Miesystävä ei pyydä muuttamaan luokseen
Seurusteltu viime kesästä lähtien, eikä puhettakaan yhteen muuttamisesta. Hänellä tilava omistusasunto, kolmio. Ei velkaa.
Minä asun vuokrakämpässä, noin 700eur/kk vuokra. Säästäisin mukavasti rahaa, kun muuttaisin miehen luo.
Kommentit (66)
No yhyy, Joakim. Et vissiin ole niin hyvä persepano kuin luulet.
Ai sitäkö vain parisuhteessa kyttäät, että saat ilmaisen asunnon? Aika heikolla pohjalla silloin. Eikä muutaman kuukauden seurustelu ole niin vakiintunut suhde, että ruvettaisiin suunnittelemaan yhteen muuttoa. Vuoden päästä ehkä. Joku sanoo, mitä väliä, mutta kyllä sillä pitemmän päälle on väliä, että tuntee kumppania edes jonkin verran hyvinä ja huonompina päivinä. Hankala katua, jos ei ole enää asuntoa eikä sitten oikein nappaakaan yhteiselo.
Ihme jannu. Itse just eilen katoin itselleni kämppää ja pyysin naisystävääni muuttamaan sinne. Vastike maksettaisiin puoliksi. Noin 150e/kk olisi vaimon asumiskulut.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei halua muuttaa yhteen niin miksi olette yhdessä? Minä en olisi.
Olen nainen ja juoksisin karkuun, jos joku mies alkaisi ehdotella yhteenmuuttoa puoli vuotta tapaamisen jälkeen.
Kumma juttu, ettei toivomansa asian muutenkin ilmaiseksi saava mies ota palveluntuottajaa viemään resurssejaan.
En minäkään ottaisi. Jos jotain olen elämästä oppinut niin hyvän parisuhteen salaisuus on omat asunnot ja se, ettei anna toiselle avainta.
N60
Vierailija kirjoitti:
Huonosti keksitty. Vanha ja kulunut.
Sellaisia ne naiset on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti keksitty. Vanha ja kulunut.
Sellaisia ne naiset on
Naiset on huonosti keksittyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja juoksisin karkuun, jos joku mies alkaisi ehdotella yhteenmuuttoa puoli vuotta tapaamisen jälkeen.
Me muutin yhteen 2 viikon jälkeen.
Tämän takia miehenä en halua tutustua naisiin. Huoh! Kesällä alettu seurustelemaan ja nyt pitäisi jo muuttaa yhteen. Miksi naisilla on aina niin kiire? Itse tapasin tinderistä kivoja naisia ja toki olihan sitä kemiaa, mutta minun aloitteesta sovittiin että voidaan tutustua paremmin, kunhan ei niin että ensviikolla pitäis olla seurustelemassa. Kuitenkin ei mennyt viikkoakaan kun nainen laittoi ekan kerran "hyvää yötä muru" nyt olen ollut jo kulta ja mussukka pusujen kera. Miksi? M40
jos se haluaa tapailla muitakin? ootko kysynyt
Vierailija kirjoitti:
Ihme jannu. Itse just eilen katoin itselleni kämppää ja pyysin naisystävääni muuttamaan sinne. Vastike maksettaisiin puoliksi. Noin 150e/kk olisi vaimon asumiskulut.
Sinä se vasta ihme olet. Naisystäväkin muuttuu vaimoksi yhteen muutettua?
Olet TÖRKEÄ. Näytä aloituksesi hänelle, niin hän jättää sinut.
Äkä nyt sano et oot mennyt jo antamaankin tälle? Ensin kihlat ja häät, sitten vasta yhteenmuutto ja seksi ;)
Miksi kukaan ostais lehmää jnpp.
rouva joka sai kosinnan hyvinkin nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja juoksin karkuun jos joku nainen alkaisi ehdotella seurustelua puolen vuoden tutustelun jälkeen. Siitä vasta alamäki alkaa kun sellaiseen menee suostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret pelkäätte niin paljon, haluatte varmistella ettei vain tulisi virhettä tehdyksi. Kannattaa muistaa, että riskit on aina olemassa. Me oltiin tuossa aiheessa jo kihloissa, naimisissa kohta 30v.
Vierailija kirjoitti:
Äkä nyt sano et oot mennyt jo antamaankin tälle? Ensin kihlat ja häät, sitten vasta yhteenmuutto ja seksi ;)
Miksi kukaan ostais lehmää jnpp.
rouva joka sai kosinnan hyvinkin nopeasti
Nyt ei eletä 30-luvulla.
No mikset ehdota asiaa itse, kerta se on sulle niin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään, emme tiedä haluaako mies muuttaa yhteen. Tiedämmen vaan, että hän ei ole ehdottanut. Mutta eipä ole ehdottanut ap:kaan.
Toisekseen, itse olisin yhdessä. En halua muuttaa miehen kanssa yhteen ehkä ikinä, mutta en todellakaan noin lyhyellä tuntemisajalla.
Jos haluat säästää rahaa, niin ei sun tarvi virallisesti muuttaa miehen luo. Asu siellä ja vuokraa kämppäsi jollekin kaverillesi
Pasi, lopettamisesi olisi armelias teko. Ehkä lähiaikoina poistetaan incelit kuluttamasta sosiasliturvaa.