Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehen mummolle 80v lahjaksi?

06.04.2007 |

Miehen mummolle pitäisi lahja keksiä 80 v juhliin. Ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia.

Mummo on itse luonteeltaan säästäväinen, ei hienosteluja tai jalkakylpyjä varmaan kaipaa. Ruokaa laittaa itse ja leipoo hyvin. On asunut maalla pitkään, vasta muutti " kylälle" kerrostaloon.

Hinta ei ole tässä se tärkein vaan että olisi osuva. Uskon, että mummo arvostaisi eniten sitä, että näkisi, että olemme häntä juuri ajatelleet emmekä veisi esim. juuri perinteisiä 80 v lahjoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon lastenlapsia/lastenlastenlapsia? Heidän vaiheistaan ehkä voisi koota valokuva-albumin? Saisitteko jostain kopion sen päivän sanomalehdestä, jona mummon on syntynyt?

Joku historiallinen kuvateos mummon synnyinseudulta/kotikylästä? Musiikkia mummon nuoruusajoilta? joku kirja, josta mummo voisi olla kinnostunut? Viekää mummo johonkin mieluisaan teatteresitykseen/retkelle Lottamuseoon tms. josta on kiinnostunut? Lasten tekemät kortit ovat ainakin tärkeitä mummoille.

Vierailija
2/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli, ihana viltti harteille, huopatöppöset ja jonkun hyvän lehden vuosikerta tai kirja/äänikirja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei ole ollut kai koskaan oikeastaan töissä, mitä nyt maatalossa taas tehnyt pitkää päivää eikä taatusti koskaan ole paikalleen istahtanut.

Lapsenlapsia taitaa olla 8, minä olen nähnyt heistä vain miehen ja hänen siskonsa, joten kuvamateriaali on vähän vaikeasti saatavaa. Lapsenlapsenlapsia on 2 ennestään ja mun sisällä on nyt sitten kolmas.

Tuo sanomalehti tai sitten joku vanha vuosikerta olis hyviä ideoita, mutta voi olla vaikeita toteuttaa... Pitää miettiä. Musiikkia ollaan ostettu jonkin verran lahjaksi ja siinä kanssa voisi olla itua. Keinutuoli varmaan löytyy (jollei nyt jättänyt sitä sinne maalle, en ole varma), mutta parvekekalusteet vois olla kivoja, koska niihin tuskin itse raaskii sijoittaa. Kiitos kovasti vinkeistä ja lisääkin saa laittaa!

Tuo korttijuttu oli hyvä. Mun poika ei pääse juhliin, mutta hän varmasti tekee mielellään kortin miehen mummolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi