Mitä ostaa tyttöystävälle joululahjaksi?
Hän on hyvin vaativa ja arvostellut aikaisempia lahjojani. Olen ennen ostanut lahjakortin kauneushoitolaan ja kaulakorun.
Olen opiskelija eikä minulla olen varaa yli 100 Euron lahjaan. Mikä voisi olla hyvä? Lahjan pitäisi olla henkilökohtainen. Tyttöystävä vaatii, että se on ostettu juuri hänelle.
Kommentit (34)
Ostat sille jonkun kivan kukkabukkaken.
Kirjakaupan lahjakortti 30-35e. Riipus? Pukin asu ja esitys, silloin kun ei ole kynttilöitä. Aarrekartta ja ajelua. Lempikaupan lahjakortti? Mistä pitää?
Jaa tulit sitten tänne kyselemään 🤔. Ite harkitsisin yhen henkilön lippua jonnekin, ihan millä tahansa välineellä.
Vierailija kirjoitti:
Osta aski punasta norttia.
Köh krööh
Jos on vaativa, katso vaikka Stockmann lahjaksi naiselle listaus, sieltä sitten jotain satasen hintaista. Olisiko jotain kashmirista tai ugg aamutossut tms listalla olevaa mikä sopii vaativallekin. Lisäksi muutama käsintehty suklaakonvehti tms.
> Hän on hyvin vaativa ja arvostellut aikaisempia lahjojani.
Paras lahja itsellesi taitaisi olla, että sanot että tämä suhde loppuu nyt tähän. Ei tuollaisesta pitemmän päälle mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan itsellesi uuden tyttöystävän.
Tämä on ainoa toimiva vaihtoehto. Tuollaisen kanssa ei kannata elämäänsä pilata.
Osta kaktus ja sano että työntää sen rektumiinsa. Mitä hän ostaa sinulle?
Hyvä paistinpannu tai ehkä vielä voisi saada black week pölyimurin 100:lla
Teille yhteinen lahjakortti jollekin ihanalle aamiaiselle/brunssille tai esim. leffaliput herkkuineen :)