Miesystävä ei pyydä muuttamaan luokseen
Seurusteltu viime kesästä lähtien, eikä puhettakaan yhteen muuttamisesta. Hänellä tilava omistusasunto, kolmio. Ei velkaa.
Minä asun vuokrakämpässä, noin 700eur/kk vuokra. Säästäisin mukavasti rahaa, kun muuttaisin miehen luo.
Kommentit (28)
Jos ette pysty tuollaisesta asiasta luontevasti keskenänne keskustelemään, niin älkää muuttako yhteen.
Meillä minä asun yksin työttömänä okt, +120m2 ja tapailurouva, vielä vuoden töissä, asuu yksin rt +80m2 eikä olla muuttamassa yhteen vaikka yli 10 vuotta oltu sillälailla, molemmat tarvitsevat oman tilansa. Viikonloput vietetään samassa sängyssä ja se riittää näin +60v:lla. Taloudellisestihan tässä ei ole järkeä mutta kaikkea kun ei voi mitata rahassa.
Sun pitää ottaa tuo halusi muuttaa yhteen puheeksi. Ei kaikki nykyään halua ikinä muuttaa puolisonsa kanssa yhteen edes.
Itse kerroit sen syyn miksi on hyvä ettei pyydä. "säästäisin rahaa" eli olet vain oman taloudellisen syyn vuoksi muuttamassa
Jos mies ei halua muuttaa yhteen niin miksi olette yhdessä? Minä en olisi.
Jaaha, vastataanpa nyt sitten samalla mitalla.
Jos olet nuori ja sutjakka, niin voit tulla sedälle mielitietyksi. Mitään vuokraa tai kustannuksia ei tarvitse maksaa, mikäli kemiat kohtaavat riittävän usein.
Minun 4 mh, k, rh, s, kph, 3 wc, oh, khh, kunnollinen eteinen, vaatehuone sekä uima-allas kaipaavat selvästi naisen kosketusta.