Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (767)

Vierailija
661/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän puhelinkeskustelun perusteella käy selville, miten pahalle se toinen osapuoli haisee. Väärän hajuinen mies on minulle eiei.

Vierailija
662/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat

Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.

Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.

Pidät siis kaikkia naisia maksullisina ja vieläpä halpoina sellaisina. Jatka poika unelmointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat

Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.

Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.

Ja taas yksi mies riensi perustelemaan, miksi naisten kannattaa odottaa ensimmäisen s*ksikerran kanssa pitkään. Erottaa ne, jotka ovat kiinnostuneita naisesta ensisijaisesti ihmisenä ja ne, joille s*ksi on kahvikupin hintaista. 

Vierailija
664/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä tykkään rennosta kävely treffeistä. Olen lähtenyt vene treffeille miehen kanssa. Mentiin saareen , onkittiin siikaa ja paistettiin makkaraa nuotiolla. Hyvä ja rennot treffit, teimme sitä monta kertaa ja olen siitä lähtien ollut miehen kanssa. Kahvitreffit voi olla kiusalliset jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa.

Vierailija
665/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä tykkään rennosta kävely treffeistä. Olen lähtenyt vene treffeille miehen kanssa. Mentiin saareen , onkittiin siikaa ja paistettiin makkaraa nuotiolla. Hyvä ja rennot treffit, teimme sitä monta kertaa ja olen siitä lähtien ollut miehen kanssa. Kahvitreffit voi olla kiusalliset jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa.

Yhdyssanat, "onkittiin" .

Eikö enää osata ollenkaan kirjottaa?

Kirjotat yhtä huonosti kuin tuo kahviloita vastustava ikisinkku. Kenties oletkin sama henkilö? 

Vierailija
666/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hei! Jos teille kahvikupin tarjoaminen naiselle treffeillä tekee naisesta golddiggerin, laskekaa toki tasovaatimuksianne. Ongelma ratkaistu. Onnea matkaan 😂🤗

Vierailija
667/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffien ongelma on että pahismies voi viedä sivulle, raahata puskaan ja reiskata. Samoin sisätiloissa jos yksityinen, tai auto. Jopa pahoinpitely tms. Nuorena minulle tapahtui ikäviä asioita, älkää luottako kaikkiin. Erotkaa salaa vaikka pahis uhkaa ja tietojen salaus, muutto. Tai vaikka esittäisi osaksi kilttiä joku mies, todellinen luonne tulee esiin.

Vierailija
668/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta veneessä ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa? Onkiessa ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa?  Makkaraa paistellessa ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa?  Miksi juuri kahvilassa on kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa? 

Vierailija
669/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi mies riensi perustelemaan, miksi naisten kannattaa odottaa ensimmäisen s*ksikerran kanssa pitkään. Erottaa ne, jotka ovat kiinnostuneita naisesta ensisijaisesti ihmisenä ja ne, joille s*ksi on kahviku

---

Miksi sensuroit itseäsi? Onko SEKSI jotenkin ruma sana?

Vierailija
670/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta veneessä ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa? Onkiessa ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa?  Makkaraa paistellessa ei ole kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa?  Miksi juuri kahvilassa on kiusallista, jos istuu siinä kasvotusten eikä keksi puhuttavaa? 

Veneessä moottorin ääni on sen verran kova ettei siinä kuulisi mitä toinen puhuu. Kyllä me muuten alussa puhuttiin kaikesta mitä tykätään tehdä vapaa ajalla. Mies tykkäsi kulkea luonnossa ja samoin minä. Ollaan käyty lapissa vaeltamassakin. Isäni kalasti 50 vuotta joten tiesin kalastuksesta aika paljon joten miehen kalastus harrastus ei järkyttänyt. Pohjaonkintaa en ollut koskaan harrastanut. Siikaa onkitaan pohjaongella ja se on mukavaa.

Vierailija
671/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veneessä moottorin ääni on sen verran kova ettei siinä kuulisi mitä toinen puhuu. Kyllä me muuten alussa puhuttiin kaikesta mitä tykätään tehdä vapaa ajalla. Mies tykkäsi kulkea luonnossa ja samoin minä. Ollaan käyty lapissa vaeltamassakin. Isäni kalasti 50 vuotta joten tiesin kalastuksesta aika paljon joten miehen kalastus harrastus ei järkyttänyt. Pohjaonkintaa en ollut koskaan harrastanut. Siikaa onkitaan pohjaongella ja se on mukavaa."

Juttu luisti. Se olisi siis luistanut kahvilassakin.

Sen sijaan jos olisit ollut treffeillä ihmisen kanssa, josta et yhtään pidä, olisit ollut jumissa siellä veneessä. Kahvilasta pääsee pois millloin vain.

Vierailija
672/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii suoraan panotreffit niin näkee onko kipinää.

Vierailija
673/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hei! Jos teille kahvikupin tarjoaminen naiselle treffeillä tekee naisesta golddiggerin, laskekaa toki tasovaatimuksianne. Ongelma ratkaistu. Onnea matkaan 😂🤗

Kahvilatreffeille joutuu menee etuajassa, ja tilata vain itselleen kahvi ettei joudu ikävään tilanteeseen ja joutua maksamaan naisenkin virvokkeet. Silloinkin pitää tarkkaan katsella ympärilleen, koska nainenkin on voinut ajatella samalla tavalla, ja molemmat tulevatkin samaan aikaan etuajassa kahvilaan.

Vierailija
674/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis kaikkia naisia maksullisina ja vieläpä halpoina sellaisina. Jatka poika unelmointia.

Jokainen mies laskee päässään paljonko yksittäinen seksikerta on tullut suurinpiirtein keskimäärin maksamaan eri naisten kanssa. Jos käy usein kahvilatreffeillä eikä koskaan saa, niin se nostaa koko ajan keskimääräisen seksikerran hintaa. Tällöin miehellä alkaa molo kasvaa otassa. Varsinkin, jos nuorena ja hyväuskoisena miehenä on paljon käyttänyt rahaa naisiin, ja treffit ovat silti menneet pieleen, se pitää myöhemmin kompensoida sellaisilla tapauksilla, jossa seksiä saa naiselta todella halvalla tai jopa täysin ilmaiseksi. Sen takia myöhemmin on helppo mennä kahvilaan tai ravintolaan, sillä silloin saa koko ajan seksiä naiselta eikä keskimääräinen seksin hinta nouse liian suureksi.

Vierailija
675/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kalliita kahvilareissuja teillä oikein on? Itsellä menee kahvilaan maksimissaan kymppi, yleensä alle, koska juon pääsääntöisesti kahvin kahvina ilman mitään hilavitkuttimia ja syön korkeintaan perus pullan. Ja siis, jos menen ekoille treffeille, niin lähtökohtaisesti maksan omat juttuni itse, ellei toinen erikseen mainitse, että "hei, mä tarjoon nää". Tarjoudun siis itsekin aina tarjoamaan, mutta huomaan sen menevän monilla miehillä tunteisiin ja pahasti.

Siitä kympistä kertyy iso summa pitkällä aikavälillä.

Vierailija
676/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän puhelinkeskustelun perusteella käy selville, miten pahalle se toinen osapuoli haisee. Väärän hajuinen mies on minulle eiei.

Mitä sillä on väliä miltä haisee kunhan suihkussa on käynyt? Surkea yritys puolustaa naisen rahastusta.

Vierailija
677/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies laskee päässään paljonko

No ei laske. Jokaisen miehen ei tarvi laskea jokaista senttiä, mitä käyttää.

Vierailija
678/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä miltä haisee kunhan suihkussa on käynyt? Surkea yritys puolustaa naisen rahastusta.

Et ole ikinä feromoneista kuullut?

Vierailija
679/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 euron kahvi tekee 400 euroa persnettoa kun on 100 kertaa käynyt treffeillä. Lisää aikaa ja vaivaa on mennyt valtavasti hukkaan.

Kun menee treffeille vain kiinnostavien kanssa, ei persnettoa tee kuin ehkä 16 euroa. Ja säästyy aikaakin muuhun teemiseen, kun ei juokse treffeillä epäkiinnostavien ihmisten kanssa.

Mies näkee kaiken tarvittavan naisen profiiista. Mies ei tarvitsisi yhtään ylimääräistä tapaamista naisen kanssa. Treffeille pitää mennä vain sen takia, että nainen tarvitsee lisäinformaatiota miehestä.

Vierailija
680/767 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä feromoneista kuullut?

Ne hajut peittyvät dödön alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi