Vapaapäivinä syö, syön ja syön! Voiko 40v nainen muuta harrastaa?
Ahdistus, tuntuu ettei enää mitään odotettavaa..paitsi ruoka-aika
N40
Kommentit (32)
Jos kyselet muilta, niin ongelma on se, että olet passiivinen viihdytettävä, jota mikään ei pitkään kiinnosta. Aktiivinen ote, ja olet kohta itse keksimässä tekemistä. Kokeile. Mitä voisit hävitä, paitsi muutaman pullakahvihetken, jotka nekään ei oikein kiinnosta?
täti 63v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene töihin, muuta neuvoa ei tule
Ap. puhuu vapaapäivistä. Opettele lukemaan.
töihin siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene töihin, muuta neuvoa ei tule
Ap. puhuu vapaapäivistä. Opettele lukemaan.
töihin siitä
Ei sitä vapaapäivänä töihin jaksa.
Nyt olis sulla aikaa kilpailuttaa sähkösopimus, puhelinliittyä, ja nettiliittymä. Aloita näistä.
Seuraavaksi raivaat kaapeistasi tarpeettomat rojut ja vaatteet kierrätykseen.
Mene ulos. Johonkin metsään. Siellä ei ole mitään syötävää tähän aikaan vuodesta.
Kokeile naimista. Ihan puhtaasti harrastusmielessä.
N42
Syöty vaan lisää ja 4 leffaa katsottu. Kohta reilu annos melatoniinia, niin on tämäkin tylsä päivä ohi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä 40-vuotias ei voisi harrastaa?
kyselee epätietoinen 50 v, jolla on useampikin harrastus.
Kerro toki
Ap
Käyn salilla, pilateksessa, tanssitunneilla (toinen näistä kilparyhmä), lenkkeilen, talvella hiihdän. Ulkoilen myös muuten. Neulon, opiskelen vierasta kieltä kansalaisopistossa, luen ja kuuntelen äänikirjoja. Osaa säännöllisesti, osaa satunnaisemmin.
-2
Minä olen 42v nainen ja vapaapäivinä käyn yleensä aamupäivällä salilla. Sitten laitan hyvää ruokaa ja mealpreppaan alkuviikkoa varten. Katson jonkun leffan ja teen käsitöitä, kuskaan teinejä sinne tänne. Aika usein käyn illalla vielä kävelylenkillä ja saunassa. Kauppareissulla en pilaa vapaapäiviä, ne hoidan arkena.
Olen saman ikäinen kanssasi ap. Nyt on vapaapäivä ja aamulla nukuin ,loikoilin pitkään sänkyssä, sitten kynttilän valossa nautin aamukahvin pienen tekemäni mustikkapiirakkapalan kanssa .Heitin petivaatteet terassille tuulettumaan ,ja lakanat tms pesi kone . Sipasin kodin siistiksi ,,10min. Meillä onkin aina siistiä ,kun kukaan ei sotke. Vatteet on hengareissa ja astiat kaapissa tai pesukoneessa.
Okei ,just palasin tunnin lenkiltä , kiva ilma , ei ollut liukasta,sula maa ihanaa, kävelin ja juoksin-ihana olo.
Nyt syömään , broileria , vihanneksia, täysjyväleipää ja vettä.
Nyt teen joululahjalistan kenelle ja mitä hankin . Se tapahtuu tällä ja ensi viikolla ,kun kaupungilla (ja töissä)
Loppuilta menee youtubia silmäillessä ja äänikirjaa kuunnellen tms.