Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen heitot riitatilanteessa

Vierailija
10.12.2025 |

Nyt riittää tää sun mielistely

Kyllä pidän sua tyhmempänä joissain asioissa

Kun hänen pitäisi ottaa vastuuta tyhjistä lupauksista tai muuten kun on käyttäytynyt loukkaavasti.

Sussakin on vikaa

Olen oikeasti hyvä mies

Etenkin viimeistä jankuttaa jatkuvasti. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvälle.

Pariterapiaan.

Vierailija
2/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyty pariterapiassa ja siellä etenkin oli tätä et mies antoi itsestään todella hyvän kuvan ja sai jopa terapeutin uskomaan sitä kuinka hän yrittää tosi paljon. Mutta kun yrittäminen tuntuu aina tuolta mielistelyltä. Aina ollut enemmän sanoja mutta vähemmän tekoja. Tekee asioita vasta kun pyytää, ja tekee niistä aina ison numeron. Ei kuitenkaan osoita arvostusta jos itse teen samoja asioita. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
5/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Onko näin?

Vierailija
6/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia heittoja AP:lta tulee riitatilanteissa?

Vierailija
7/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia että ahdistaa ja voin pahoin kun mies käyttäytyy noin. Että en jaksa enää, kun valehtelee toistuvasti ihan typeristä asioista. Että luottamus on ikävä kyllä tämän takia mennyt. Lisäksi kotitöiden jakautuminen ja kulujen jakautuminen on epäreilua. Että en voi jatkaa näin. T. Ap

Vierailija
8/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia että ahdistaa ja voin pahoin kun mies käyttäytyy noin. Että en jaksa enää, kun valehtelee toistuvasti ihan typeristä asioista. Että luottamus on ikävä kyllä tämän takia mennyt. Lisäksi kotitöiden jakautuminen ja kulujen jakautuminen on epäreilua. Että en voi jatkaa näin. T. Ap

Niin mutta mitä nyt oikeasti sanot?

''Tuhlasin parhaat vuoteni kanssasi''

''Kuka vaan on parempi kuin sinä''

''Laiska paska, joka ei tee mitään''

Vierailija
9/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Onko näin?

Akka vaihtoon niin paremman saa tilalle

Vierailija
10/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kulujen jakaminen on epäreilua" eli "Sun pitää maksaa kaikki ja lisäksi mulle palkkaa"

Vierailija
11/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä sanonut mitään näistä. Oma syyni se on että olen tuhlannut vuoteni, mutta en näe sitä tuhlaamisena kaikesta huolimatta koska minulla on ihanat lapset.

Ketä tahansa en huolisi ikinä. Varmasti moni mies kohtelee vaimoaan ihan samalla tavalla. En kyllä arvosta.

Laiska paskakin liioittelua, vaikka laiskahan ja itsekäskin hän on jos olettaa että vaimo siivoaa hänen sotkunsa, siitä ei pääse mihinkään. Se ei muuta sitä asiaa suuntaan tai toiseen jos asian sanoo ääneen.

Vierailija
12/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Onko näin?

Akka vaihtoon niin paremman saa tilalle

Kuka tuollaista miestä huolii? Valitettavasti ei kovin moni nainen enää tänä päivänä ota riesakseen.

Vierailija
13/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kulujen jakaminen on epäreilua" eli "Sun pitää maksaa kaikki ja lisäksi mulle palkkaa"

Niin siis minä naisena olen jostain syystä aina maksanut suurimman osan kaikesta. Nykyään palkkani on suurempi, koska teen enemmän töitä, mutta vaikka aiemmin ei ollut. Mies tuhlaa kaikki omat rahansa joten jos esim lapset/perheenä halutaan joskus lomatkalle niin minun on maksettava nämä reissut. Olen monta reissua maksanut, mutta ensi kerralla ajattelin lähteä lasten kanssa vaan. Turhaan mies pitää itsestäänselvyytenä tällaista järjestelyä eikä mitenkään osoita edes kiitollisuutta asiasta. T. Ap

Vierailija
14/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riitele, jos et kestä riitatilanteita. Niissä kun on tapana sanoa just se, mitä ajatellaan eikä kaunistella sanomisia. Eihän tuo edes nimittele sinua ilkeästi, joten mikä ei sinua miellytä? Että ei ole nöyrä ja tottele?

Vierailija
15/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ratkaisevat eli mitkään suuret sanat eivät riitä, jos teot puuttuvat. Ja toisena asiana: ap:n ja kenen vain kannattaa miettiä, onko yhteiselämä yleensä kivaa vai onko liian usein inhottava olo. Täällä eletään vain kerran, älä tuhlaa elämääsi huonossa suhteessa.

Vierailija
16/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä sanonut mitään näistä. Oma syyni se on että olen tuhlannut vuoteni, mutta en näe sitä tuhlaamisena kaikesta huolimatta koska minulla on ihanat lapset.

Ketä tahansa en huolisi ikinä. Varmasti moni mies kohtelee vaimoaan ihan samalla tavalla. En kyllä arvosta.

Onhan niitä monta, mutta monta on myös niitä miehiä, jotka eivät käyttäydy tuolla tavoin. Vaihtamalla paranee, jos katsoo tarkasti, että vaihtaa parempaan.

Vierailija
17/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä riitele, jos et kestä riitatilanteita. Niissä kun on tapana sanoa just se, mitä ajatellaan eikä kaunistella sanomisia. Eihän tuo edes nimittele sinua ilkeästi, joten mikä ei sinua miellytä? Että ei ole nöyrä ja tottele?

Oisko vaikka esim se että pitää mua tyhmempänä? Mitään muita perusteita tälle ei ole kuin se että olen nainen. Olen pärjännyt paremmin koulussa ja opiskellut pidemmälle, minulla on parempi työ ja elämänhallintani sen kaikilla osa-alueilla on aina ollut parempaa. 

Eikä noi muut heitot sen parempia ole jos ne on just sitä mitä mies ajattelee. Ei siinä, hyvä vaan jos on rehellinen. Aina välillä möläyttää tuosta että ei jaksa enää mielistellä, ikäänkuin haluaisin olla jonkun kanssa joka ei aidosti halua olla edes kiva ja mukava, vaan se on pelkkää pakkopullaa ja suorittamista. Olisi vaan aina rehellinen, mutta hankalaa kun tietää varmaan senkin että sitten ottaisin nopeasti eron. Hankala tilanne varmasti hänellä. T. Ap

Vierailija
18/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä sanonut mitään näistä. Oma syyni se on että olen tuhlannut vuoteni, mutta en näe sitä tuhlaamisena kaikesta huolimatta koska minulla on ihanat lapset

Tämä!

Vierailija
19/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kakkaa?

Vierailija
20/22 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kakkaa?