Asun rivarissa. Naapuri kulkee sisälle takapihan oven kautta.
Kommentit (21)
Oho. Vaatii tutkimuksen. Kiitos vinkistä.
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen huonot puolet. Ei mitään yksityisyyttä, kammottavaa.
Pakko kulkea takakautta kun paskalakit ja ulosottomies kyttää etuovea
Ap sun elämäs on kovin tapahtumaköyhää.
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen huonot puolet. Ei mitään yksityisyyttä, kammottavaa.
Meillä on pieni taloyhtiö, vain 6 asuntoa. Toki tuttuja ollaan, mutta hyvin rauhassakin saa olla. Riippuu aina asukkaista. Meillä on käynyt tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun tuota ravaamista seuraa 😄
Joo minäkin kuljen kotiini juuri siitä ovesta mistä haluan. Ei ole käynyt mielessäkään että pitäsi kysyä joltain naapurin kyylältä lupaa mistä saan kulkea, jotta saa paremmin pidettyä menemisistäni kirjaa.
Mä kuljen sisälle takapihan oven, päätyoven ja etuoven kautta. Mitäs tähän sanot aapee?
Mikä ongelma asiassa siis on? Kunhan kulkee omaan kotiin eikä sun kotiin.
Mä kuljin takaovesta, ettei vastapäisen talon sekopää näe, että oon liikkeellä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun tuota ravaamista seuraa 😄
On se aapeen elämä tapahtumaköyhää. Tuo takapihan kautta kulkevan elämä on sen naapurin elämää.
Joo mulla oli kanssa tollanen hullu naapurissa joka kyttäsi muiden liikkumista. Tuli kerran ihan ovelta asti kysymään että missä olen ollut, kun näki kuinka lähdin aamulla ja palasin vasta seuraavana iltapäivänä. Kerroin ettei asia lie kuulu hänelle vittuakaan. Tämän jälkeen ei tullut ovelle mutta kyllä verhot viuhuivat joka kerran kun oveni avasin. 😂 Tälläistä se on kun siirtyivät avohoitoon teidän hullujen kanssa.
No mitä sitten, minäkin asuin aikoinaan rivarissa, kuljin takaoven kautta naapurissa, idiootti kiertää etuoven kautta josta matkaa tulee moninkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Juuri näin.ä
Tuntuis junttimaiselta, että pihat olisi aivan vieretysten, sisäänkäynnit, puheet kuuluisi saati muu, naapuri oppisin tietämään joka askeleesi.
Käsittämätöntä.
Minä käytän kaikkia ulko-ovia kodissani. Niitä on kaikkiaan 4
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla oli kanssa tollanen hullu naapurissa joka kyttäsi muiden liikkumista. Tuli kerran ihan ovelta asti kysymään että missä olen ollut, kun näki kuinka lähdin aamulla ja palasin vasta seuraavana iltapäivänä. Kerroin ettei asia lie kuulu hänelle vittuakaan. Tämän jälkeen ei tullut ovelle mutta kyllä verhot viuhuivat joka kerran kun oveni avasin. 😂 Tälläistä se on kun siirtyivät avohoitoon teidän hullujen kanssa.
😁😁
Olen huomannut, että kyttäät ikkunasta!