Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa tyttöystävälle joululahjaksi?

Vierailija
09.12.2025 |

Hän on hyvin vaativa ja arvostellut aikaisempia lahjojani. Olen ennen ostanut lahjakortin kauneushoitolaan ja kaulakorun.

Olen opiskelija eikä minulla olen varaa yli 100 Euron lahjaan. Mikä voisi olla hyvä? Lahjan pitäisi olla henkilökohtainen. Tyttöystävä vaatii, että se on ostettu juuri hänelle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kortti

Vierailija
2/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan sama mitä ostat niin saat siitä haukut. Ei kannata ainakaan ostaa mitään kallista. Itsetehty joulukortti?

Vierailija
4/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelu. Satasella saa jo aika hyvän. Ja kun tunnet tytön tyylin, osaat kyllä arvata millainen lelu on sopiva. Välttämättähän se ei hyvä seksilelu ole, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
5/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet saanut häneltä lahjaksi?

Vierailija
6/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Satisfayer.

Vierailija
7/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt joltain isomunaselta n eggeltä jos se kävis kerran painaa sitä. Sais kerrankin kunnolla. Uskosin et satku riittää vaivanpalkaksi. 

Vierailija
8/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just yks päivä että jos joku ihana mies toisi mulle/antaisi suklaarasian niin varmaan pakahtuisin onnesta. Kun ei vuosiin kukaan ole huomioinut. 

Mutta jos on noin vaativa nainen niin ehkä sitten kannattaa ostaa lahjakortti vaikka kultajouseen ja voi sieltä itse valkata sopivan korun.

Hyvää joulua!

Vierailija
9/9 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi jos tietäisi vähän mistä hän tykkää, mitä harrastaa jne. Jos tykkää lukemisesta osta kirja, jos tykkää neulomisesta osta lahjakortti lankamaailmaan, jos tykkää urheilusta osta jotain siihen urheilulajiin liittyvää, jos tykkää kuksita osta kukkia, jos tykkää suklaaasta osta suklaata. Ei sillä rahamäärällä ole mitään väliä vaan sillä näkeekö lahjasta että olet oikeasti ajatellut lahjansaajaa ja antanut lahjaksi jotain mistä tiedät hänen pitävän.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä