Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä se olen niin ilkeämielinen ihminen, että toivon ettei tuttavani saa toista lasta!

Vierailija
21.04.2007 |

Syy: Hän on niiiiiin kaikkivoipainen ja hyvä kasvattaja ja niin hyvä, fiksu ja älykäs ihminen muutenkin -omasta mielestään.

Nyt kuitenkin yksi asia uhkaa hänen täydellistä olemustaan, hän ei raskaudu toistamiseen millään.

Enpä ole järin aikuismainen itsekään kun tällaista kirjoittelen, mutta joidenkin ihmisten sitä vaan toivoisi oppivan kantapään kautta jotain tästä tosielämästä!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että ihminen voi lopettaa katkeroitumisen ja kateellisuuden toista kohtaan!

On luontaista joskus kadehtia toisen onnea, ja silloin voi tuntua että toisen elämä on täydellsitä ja miksi se on toisille niin helppoa! Silloin kannattaa muistaa ettei kenenkään elämä ole täydellistä ja jokaisen elämässä on ylä- ja alamäkiä!

Ei tässä ole kyse mistään " toivon että se vielä kärsii" -jutusta!

Vierailija
22/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sinulta pois? Keskity omaan elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä voi tietää mitä elämä vielä tuo tullessaan...

Vierailija
24/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paha sellainen....

Vierailija
25/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vihreä!

Vierailija
26/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan sen yltiöpäinen esitys omasta ja elämänsä mahtavuudesta.

Kateus on minunKIN mielestäni sairaus ja syö ihmisen sisintä, mutta joskus vastaan tulee ihmisiä joille on vaikea toivomalla toivoa onnistumista, kun tuntuu ettei hän sitä ansaitse.

ap

Vierailija
28/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mars ap ja lainauksen kirjoittaja kirjoittamaan lista asioista joita toivoisit itsellesi ja tekemään töitä päämääriesi eteen. Älä toivo pahaa muille, se syö vain sinua itseäsi eikä aiheuta toivomuksesi kohteelle mitään. Itseäsi vain vahingoitat ja lamaannutat ajattelutavallasi.

Usko itseesi niin ei tarvitse kadehtia muita.

Kyllä minuakin ärsyttää välillä ihmiset, jotka saa kaiken mitä haluaa

Vierailija
29/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet. Tapu tapu ap.

Vierailija
30/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Otsikossa jo sen sanoit, olet helvetin ilkeä. Piste. Ja mitä helvettiä olet tekemisessä ihmisen kanssa, mistä et edes välitä, esität varmaan maireaa ja sitten aihe vapaalla haukut

hänet. Tapu tapu ap.

i]

Miksi muuten joku vetää noin herneet nenään siitä että toinen ei voi sietää toista, tietämättä tapauksesta sen enmpää.

Ihmettelen vaan....

Vierailija
31/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran hakoteillä itsensä kanssa.

Vierailija
32/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaa vielä kerätä täällä säälipisteitä. Mistä? Menisi sitten itseensä ja kertoisi, mikä niin pahasti mättää, että hyvätkin ihmiset ympärillä näyttävät pahalta.

Vierailija
33/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa sitten minulle, että mistä olen kateellinen tälle tuttavalleni?

Onko teidän noin vaikeaa tajuta, että ärsyyntymisen takana ei ole välttämättä (varmaan useinkaan) kateus, vaan juuri se, että toinen on oikeasti saanut kaiken niin helpolla ja vieläpä röyhkeästi mainostaa sitä ja paremmuuttaan toisille. En voi kun hymähdellä kun nyt on hänenkin elämään tullut " haaste" mistä ei niin vain helpolla päästäkään.

Enkä minä jumalauta päiviäni kuluta tätä ihmistä miettiessäni, vaan kunhan tuli nyt mieleeni kun nimeltä mainitsemattomista syistä taas jouduin hänen kanssaan tekemisiin.

Te tietysti ajattelette mielessänne, että minä olen nyt pahis ja tämä tuttava hyvis, mutta mitä jos asia on toisinpäin?

Hyvä ihminen ei koskaan ajattele kenstäkään pahaa, niinkö? Ja pah, sellaista ihmistä ei tästä maailmasta löydykään ja tiedätte sen varmasti itsekin!

ap

Vierailija
34/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kehtaa vielä kerätä täällä säälipisteitä. Mistä? Menisi sitten itseensä ja kertoisi, mikä niin pahasti mättää, että hyvätkin ihmiset ympärillä näyttävät pahalta.

Vierailija
35/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tietävät täydellisesti miten asiat elämässäsi ovat, miten tämä toinen (ystäväsi?) käyttäytyy ja jopa että minkä näköinen hän on. Se on jännää miltä asiat voivat näyttää riippuen siitä miten ne kirjoitetaan.

Ei ole kaunista toivoa ettei toinen saisi lapsia, mutta mistä me tiedämme mitä tämä ystäväsi on sinulle sanonut tai toivonut.

Vierailija
36/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muilla ei ilmeiseti ole ketään tällaista " täydellistä" ihmistä tuttavapiirissä? Mulla oli yksi ja aina jälkikäteen kun oltiin juteltu oli jotenkin tosi kumma ja outo olo.

Kun oikein mietin miksi, niin se johtui siitä ettei koko tapaamisen ajan puhuttu mistään muusta kuin siitä

a) Miten kaunis ja hoikka tämä tuttu on

b) miten ihana ja onnellinen ja tasa-arvoinen jne. avioliitto hänellä on

c) miten kiltti ja rauhallinen lapsi hänellä on

Ja niin edelleen, loputtomasti. Ja kyllä olin rehellisesti sanoen hiukan vahingoniloinen kun hän erosi miehestään. olin koko ajan epäillyt, että kyseessä on joku yhden naisen show. Jos on oikeasti onnellinen ja tyytyväinen niin eipä sitä kai tarvitse koko ajan toistella. Tai jos on jossain hyvä. Ei munkaan tule esim. mieleenkään kehua miten hyvä kielipää minulla on tai muuta vastaavaa ihan hassua.

Vierailija
37/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaveripiirissä tällainen ihminen. On se vaikeaa, kun ei kuitenkaa tekisi mieli suoraankaan sanoa, koska siitä (Ilmeisesti ainakin tämän ketjun perusteella ;)) leimataan helposti kateelliseksi. Tai tulee muuten vaan ihmeellinen olo että täytyisi sellaisesta toista muistuttaa.. En tiedä sitten.

Vierailija:

Teillä muilla ei ilmeiseti ole ketään tällaista " täydellistä" ihmistä tuttavapiirissä? Mulla oli yksi ja aina jälkikäteen kun oltiin juteltu oli jotenkin tosi kumma ja outo olo.

Kun oikein mietin miksi, niin se johtui siitä ettei koko tapaamisen ajan puhuttu mistään muusta kuin siitä

a) Miten kaunis ja hoikka tämä tuttu on

b) miten ihana ja onnellinen ja tasa-arvoinen jne. avioliitto hänellä on

c) miten kiltti ja rauhallinen lapsi hänellä on

Ja niin edelleen, loputtomasti. Ja kyllä olin rehellisesti sanoen hiukan vahingoniloinen kun hän erosi miehestään. olin koko ajan epäillyt, että kyseessä on joku yhden naisen show. Jos on oikeasti onnellinen ja tyytyväinen niin eipä sitä kai tarvitse koko ajan toistella. Tai jos on jossain hyvä. Ei munkaan tule esim. mieleenkään kehua miten hyvä kielipää minulla on tai muuta vastaavaa ihan hassua.

Vierailija
38/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla ollut hyvä elämä, kaikki mennyt aina hyvin, ihana perhe ja työ ja rahaa jne. Toivottavasti en omaa ap kaltaista tosi-ystävää, joka selän takana kadehtii

Vierailija
39/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainosta helppoa ja ihanaa elämääsi ylenpalttisesti, koska se voi oikeasti kismittää niitä kenellä ei näin ole..

Ja valitettavasti on todellakin niin, että koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Esim. voi tulla joku sairaus tai muu onnettomuus. Silloin ihmisestä otetaan mittaa, ei siis silloin kun kaikki menee kivasti ja helposti. Niin se vaan on.

Vierailija
40/46 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entäs jos joku toivoo että toinen lapsesi kuolee ja jäät yksilapsiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan