta tulee yhdessä me. Maksullinen seura, joka laskuttaa energiastaan, ajastaan ja seurastaan on ihan eriasia, eikä mitään vaimomateriaalia.

Vierailija
706/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo tuossa, että toivottavasti viihdymme yhdessä ja haluamme tarjota toinen toisillemme aikaa, energiaa ja seuraa ilman erillistä korvausta. Toivottavasti sinusta ja minusta tulee yhdessä me. Maksullinen seura, joka laskuttaa energiastaan, ajastaan ja seurastaan on ihan eriasia, eikä mitään vaimomateriaalia.

t. inceli

Vierailija
707/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. inceli

Toimii aikuisten maailmassa, eikä minun teidän gen-z lasten maailmasta tarvitse tietääkkään, tehkää niin kuin tykkäätte.

Vierailija
708/767 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka:
"Olet pihi ja saituri!"

Kannattaa tehdä siekkiset wanna be prinsessalle. Wanna be prinsessa ajattelee nyt saan taas ne ilmaiset kahvit ja leivokset, mutta paikan päällä ei olekaan ketään.

Vierailija
709/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat

Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.

Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.

Meneepä hankalaksi tämä treffailu, kun minä panen vasta sitten, kun tapailu alkaa olla seurustelua.

Silloin pitää tavata toisiaan täysin ilmaiseksi siihen asti, kunnes alkaa seurustelu.

Vierailija
710/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suoraa. pillua.

Vierailija
711/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän puhelinkeskustelun perusteella käy selville, miten pahalle se toinen osapuoli haisee. Väärän hajuinen mies on minulle eiei.

Kyllä jokainen mies käy suihkussa ennen kuin tapaa naisen.

Vierailija
712/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen ekaa kertaa Tinderiä ja tämä on kyllä hyvä karsintakeino. Paljon ihan hyvännäköisiä miehiä, joilla vaikuttaa ihan olevan asiat kunnossa ehdottelemassa treffejä, mutta osasta niin kuulee heti sen, että juuri kahvia tai kävelyä ehdotetaan, mahdollisimman helppoa ja minimiefortin vaativaa. 
Ja ei, en halua 7 ruokalajin illalliselle, mutta esimerkiksi viinilasilliset tai glögit jossain tunnelmallisessa paikassa ei luulisi olevan kenelläkään liikaa panostusta ja luulisi olevan kivampi kutsujallekin kuin joku tarpominen tuolla sateessa tai hikinen kultakatriina.

Vierailija
713/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat

Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.

Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.

Meneepä hankalaksi tämä treffailu, kun minä panen vasta sitten, kun tapailu alkaa olla seurustelua.

Silloin pit

Sitten mies saa asua minun lähistöllä, sillä en minäkään maksa euroakaan tapaamisesta. Ei se pyörällä kulkeminenkaan ole ilmaista enkä minä pyöräile talvella, bussitkin perivät maksun.

Vierailija
714/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän puhelinkeskustelun perusteella käy selville, miten pahalle se toinen osapuoli haisee. Väärän hajuinen mies on minulle eiei.

Kyllä jokainen mies käy suihkussa ennen kuin tapaa naisen.

Jokaisella ihmisellä on oma ominaishaju, ei sitä suihkulla pysty peittämään. Jos mies on hölvännyt hajusteita, niin sehän tarkoittaa sitä, että miehen ominaishaju on paha.

Vierailija
715/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten mies saa asua minun lähistöllä, sillä en minäkään maksa euroakaan tapaamisesta. Ei se pyörällä kulkeminenkaan ole ilmaista enkä minä pyöräile talvella, bussitkin perivät maksun."

Videochatti on ratkaisu. Se ei maksa mitään ylimääräistä.

Vierailija
716/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, toiset käy syömässä muiden kustannuksella ei ihme, ettei ole aikaa kuin käydä pareilla treffeilla ja kun lounaat jää pois, on aika vaihtaa toiseen maksajaan

Vierailija
717/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilen ekaa kertaa Tinderiä ja tämä on kyllä hyvä karsintakeino. Paljon ihan hyvännäköisiä miehiä, joilla vaikuttaa ihan olevan asiat kunnossa ehdottelemassa treffejä, mutta osasta niin kuulee heti sen, että juuri kahvia tai kävelyä ehdotetaan, mahdollisimman helppoa ja minimiefortin vaativaa. 
Ja ei, en halua 7 ruokalajin illalliselle, mutta esimerkiksi viinilasilliset tai glögit jossain tunnelmallisessa paikassa ei luulisi olevan kenelläkään liikaa panostusta ja luulisi olevan kivampi kutsujallekin kuin joku tarpominen tuolla sateessa tai hikinen kultakatriina.

Eli miehen kuuluu maksaa seurastasi?
Ja tasa-arvoinen parisuhdehan oli haussa?

Vierailija
718/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisten maailmassa se joka ei maksa molempien puolesta on saituri, mutta ei se joka ei maksa edes omiaan.

Vierailija
719/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että karsit. En haluaisikaan alkoholistia enkä sokerijuomia litkivää naista vaan sporttisen naisen.

Vierailija
720/767 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minua naiset pyytävät kahville. 

Aika yleinen on: "Hei vaikutat kivalta/mukavalta, haluisitko lähteä joskus vaikka kahville?"

Siis livenä baarissa tms.  Vielä en ole päässyt sinne kahville kertaakaan. Joko on päädytty naisen luokse yöksi tai olen kieltäytynyt kohteliaasti.  

Tinderiä en ole vielä kokeillut. 

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän