Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (767)

Vierailija
741/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että naiset jotka näin ajattelevat kuten aloituksessa jättävät tuolaisille treffeille tulematta. Maksulliset ja elättäjän etsijät kuuluvat muualle kun treffeille.

Vierailija
742/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesällä oltiin sovittu eräälle päivälle Tinder-treffit yhden 5-kymppisen miehen kanssa. Sinä päivänä satoi aika kovasti, niin silti hän ehdotti, että mentäisiin kävelylle. Minä sitten kirjoitin, että mentäisiinkö mieluummin lounaalle kiinalaiseen ravintolaan ja että minä voin tarjota. Mies suostui tähän!!! Minä sitten maksoin meidän molempien buffetilounaat! Se tilanne oli niin absurdi! Ja se mies vielä sanoi, ettei koskaan nainen ole hänelle tarjonnut ensitreffeillä. Jos olisin ollut skarppina, olisin voinut todeta: "en minäkään ole koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet ovat halunneet tarjota minulle".

Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia.

Hidas kävely on liikuntaa vain täysin rapakuntoisten ihmisten mielestä. Eihän sateessa pysty edes juttelemaan, kun kumpikin on oman sateenvarjon alla. Tuskin kumpparitkaan on mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että naiset jotka näin ajattelevat kuten aloituksessa jättävät tuolaisille treffeille tulematta. Maksulliset ja elättäjän etsijät kuuluvat muualle kun treffeille.

Menolippu Dubaihin ja maahantulokielto sen jälkeen.

Vierailija
744/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia."

olisiko sinun mielestäsi tilanne ollut romanttinen, että kävellään sateessa?"

Todellakin olisi, jos olisin ihastunut naiseen. Mutta tuntemattomaan en ole tietenkään voinut ihastua ennen tapaamista. Mutta sateessa kävely kertoo kyllä naisen luonnosta. Jos se ei onnistu, niin ei onnistu suhdekaan, koska sateessa kävelyä on luvassa tulevaisuudessakin.

Vierailija
745/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesällä oltiin sovittu eräälle päivälle Tinder-treffit yhden 5-kymppisen miehen kanssa. Sinä päivänä satoi aika kovasti, niin silti hän ehdotti, että mentäisiin kävelylle. Minä sitten kirjoitin, että mentäisiinkö mieluummin lounaalle kiinalaiseen ravintolaan ja että minä voin tarjota. Mies suostui tähän!!! Minä sitten maksoin meidän molempien buffetilounaat! Se tilanne oli niin absurdi! Ja se mies vielä sanoi, ettei koskaan nainen ole hänelle tarjonnut ensitreffeillä. Jos olisin ollut skarppina, olisin voinut todeta: "en minäkään ole koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet ovat halunneet tarjota minulle".

Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia.

Hidas kävely on liikuntaa vain täysin rapakuntoisten ihmisten mielestä. Eihän sateessa pysty edes juttelemaan, kun kumpikin on oman sateenvarjon alla. Tuskin kumpparitkaan on mukana.

Miksi pitää hitaasti kävellä tai käyttää sateenvarjoja? Kumpparit käyvät kyllä, jos kävellään metsässä.

Vierailija
746/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsenko oikein että lukuisten pettymysten jälkeen sinulla oli nyt kerrankin käsissäsi kunnon rehti mies ja taisit antaa senkin valua hukkaan?

Vierailija
747/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen älä suostu 🤣 en minä ole mikään nainen. Minua pyytää naiset kävely treffeille. Kuulostaa ihan siltä niinkuin mies olisi aina treffeille pyytäjä ja nainen suostuu jos suostuu. Taitaa olla ainakin viimeiset 20 treffit niin että nainen on pyytänyt treffeille ja päättänyt mitä tehdään.M40

Vierailija
748/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten mies saa asua minun lähistöllä, sillä en minäkään maksa euroakaan tapaamisesta. Ei se pyörällä kulkeminenkaan ole ilmaista enkä minä pyöräile talvella, bussitkin perivät maksun."

Videochatti on ratkaisu. Se ei maksa mitään ylimääräistä.

Ja taas päästään siihen, että miehen ominaishaju voi olla paha, joten mitkään videochatit ei käy.

Se on vain yksi piirre. Muut huonot ominaisuudet voi selvittää viestittelemällä. Äänenkin jutelemalla puhelimessa. Moni huono mies karsiutuu pois jo tässä vaiheessa. Sitten treffeillä voi vaan käydä haistelemassa ja katsomassa, miten mies kohtelee tarjoilijoita ja muita ihmisiä.

Vierailija
749/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikoillaan istuminen toimettomana vaatii vaivannäköä ja on lähes luonnotonta.

Silti tämä onnistuu mieheltä baarissa kavereitten kanssa tai kotona koneen/telkkarin ääressä.

Treffeillä on tarkoitus jutella. Se on se toimi. Jos et aio avata suutasi, jää toki kotiin.

Vierailija
750/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä sanotaan 30+ ikäisellä miehellä pitää elämä olla sen verran kunnossa, että on varaa tarjota lounas/kahvit naiselle ensitreffeillä. Siis ainkin jos nainen on kiinnostava. Jos et ole kiinnostunut naisesta, niin älä sitten tarjoa.

Ei mies uskalla tarjota, koska nainen voi ghoustaa.

Voi luoja..

Nainen voi ghostata vaikka mies tarjoaisikin.

Naisen huomioiminen esim tarjoamalla kahvi sen sijaan parantaa todennäköisyyttä, että tulisi ne toiset treffit.

Tuolla tavalla vaan kuset omiin muroihisi, sillä niitä naisia huomioivia miehiä riittää ja he saavat sitten ne toiset treffit ja ehkä tyttöystävänkin.

Vierailija
751/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juokse jos nainen vaatii treffit maksullisiin paikkoihin!! Nainen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä kun se nainen on kiinnostunut vain sinun rahoista. Tämmöisiin naisiin ei kannata tuhlata aikaa koska kunnollisia ja parempiakin on tarjolla 

Vierailija
752/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olisiko sinun mielestäsi tilanne ollut romanttinen, että kävellään sateessa?"

Pieni sade on ok, mutta ei tuuli ja tuisku. Ehkä on katottu liikaa leffoja, missä juostaan sadetta turvaan latoon ja aletaan pussailla heinäkasassa.

Vierailija
753/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän puhelinkeskustelun perusteella käy selville, miten pahalle se toinen osapuoli haisee. Väärän hajuinen mies on minulle eiei.

Kyllä jokainen mies käy suihkussa ennen kuin tapaa naisen.

Ei muuten käy. Valitettavasti tiedän.

Vierailija
754/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä sanotaan 30+ ikäisellä miehellä pitää elämä olla sen verran kunnossa, että on varaa tarjota lounas/kahvit naiselle ensitreffeillä. Siis ainkin jos nainen on kiinnostava. Jos et ole kiinnostunut naisesta, niin älä sitten tarjoa.

Ei mies uskalla tarjota, koska nainen voi ghoustaa.

Voi luoja..

Nainen voi ghostata vaikka mies tarjoaisikin.

Naisen huomioiminen esim tarjoamalla kahvi sen sijaan parantaa todennäköisyyttä, että tulisi ne toiset treffit.

Tuolla tavalla vaan kuset omiin muroihisi, sillä niitä naisia huomioivia miehiä riittää ja he saavat sitten ne toiset treffit ja ehkä tyttöystävänkin.

Ikean tai Bilteman 1€ kahvi + kanelipulla on kipuraja. Sen voi maksimissaan tarjota ensitreffeillä.

Vierailija
755/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no kyllä minulle kelpaisi treffit kahvilaan ja ulkoilemaan. Jotenkin rentoa tutustumista.

Vierailija
756/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit lähtee siitä että nainen tarjoaa, ja panostaa niihin.

Vierailija
757/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.

Passattavaksi halutaan jo ennen suhdetta mutta muista perinteistä kuten deitin illalliselle viemisestä ei puhettakaan.

Vierailija
758/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia."

olisiko sinun mielestäsi tilanne ollut romanttinen, että kävellään sateessa?"

Todellakin olisi, jos olisin ihastunut naiseen. Mutta tuntemattomaan en ole tietenkään voinut ihastua ennen tapaamista. Mutta sateessa kävely kertoo kyllä naisen luonnosta. Jos se ei onnistu, niin ei onnistu suhdekaan, koska sateessa kävelyä on luvassa tulevaisuudessakin.

Ei naiset halua kurjaa kärsimys suhdetta. Kuinka monta naista olet saanut sateeseen kävelylle?

Vierailija
759/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies juokse jos nainen vaatii treffit maksullisiin paikkoihin!! Nainen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä kun se nainen on kiinnostunut vain sinun rahoista. Tämmöisiin naisiin ei kannata tuhlata aikaa koska kunnollisia ja parempiakin on tarjolla 

Kunnon herrasmies ehdottaa treffejä hyvään ravintolaan,nämä on ihan perusjuttuja.

Vierailija
760/767 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon herrasmies ehdottaa treffejä hyvään ravintolaan,nämä on ihan perusjuttuja.

Kotona mies voi valmistaa herkullisen ateria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme