Onko ok, että mies haluaa minun muuttavan hänen lapsuudenkotiinsa?
Osti perinnönjaossa 70-luvun talon hyvään hintaan muuttotappioaluuelta siskoiltaan. Elämäni vaikeutuisi muuton myötä, mm. olematon julkinen liikenne.
Kommentit (31)
Kysy tämä itseltäsi. Ei kukaan sinun puolestasi päätä
Ei kannata tuossa tilanteessasi muuttaa.
Kyllä tuollainen toive on OK. Eri asia sitten on, kannattaako tuo toteuttaa.
Miksi miehellä ei saisi olla omia toiveita ja unelmia?
En aio muuttaa, katkeroituisin siellä kuitenkin. Suhde taitaa olla mennyttä, koska mies on talossa monella tavalla kiinni.
On OK haluta, mutta sinun ei ole pakko suostua.
Itse en muuttaisi. Ekanakin asuminen jossain kuihtuvalla kylällä ei ole koskaan ollut haaveeni. Toisekseen se on miehen koti. Olisitko siellä aina vieraana ja anoppi ja sisarukset tulevat kylään kuin omaansa! Mahdollisen eron tullessa sinä lähdet. Älä ainakaan rahaa laita kiinni tuohon. Edes tuo aiemmin mainittu rempatkaa ja myykää ei välttämättä ole toimivaa, talolle ei ole kysyntää vaikka sen remontoisi ja naulaksi satasia seinään. Kun tarvetta ja kysyntää ei ole niin sitä ei ole.
Tietysti on ok, että haluaa. Ei sinun tarvitse suostua.
ei lapsuuden kotiin eikä varsinkaan toisen. oma koti pitää löytää.
Riippuu miehestä. Teräsmiehen hyväksyn, ulosottomiestä en.
Oliko olematon julkinen liikenne vinkki, et rivien välistä lukee ei ajokorttia ei autoa,eikä tarkoitus edes hankkia niitä?
Yläkerrassa kiikkustuoliin muumioitunut anoppi varjostaa haudan takaa suhdetta
Kaikkea voi haluta ja toivoa. Itse en muuttaisi mutta sehän voisi olla kesäkoti. Toki varmaan pitää vähän rempata teidän mieleiseksi. Mitäs sinä haluat?
Jos sinulla ei ole autoa eikä ajokorttia, ei kannata muuttaa jonnekin, missä on olematon julkinen liikenne. Tai näin siis päättelin aloituksesta, kun tuo oli mainittu. Ottamatta kantaa muihin asioihin aloituksessa.
2.koti? Kesämökiksi? Talvella en voisi asua missään korvessa mutta kesällä ok.
Vierailija kirjoitti:
Oliko olematon julkinen liikenne vinkki, et rivien välistä lukee ei ajokorttia ei autoa,eikä tarkoitus edes hankkia niitä?
Sama tuli mieleen. Omatoiminen kulkeminen pitää varmistaa tavalla tai toisella, ettei löydä itseään jumissa jossain mörskässä, joko kortittomana tai sitten kortillisena siten, että perheen ainoa (tai ainoa luotettavasti toimiva) auto on miehen käytössä.
No jos miehelle tönö pikkukylillä olisi tärkeämpi kuin meidän parisuhde ja minä niin olisi kyllä suhde taputeltu. Joillekin tosin sopii suhde missä molemmilla on omat kodit. Tai tehkää siitä talosta kesämökki? Kelpaako se miehelle kompromissiksi?
No aina voi toiveita esittää, mutta ei sinun tarvitse siihen suostua. Mies voi muuttaa sinne yksinään. En minä ainakaan muuttaisi.
No siis saahan hän haluta. Sinä päätät, missä asut.
Kasva aikuiseksi.