Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (636)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.
Uskon, että maailmassa on mukavia miehiä ja ymmärrän, että kotona on kiva jutella, Mutta mies, joka tuollaista ehdottaa ekoiksi treffeiksi on kyllä sen verran pihalla naisten maailmasta, että ei varmaan ole riittävän tunneälykästä seuraa sitten muutenkaan.
Kaikki naiset eivät pelkää tulla kotitreffeille. Tiedän se
Lapissa yökyläilyt ensitreffeillä ovat perussettiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan.
N35
Ihan helposti sieltä ravintolastakin pääsee pois. Toteaa treffikumppanille että nyt ei tunnu siltä, että tällä jutulla olisi jatkoa, kävellyt tiskille (tiskillä saa aina paremmissakin ravintoloissa maksaa), ja pyytänyt saada maksaa oman osuuteni. Perunut mahdolliset tulevat annokset.
Ei ongelmaa.
Aivan säännöllisesti minulla tulee tilanteita joissa syystä tai toisesta en ravintolassa olekaan niin pitkään kuin ajattelin, koskaan ei ole lähtemisessä ollut ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan.
N35
Kyllä on hyvät lähtökohdat treffeille. Päällimmäinen ajatus on lähteä treffeiltä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.
Suurin osa miehistä pitää kahvilatreffejä hyvänä vaihtoehtona, ja käyvät niissä mielellään, moni jopa ihan itsekseen. Miesporukoita näkyy kahviloissa myös. Suurinta osaa miehistä ei pelota parin euron kahvin ostaminen itselleen, vaan usein vielä ottavat jonkun herkun kylkeen.
Suurin osa miehistä uskaltaa poistua peräkammaristaan, ja jopa nauttivat siitä.
Sinä voit jatkaa niiden venäläisten naisten tilailua metsätölliisi, mutta jätä normaalit suomalaiset naiset rauhaan. Sinä et täällä vänisemällä saa kenenkään mieltä muutettua niin, että pitäisivät kotitreffejä hyvänä asiana, päin vastoin uskon että tätä lukevat lukitsevat mielipiteensä entistä vahvemmin jos mahdollista. Sä kun olet juuri sellainen sekopää jonka kanssa naiset eivät koskaan treffeille toivo, ja tekevät kaikkensa pysyäkseen sinusta kaukana.
Ei kukaan halua käydä treffeillä rumien ja köyhien suomalaismiesten kanssa, joten ihan sama, missä ne olis tarkoitus viettää, kun niitä ei ole eikä tule. Pelkkä ajatuskin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Itse en suostuisi ekalla kerralla mihinkään muuhun kuin nopeisiin kahvilatreffeihin. Haluaisin ensin nähdä, vastaako kuvat ja muu kerrottu todellisuutta. Vasta sitten mietitään jatkot.
Mikset suostu videopuheluihin? Silloin ei edes tarvitsisi lähteä kotoa mihinkään.
Videopuhelussa ei näe kehonkieltä, ei haista tuoksua, ei näe miten toine kohtelee ympärillään olevia ihmisiä, ei näe harmittaako toista parin euron käyttäminen kahviin.
Tuollaiset asiat ovat todella tärkeitä. Jos ihminen kohtelee rumasti tarjoilijoita tai kahvilatyöntekijöitä, hän hyvin todennäköisesti ei ole hyvä ihminen. Sellaisilta treffeiltä voi kävellä suoraan pois.
Koskaan ei vieraan miehen kotiin mennä ennen kuin tällaisia asioita on toisessa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Itse en suostuisi ekalla kerralla mihinkään muuhun kuin nopeisiin kahvilatreffeihin. Haluaisin ensin nähdä, vastaako kuvat ja muu kerrottu todellisuutta. Vasta sitten mietitään jatkot.
Mikset suostu videopuheluihin? Silloin ei edes tarvitsisi lähteä kotoa mihinkään.
Suurin osa naisista haluaa miehen joka kykenee kotoaan ulos lähtemään ja haluaakin lähteä. Vaikkapa sinne kahvilaan.
Nopeasti tapaaminen livenä. Ei mitään turhan pitkää viestittelyä joka on ajan haaskausta jos sitten livenä ei yhtään kolahdakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Suurin osa naisista haluaa miehen joka kykenee kotoaan ulos lähtemään ja haluaakin lähteä. Vaikkapa sinne kahvilaan.
Nopeasti tapaaminen livenä. Ei mitään turhan pitkää viestittelyä joka on ajan haaskausta jos sitten livenä ei yhtään kolahdakaan.
Totta kai kykenee lähtemään, mutta onko siitä miehelle hyötyä ja kannattako se? Treffit kuitenkin menevät 99/100 puihin naisen nirsouden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.
Nehän on alimman effortin treffit. Sun pitää vaan saapua paikalle ja juoda kahvia. Tulee halvaksi eikä tarvi suunnitella mitään.
4€ on liikaa kahvista. 1€ on kipuraja.
Kertoo paljon sun varallisuudesta.
Ei se välttämättä varallisuudesta kerro vaan siitä mitä on valmis maksamaan. Kahvikupin hinnat on ihan törkeitä!
Mies, joka ostaa aina halvinta kuraa ei ainakaan minulle kelpaa. Pitää myös pystyä osaamaan nautiskella ja siitä hieman ylimääräistä maksaa. Mä olen parhaimmillani maksanut yhdestä kahvikupista 38€, ja oli kyllä hyvää. Vähän samaan sarjaan meni kuin joku viininmaistelu. Tuossa olisikin kiva treffiajatus. 😊
Minä oikein mielelläni hyvästä kahvikupista kivassa miljöössä maksan 5-7€. Se on nykyään normaalia, enkä jaksaisi miestä joka tuollaisesta pöyristyy tai sitä jaksaisi päivitellä, tai joka sitä pitäisi erityisenä efforttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Minun mielestä pitää viestitellä pitkään ja puhua videopuheluita, jotta voi mimimoida turhat livetapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.
Naisen pitää sitten maksaa miehelle kahvit kahvilassa, ja miehen matkakulut kahvilaan, koska ne ovat miehen kannalta inhottavia paikkoja treffata. Mies maksaa sitten sellaiset treffit, jotka miehen kannalta miellyttäviä paikkoja treffata.
Ainoastaan sinulle. Älä muita miehiä sekoiluihisi sotke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.
Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.
Saat aivan varmasti ja vapaasti juoda yksin kotonasi kahvia niin paljon kuin haluat. Ainakin tällä asenteella, jos ei voi yhtään tulla vastaan siinä, että toisella olisi turvallinen olo
Miehellä pitää olla sen verran tunneälyä ja elmänkokemusta, että tajuaa miksi naiset ei yleensä lähde ensitreffeille kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.
Sittten ei ole mitään treffata talvella. Pitää odottaa treffejä seuraavaan kesään asti.
No eihän tässä sanottu missään kohtaa ettei talvella voi tavata? Hyvänen aika, mikä näiden ihmisten sisälukutaito oikein on? 🙈ei ihme että on niin paljon sinkkuja, jos tää on se miesten kyky lukea viestejä
Sanottiihan. "Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin."
Ei tuossa sanottu talvesta yhtään mitään. Jos lukutaito on tuolla tasolla niin ei ihme että olet täällä mankumassa. 😂
Talvella joku toinen paikka voisi sitten olla kiva, tietysti.
En panostaisi naiseen jota en edes tunne. Mies ei halua päästä helpolla vaan tutustua naiseen. Kävely on siihen oikein hyvä tapa.
Tämä hullu sitten saa ihan rauhassa etsiä biltema- minimiefforttinaista.
Jättäisipä normaalit rauhaan!
Meidän ensitreffit oli Kiasmassa, ja kun juttu luisti niin jatkoimme siitä ravintolaan syömään.
Nyt 8v yhdessä, onnellisesti.
En usko että kumpikaan olisi jatkotreffejä halunnut jos toinen olisi jostain kahvin hinnasta kitissyt...
Fiksu nainen laskuttaa mieheltä vähintään 100 e/h ja miehen kuuluu tietenkin maksaa kaikki treffeihin liittyvät kulut.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ensitreffit oli Kiasmassa, ja kun juttu luisti niin jatkoimme siitä ravintolaan syömään.
Nyt 8v yhdessä, onnellisesti.
En usko että kumpikaan olisi jatkotreffejä halunnut jos toinen olisi jostain kahvin hinnasta kitissyt...
Kiasma olisi myös minulle ideaali treffipaikka. Siellä tutustuu tosi hyvin toisen ajatuksiin kun taidetta tutkii. 22€ taitaa nykyään olla sisäänpääsyn hinta, museokortilla tietysti myös pääsee sisään. Ei olenkaan paha hinta, se alakerran kahvila on myös ihan kiva, ja onhan siinä ympäristössä vaikka kuinka paljon muitakin kahviloita ja ravintoloita.
Vierailija kirjoitti: Olen itse jo lähemmäs 50, ja elämä on kohdellut aika mukavasti, joten jos joskus treffeille asti päädyn, haluan kyllä tehdä sen ns pidemmän kaavan mukaan, vähintään laadukas ravintola jossa hyvät viinit. Yllättävän usein tämä kuitenkin on naiselle "kiitos ei", ilmeisesti sen takia että siitä koetaan jäävän jotain velkaa, vaikka näin en tietenkään ajattele. Yksin ei nyt ole niin mukavaa käydä syömässä hienosti, joten joskus olisi mukavaa saada siihen seuraa, vaikkei siitä sen enempää tulisikaan.
Lue tätä ketjua. Moni nainen haluaa kepeät ekat treffit paikkaan, josta on helppo päästä pois. Kuten kahvilatreffit. Yksi kahvikupillinen on juotu vartissa, jos nainen haluaa pois.
Niin, ne Venäjältä tilatut. Olet itse näin kertonut jo.
Suomalaista, normaaliälyistä et kotiisi saa.