Joulu on antamisen juhlaa. Ei saamisen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahaaannss, minulle tyttäreni lähetti taas sen iänikuisen typerän Fazer paketin jossa suklaata, suklaata, jouluksrkkia, keksejä, pipareita, myslejä yms p a s k a a.
Jätin noutamatta koko paketin, ehkä tajuaa ensi vuonna laittaa tuon paketin arvon verran (50-60€?) rahana.
Nuo valmis paketti onkin ihan paskoja. Kannattaisi kysyä vaivihkaa, mistä toinen tykkää.
Minä en pidä suklaasta, en pidä karkista, en pidä mysleistä, en kekseistä, en mistään mitä Fazer myy.
-sama
Olisiko se kelvannut, jos tyttäresi olisi laittanut viinapullon tulemaan tai lahjakortin alkoon?
Rahaa, minä olisin tarvinnut rahaa. Mitä minä teen suklaalla, karkilla, mysleillä ja muulla turhalla?
Joululahjuksissa ilo on antajan puolella.
Voi antaa ja saada. Ostakaa itsellenne mieluisat lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahaaannss, minulle tyttäreni lähetti taas sen iänikuisen typerän Fazer paketin jossa suklaata, suklaata, jouluksrkkia, keksejä, pipareita, myslejä yms p a s k a a.
Jätin noutamatta koko paketin, ehkä tajuaa ensi vuonna laittaa tuon paketin arvon verran (50-60€?) rahana.
Nuo valmis paketti onkin ihan paskoja. Kannattaisi kysyä vaivihkaa, mistä toinen tykkää.
Minä en pidä suklaasta, en pidä karkista, en pidä mysleistä, en kekseistä, en mistään mitä Fazer myy.
-sama
Olisiko se kelvannut, jos tyttäresi olisi laittanut viinapullon tulemaan tai lahjakortin alkoon?
Iso dildo, niin loppuu tuo kireys.
Annoin itselleni taas lomareissun. Lähtö 22 päivä joulukuuta ja paluu 7 tammikuuta. Puhelin taas niin ettei mikään tule läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siinäs kuulitte naiset, nyt saa antaa🤗🤗
Anna keskenäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki antaa mutta kukaan ei saa, mihin ne lahjat menee!
Hyvä kysymys😁
Vierailija kirjoitti:
Siinäs kuulitte naiset, nyt saa antaa🤗🤗
Koska joulu ei ole saamisen juhla, niin sinä et saa edes jouluna.
PYH ! Akka ei anna enkä minä saa ! ( Edes jouluna )
Vierailija kirjoitti:
PYH ! Akka ei anna enkä minä saa ! ( Edes jouluna )
Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ihana äiti, moni olisi kuule iloinen noista.
Toriin voi laittaa ilmoituksen, että annetaan. Kyllä jollekkin köyhälle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitä saa!
Vatsansa täyteen puuroo!
Oletpa ihana äiti, moni olisi kuule iloinen noista.