Miesystävä ei pyydä muuttamaan luokseen
Seurusteltu viime kesästä lähtien, eikä puhettakaan yhteen muuttamisesta. Hänellä tilava omistusasunto, kolmio. Ei velkaa.
Minä asun vuokrakämpässä, noin 700eur/kk vuokra. Säästäisin mukavasti rahaa, kun muuttaisin miehen luo.
Kommentit (66)
Kerro ap, miksi ihmeessä pyytäisi sinua kotiinsa asumaan. Hän haluaa olla vapaa, ja saa sinulta sitä ,mitä haluaakin. Ei hän halua alkaa leikkiä kotia. Eikä halua että kukaan ottaa kantaa asioihin hänen kodissaan.Ei hän sinusta tykkää riittävästi. Naida voi huvikseen hänen mielestä ehkä.
mitähän johtuu? olet muuttamassa sinnr ilmaiseksi loismimaan? ehkä mies jo tietää aikeesi
Itse olen ollut kohta 3 vuotta yhdessä miesystäväni kanssa ja nyt vasta ollaan puhuttu yhteen muutosta. Kummallakaan ei ole ollut kiire tässä asiassa..saatu tutustua toisiimme rauhassa😊
Palataan asiaan parin vuoden päästä, kunhan silloin olette ensin keskustelleet yhteen muuton mahdollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkevä mies, tutustuu ensin rauhassa.
Monella riittää kahden asunnon suhde, jolloin voidaan tavata sovitusti laatuajan puitteissa eikä ole pakkoa olla koko ajan tekemissä. Veljelleni on ollut vuosikausia sama naisystävä eikä kummallakaan ole ollut mitään tarvetta muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. He tulevat silti tai siitä huolimatta hyvin toimeen keskenään.
Kukaan täysjärkinen ei enää muuta yhteen jos haluaa parisuhteen kestävän. Ja joo muutama poikkeuskin löytyy kun ovat olleet saman katon alla 50vuotta, mutta he ovat poikkeuksia.