Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vuonna olet syntynyt? Piiskattiinko sinua lapsena?

Vierailija
09.12.2025 |

Itse olen syntynyt 1980. Sain tukkapöllyä, litsareita äidiltäni. Isä antoi remmiä. Omia lapsiani en ole kurittanut fyysisesti.

Kommentit (707)

Vierailija
701/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset tekee kun ne kasvaa isommiksi pyörät vaihtuu isoiksi ja mopoksi kuin veneet autot . Siellä ne painelee nuorten bileissä joukoissa tuhatta ja sataa . Ne on itsenäisiä yksilöitä. 

Vierailija
702/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1969, kyllä remmistä sai joskus, ja aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin järjetön,villi kauhukakara, sain pari kertaa piiskaa.

Vierailija
704/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntynyt vuonna 1996 ja vaikka ei piiskattu niin piiskaamisella ja lipputankoon sitomisella uhkailu oli vielä yleistä. Korvapuusteja ja tukkapöllyä tosin annettiin, sekä raahattiin välillä kädestä ja välillä jalasta seisomaan tunniksi häpeänurkkaan (ja välillä pimeään kaappiin) missä piti seistä paikoillaan hiljaa ja liikkumatta puolesta tunnista tuntiin ja sinä aikana miettiä tekojaan tai sanomisiaan.

Ei todellakaan ole. Älkää jaksako valehdella ja keksiä satuja.

Vierailija
705/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1949, äiti piiskasi mennen, tullen ja palatessa. Se oli hänen huvinsa. Olin varmaan hirveä (ainoa) lapsi. Isä ei koskaan, rauhoitteli äitiäkin. 

Vierailija
706/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

89. Koivuniemen herra, isän nahkavyö ja tukkapölly tulivat tutuiksi.

Olisin mieluummin aina ottanut tukkapöllyn kuin remmiä. Tukkapölly ei tuntunut kovin pahalle. Remmin jälkeen takapuoli aristi monta päivää! =( t. ap

Kuulemma, kun voiteli hiuksensa rasvalla ja piti lyhyitä hiuksia oli tukkapölly vielä kivuttomampaa. 

Vierailija
707/707 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka kertoo saaneensa fyysistä kuritusta ja heti perään lisäävät, että ihan aiheesta sain, teille tiedoksi: teillä on trauma jota lieventääksenne olette luoneet defenssin, jotta saatte rauhoitettua sen vääryyden kokemuksen ja kykenette uskottelemaan, että kyllä teitä rakastettiin!  Annatte anteeksi sille jättiläiselle joka nautinnokseen pahoinpiteli sitä pientä, puolustuskyvytöntä lasta.  Tajusin tämän omalta kohdaltani pitkien pohdintojen jälkeen, vasta sitten kykenin antamaan heille anteeksi. Nim. Piiskaa vuodesta 1958

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä