Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveeraisitteko tällaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
21.04.2007 |

Minulla on yksi tuttu, joka usein esim puistossa tai muuten törmätessään tulee juttelemaan. Usein hän pyytää myös tekstarilla lenkille tms. Hän juttelee oikeastaan kaikkien kanssa ja tietää kaikkien asiat. Minua vaivaa, kun hän tuntuu halveksuvan ammattiani. Jutellessamme hän sivulauseissa mainitsee aina jotain väheksyvää muita samaa ammattia harjoittavia kohtaan, muttei suoranaisesti siis minua kohtaan. Tänään kuulin hänen puistossa puhuvan toiselle äidille kovaan ääneen kaikesta ja mm mollasi ja halveksui/väheksyi juuri minun ammattiani ja ammatinharjoittajia. Ei siis taaskaan minua, mutta muuten...

Ei vaan tunnu kivalta...jotenkin jää maku, että hän vähättelee minuakin samalla. Ei tunnu kivalta kaveerata hänen kanssaan, mutta reagoinko teistä liian voimakkaasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun mielestäsi hänen kommettinsa sinun ammatista ovat asiattomia.

Vierailija
2/5 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista tollanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi tuollaista ihmistä

Vierailija
4/5 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itse papatan usein erään ammattiryhmän edustajista, koska olen heidän kanssaan tekemisissä työn puolesta enkä ole ikinä uskonut, että siinä ryhmässä voi olla niin tyhmiä ihmisiä kuin on. Silti monet kaveripiiristäni edustavat ko. ammattiryhmää eivätkä ole tyhmiä...

Vierailija
5/5 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän