Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkyyseroja vaatteiden pukemisessa, vaikka kumpikaan ei ole ns. erityisherkkä?

Vierailija
10.12.2025 |

Osaako joku selittää, miksi sama vaate tuntuu toiselle hankalalta ja toiselle ei yhtään, vaikka kumpikaan ei ole mitään kirjainyhdistelmiä saanut? Erityisesti kurahousut on tällä hetkellä sellainen, toiselle (7v) ihmeellistä kitinää ja vetkuttelua saada ne jalkaan, kun ollaan pihalle lähdössä, toinen (8v) pukee noin 5 sekunnissa valittamatta yhtään. Ihan samaa mallia kummallakin, koko on sopiva, henkselit ei valu, eikä saapaslenkit ole viulunkielinä. Muita vastaavia on ainakin kauluri välillä, jotkut käsineet, aluskypäräpipo jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa! Yllättäen kyse on taas kerran KURAHOUSUISTA 🙄

Vierailija
2/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin välillä 8-vuotiasta ja kyllä sekin kiukuttelee, vaikka äiti on ohjeeksi sanonut, että kurahousut tulee jalkaan. En voi muuta kuin todeta, että äidin ohjeiden mukaan pitää mennä! Tällöin minä en ole se tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt vaan asioita joita ei tartte sen enempää selitellä vaikka joku ihmettelisi. Me katsos kaikki ei voida olla samanlaisia. Mun puolisokin saa ihmetellä päivästä toiseen miksi menen nukkumaan pitkissä vaatteissa ja kahden peiton alle kun hän nukkuu alusvaatteilla eikä välttämättä peittoa päällä ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmaan hankala lapsi, koska inhosin melkein kaikki asusteita. Syksyn tulo oli kurjaa, koska se tiesi sitä, että pipot, hanskat ja kaulurit kaivettiin esiin. Tietysti myös kurikset oli kurjat.

Vierailija
5/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten tosiaan kurahousuvikapää taas vauhdissa...Älkää vastatko, tämä on joku friikki!!

Vierailija
6/6 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että on kuumaverisempi? Tuntuu liian kuumalta paketilta? Kokeile laittaa vähemmän vaatetta kurahousujen alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi