IHMISTEN KULTAKORUT HÄVIÄVÄT SAIRAALASSA
Ottakaa korut pois ennen sairaalaan menoa, jos vain mahdollista!
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on liian tottuneita holhousvaltioon. Oliko se Jyväskylässä, jossa joku opiskelija-asunnossa asuva liukastui liukkaalla pihalla talvella, kun itse ei kävellyt tarpeeksi varovasti. Haastoi opiskelija-asuntosäätöiön oikeuteen, kun sen liukatumisen tuloksena vammautui pysyvästi. Oli käsittämätöntä minusta, että säätiö laitettiin maksamaan vain siksi, että ihminen itse ei osannut pukeutua kelin mukaan (eli nastakenkiin, kuten liukkailla pitää tehdä) tai liikkua varovasti (koska oli liukasta).
Mielestäni ihmiste pitää itsekin vähän opetella kantamaan vastuuta valinnoistaan. Toki joku voi joutua sairaalaan vaikka kesken häiden ja sitten olisikin timanttisormusta sun muuta mukana, mutta pitää itse osata pitää niistä huolta (jos nyt tajuton ei ole). Alaikäisten kohdalla vanhemmat. Ja opettaa lapset siihen ettei nykypäivänä voi kulkea missään kalliit korut mukana, koska ryöstöjen määrä on noussut hirveästi.
Laitapa linkkinä se väittämäsi lainkohta, missä määrätään, että liukkaalla pitää olla nastakengät. Esim. itse niitä en suostu käyttämään, koska käyn samalla kävelyreissulla kaupassa ja siellä viimeistään lennän persuksilleni ja telon jalkani. Kitkapohjakengät ovat paljon paremmat ja käytännöllisemmät.
Kierojen lähäreiden taskuihin, sinnehän ne menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on liian tottuneita holhousvaltioon. Oliko se Jyväskylässä, jossa joku opiskelija-asunnossa asuva liukastui liukkaalla pihalla talvella, kun itse ei kävellyt tarpeeksi varovasti. Haastoi opiskelija-asuntosäätöiön oikeuteen, kun sen liukatumisen tuloksena vammautui pysyvästi. Oli käsittämätöntä minusta, että säätiö laitettiin maksamaan vain siksi, että ihminen itse ei osannut pukeutua kelin mukaan (eli nastakenkiin, kuten liukkailla pitää tehdä) tai liikkua varovasti (koska oli liukasta).
Mielestäni ihmiste pitää itsekin vähän opetella kantamaan vastuuta valinnoistaan. Toki joku voi joutua sairaalaan vaikka kesken häiden ja sitten olisikin timanttisormusta sun muuta mukana, mutta pitää itse osata pitää niistä huolta (jos nyt tajuton ei ole). Alaikäisten kohdalla vanhemmat. Ja opettaa lapset siihen ettei nykypäivänä voi kulkea missään kalliit korut mukana
opettele lukemaan!
Leikkaussalissa nukutetulta varastettiin kaikki korut on se upeeta
Törkeää siis niin törkeää että kehtaavat mutta kyllähän ne eukot kehtaa. Itseään täynnä olevia luulevat itsestään liikoja
Minulta on hävinnyt tavaroita, jopa pari korua, vaikka en ole koskaan ollut sairaalassa. Ihan itse olen hukannut. Ja näin on käynyt varmasti myös monelle muullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku varashoitaja selittää täällä että
miksi vie toisten tavaroita?
Ei varas ole välttämättä hoitaja. Voi olla lääkäri, siivooja, vierailija jne, eikä sitä korua ole välttämättä edes kukaan varastanut, se vaan on hukkunut. Jos olet lukenut uutisen, niin tiedät että se koru oli tosi pieni.
Hoitaja on ottanut vaatteet ja korut pois, kirjannut ne ylös ja laittanut pussiin. Korun ottamisen ja kirjaamisen välillä se on kadonnut. Kuka on siis ainoa jolla ollut mahdollisuus varastaa se?
Potilaan isä oli kuitannut omaisuusluettelon ja koru ei ollut siinä. Veikkaanpa, että tyttö on itse ottanut korun pois, laittanut johonkin taskuun ja sieltä sitten pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennen tällaista ongelmaa ollut.
Kyllä oli. Ei vain ollut netti-palstoja minne kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaussalissa nukutetulta varastettiin kaikki korut on se upeeta
Leikkaussaliin ei pääse korut mukana. Ne otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Huippuosaajat tuoneet huippuosaavan kulttuurinsa mukanaan suomeen, ihanaa.
P E R S K U T A R A L L A A !
Oliko tyttö tajuton, vai eikö nähnyt/tuntenut kun koru revitään kaulasta?