Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (767)
Vierailija kirjoitti:
"Sitten mies saa asua minun lähistöllä, sillä en minäkään maksa euroakaan tapaamisesta. Ei se pyörällä kulkeminenkaan ole ilmaista enkä minä pyöräile talvella, bussitkin perivät maksun."
Videochatti on ratkaisu. Se ei maksa mitään ylimääräistä.
Ja taas päästään siihen, että miehen ominaishaju voi olla paha, joten mitkään videochatit ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten mies saa asua minun lähistöllä, sillä en minäkään maksa euroakaan tapaamisesta. Ei se pyörällä kulkeminenkaan ole ilmaista enkä minä pyöräile talvella, bussitkin perivät maksun."
Ja taas päästään siihen, että miehen ominaishaju voi olla paha, joten mitkään videochatit ei käy.
Millainen tulevaisuus on parisuhteessa jos elämänhallintasi on sillä tasolla, ettet pysty ostamaan edes bussilippua treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tulevaisuus on parisuhteessa jos elämänhallintasi on sillä tasolla, ettet pysty ostamaan edes bussilippua treffeille?
Pahin pelko on, että panostaa sellaiseen mistä ei kehity mitään romanttista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ongelmaa. En vaan käytä euroakaan rahaa treffeihin, jos mies ei viitsi lähteä kotikulmiltaan minnekään. Menen jonkun toisen kanssa kahvilaan ja maksan oman osani itse.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen ekaa kertaa Tinderiä ja tämä on kyllä hyvä karsintakeino. Paljon ihan hyvännäköisiä miehiä, joilla vaikuttaa ihan olevan asiat kunnossa ehdottelemassa treffejä, mutta osasta niin kuulee heti sen, että juuri kahvia tai kävelyä ehdotetaan, mahdollisimman helppoa ja minimiefortin vaativaa.
Ja ei, en halua 7 ruokalajin illalliselle, mutta esimerkiksi viinilasilliset tai glögit jossain tunnelmallisessa paikassa ei luulisi olevan kenelläkään liikaa panostusta ja luulisi olevan kivampi kutsujallekin kuin joku tarpominen tuolla sateessa tai hikinen kultakatriina.
Onneksi monille riittää sukupuoleen katsomatta "tarpominen tuolla sateessa tai hikinen kultakatriina". Ihmiselo on pitkä rupeama. Pikemmin maraton kuin pikajuoksu. Viinilasilliselle tai glögille ei ole kiire ellei siitä sellaista tee.
Aika monikin nainen kuvittelee olevansa palkinto nykyään.
Ilmeisesti on luettu jonkun mt-kuntoutuja-bloggaajan satuja komeista miehistä jotka tarjoavat kuuta ja taivasta naiselle jota eivät edes kunnolla tunne.
Parisuhdehan on toki sitten ehdottoman tasa-arvoinen feminismin hengessä, paitsi, että mies maksaa kaiken, turvaa ja hoitaa asiat.
Minä naisena lakkasin jossain vaiheessa suostumasta muihin kuin ulkoiluehdotuksiin. Hyvä päätös. Vähemmän reippaat karsiutuivat pois. Ulkoilusta jouduin tosin vihjaamaan itse.
Itse naisena todellakin haluaisin tehdä ensitreffeillä jotain, jonka eteen tarvii nähdä mahdollisimman vähän vaivaa, sillä en voi siinä vaiheessa olla edes varma klikkaako tyypin kanssa.
kyllä sanotaan 30+ ikäisellä miehellä pitää elämä olla sen verran kunnossa, että on varaa tarjota lounas/kahvit naiselle ensitreffeillä. Siis ainkin jos nainen on kiinnostava. Jos et ole kiinnostunut naisesta, niin älä sitten tarjoa.
Paikoillaan istuminen toimettomana vaatii vaivannäköä ja on lähes luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
kyllä sanotaan 30+ ikäisellä miehellä pitää elämä olla sen verran kunnossa, että on varaa tarjota lounas/kahvit naiselle ensitreffeillä. Siis ainkin jos nainen on kiinnostava. Jos et ole kiinnostunut naisesta, niin älä sitten tarjoa.
Ei mies uskalla tarjota, koska nainen voi ghoustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi yhyy, nössö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää olla sen verran elämä kunnossa, että saa itse maksettua kahvinsa. Mutta vielä tärkeämpää on, että kroppa on edes sen verran kunnossa, että 20 km kävely onnistuu treffeillä, tai juoksu.
kesällä oltiin sovittu eräälle päivälle Tinder-treffit yhden 5-kymppisen miehen kanssa. Sinä päivänä satoi aika kovasti, niin silti hän ehdotti, että mentäisiin kävelylle. Minä sitten kirjoitin, että mentäisiinkö mieluummin lounaalle kiinalaiseen ravintolaan ja että minä voin tarjota. Mies suostui tähän!!! Minä sitten maksoin meidän molempien buffetilounaat! Se tilanne oli niin absurdi! Ja se mies vielä sanoi, ettei koskaan nainen ole hänelle tarjonnut ensitreffeillä. Jos olisin ollut skarppina, olisin voinut todeta: "en minäkään ole koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet ovat halunneet tarjota minulle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää olla sen verran elämä kunnossa, että saa itse maksettua kahvinsa. Mutta vielä tärkeämpää on, että kroppa on edes sen verran kunnossa, että 20 km kävely onnistuu treffeillä, tai juoksu.
Sano tuosta etukäteen, niin nainen osaa pukea verkkarit ja lenkkarit. Et kai sinä odota tapaamiseen asti ja sitten ehdota juoksulenkkiä?
Vierailija kirjoitti:
kesällä oltiin sovittu eräälle päivälle Tinder-treffit yhden 5-kymppisen miehen kanssa. Sinä päivänä satoi aika kovasti, niin silti hän ehdotti, että mentäisiin kävelylle. Minä sitten kirjoitin, että mentäisiinkö mieluummin lounaalle kiinalaiseen ravintolaan ja että minä voin tarjota. Mies suostui tähän!!! Minä sitten maksoin meidän molempien buffetilounaat! Se tilanne oli niin absurdi! Ja se mies vielä sanoi, ettei koskaan nainen ole hänelle tarjonnut ensitreffeillä. Jos olisin ollut skarppina, olisin voinut todeta: "en minäkään ole koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet ovat halunneet tarjota minulle".
Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tuosta etukäteen, niin nainen osaa pukea verkkarit ja lenkkarit. Et kai sinä odota tapaamiseen asti ja sitten ehdota juoksulenkkiä?
Ei, en odota tapaamiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi yhyy, nössö.
Onko sinulla tapana jaella tuntemattomille ohikulkijoille seteleitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi lähtenyt enää minnekään, jos nainen olisi jättänyt liikunnan väliin sateen takia.
olisiko sinun mielestäsi tilanne ollut romanttinen, että kävellään sateessa?
Kun Sara nosti päänsä patjasta, hän näki häivähdyksen valoa. Hän oli sängyssä polvet ja kyynärpäät patjalla. Mies oli hänen takanaan.