Uskomattomin asia nyky deittailussa?
Monenlaiseen mieheen olen törmännyt. (kyllä, yös naiset tekee kaikkea typerää mutta kerron oman tarinani) Ja monenlaista olen kuullut ja nänhyt kun vuonna 2018 alkoi deittailu menemään siihen suuntaan ettei kukaan ole valmis mihinkään vakavaan.
No kaiken huippu on tässä. Tapasin miehen ja ihastuin ihan eritavalla kuin aiemmin. Paljon vahvemmin. Mies myös kertoi ihastuneensa paljon. Vietettiin paljon aikaa lähes 24/7 muutama viikko. Tuli aika kun päädyttiin sänkyyn ja siinä ei tullut ehkäisyä mietittyä. Kerroin sitten kesken s3ksln ettei minulla ole ehkäisyä. Mies oli että ei haittaa. Juteltiin asiasta jälkeenpäin todella pitkään ja mies kertoi että toivoo lasta paljon ja on täysin valmis huolehtimaan lapsesta ja niin edelleen. Itse kovin ihastuneena sitten ajattelin että olen itsekin valmis kun ikääkin jo alkaa olemaan niin jos tulee, saa tulla. Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso. Mies sanoo ettei ole valmis mihinkään NIIN VAKAVAAN vielä. Vaan EHKÄ myöhemmin. Kun on vasta eronnut edellisestä ja sitä ja tätä. Siinä vaiheessa särkyi se hattara pilvi ja tajusin että anteeksi mitä. Jälkeenpäin vaan naurattaa koko asia mutta on todella sairas nykymaailma että seurustelua pidetään noin hirveänä ja vakavana asiana mutta no lapsi voi tulla, eihän se ole mitään.
Kommentit (73)
Se, että miehet kuvittelet kaikkien naisten Ig:ssa ja Threadsissä olevan sinkkuja. Treffipyyntöä tulee jatkuvasti, vaikka olen naimisissa ja 47v. Ja useimmiten noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä.
Kesken seksinhän se ehkäisy tosiaan otetaan puheeksi.
Uskomatonta tuo sinunkin käytös ap, onneksi ei raskaus alkanut. Hullua, että sulla jäi noin mieleen miehen "huvittava" huithapelius lapsenteon suhteen, muttei omasi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et tullut raskaaksi.
jatkossa kannattaa kyllä käydä ehkäisykeskustelu läpi ihan perinpohjaisesti. Jos mies on kiinnostunut vakavasta niin hän jaksaa kyllä odottaa. Kiireessä hetken huumassa mies ei ole ajatellut varmaan ihan järkevästi voihan olla että tilanne säikäytti hänet itsekin kun on seksin jälkeen alkanut miettiä tarkemmin mitä tuli tehtyä.
Jos haluat suojella sydäntäsi niin tutustu paremmin ennen kuin menet sänkyyn. Mielestäni et voi täysin syyttää miestä jos ette ole edes ehkäisyasiasta puhuneet. Molemmat ovat mokanneet.
Yksinkö mies siellä punkassa tosiaan oli?
- tupla ehkäisevä nainen
Surulinen fakta on, että biologia on epäreilu ja nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja elämässään kuin mies. Ei heru yhtään empatiaa ja sympatiaa naiselle joka antaa paljaalla ja lähtee mukaan tuohon, lapsi saa tullakseen jos on tullakseen. Jumalauta, te ette ole mitään lapsen tasolle typistettyjä uhreja. Ja kyllä naisten uhripuhe pilasi deittailun aikana jolloin feministinen puhe läpäisi yhteiskunnan kokonaan. Se pauhaa toksisesta maskuliinisuudesta, patavanhoillisista miehistä ja siitä, miten jokainen penis maailmassa on patriarkaatin sortoase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkossa kannattaa kyllä käydä ehkäisykeskustelu läpi ihan perinpohjaisesti. Jos mies on kiinnostunut vakavasta niin hän jaksaa kyllä odottaa. Kiireessä hetken huumassa mies ei ole ajatellut varmaan ihan järkevästi voihan olla että tilanne säikäytti hänet itsekin kun on seksin jälkeen alkanut miettiä tarkemmin mitä tuli tehtyä.
Jos haluat suojella sydäntäsi niin tutustu paremmin ennen kuin menet sänkyyn. Mielestäni et voi täysin syyttää miestä jos ette ole edes ehkäisyasiasta puhuneet. Molemmat ovat mokanneet.Yksinkö mies siellä punkassa tosiaan oli?
- tupla ehkäisevä nainen
Ei ollut, mutta edelleenkään mies ei tule raskaaksi ja synnytä.
On kyllä todella vastuutonta toimintaa sinulta ap, ettet huolehtinut ehkäisystä.
Pitäisi aikuisen naisen ymmärtää, ettei ne sängyssä puhutut asiat päde oikeassa maailmassa. Miehet nyt puhuu mitä vaan, ettei tarvitse käyttää kumia.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Surulinen fakta on, että biologia on epäreilu ja nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja elämässään kuin mies. Ei heru yhtään empatiaa ja sympatiaa naiselle joka antaa paljaalla ja lähtee mukaan tuohon, lapsi saa tullakseen jos on tullakseen. Jumalauta, te ette ole mitään lapsen tasolle typistettyjä uhreja. Ja kyllä naisten uhripuhe pilasi deittailun aikana jolloin feministinen puhe läpäisi yhteiskunnan kokonaan. Se pauhaa toksisesta maskuliinisuudesta, patavanhoillisista miehistä ja siitä, miten jokainen penis maailmassa on patriarkaatin sortoase.
Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori. Harva mies ja nainen ei menee enää siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapset ja kodin? Sori, ei onnistu tämä miinan virittely.
No tietysti tein itsekin tuossa tyhmästi, luulin sen olevan päivän selvä asia ilman että korostan sitä että tiedän sen.
Pointti olikin se että lapsi olisi ollut ok miehelle ja toivottu, mutta seurustelu olisi ollut niin vakava ja paha asia.
Ja ei ollut kyse mistään että mies olisi säikähtänyt ja siksi ollut valmis lapseen, toivoi sitä vielä eron jälkeen useasti että jospa kuitenkin olisin raskaana. Jännä että ihmisten mielestä tällaisessa asiassa mies on nyt ollut "uhri" ja minä olen ollut pelkästään vastuuton kun en ole kertonut ehkäisystä ennen seksiä. Ehkäisy kun kuitenkin kuuluu molemmille mielestäni, että molemmat siinä asiassa mokasi yhtälailla. Se nyt ei kuitenkaan ollut mitä tässä hain vaan tuo yllä mainitsema vakavuus taso.
AP
En ymmärrä otsikon ja tarinan yhteyttä. Uskomatonta nykydeittailussa on se, että ehkäisy otetaan puheeksi vasta kesken seksin? Vai se, että mies voi harrastaa seksiä, vaikka ei halua lasta?
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehet kuvittelet kaikkien naisten Ig:ssa ja Threadsissä olevan sinkkuja. Treffipyyntöä tulee jatkuvasti, vaikka olen naimisissa ja 47v. Ja useimmiten noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä.
Jätä tissivakokuvat ja seksipuhe vähemmälle. Ainiin, sitten et voisi humblebragata kuinka kaikki miehet on sun perässä etkä tiedä yyyhtäään mistä johtuu
🙄
🍈🍈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä tissivakokuvat ja seksipuhe vähemmälle. Ainiin, sitten et voisi humblebragata kuinka kaikki miehet on sun perässä etkä tiedä yyyhtäään mistä johtuu
🙄
🍈🍈
Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.
Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.
hyvin menee ihmisiltä taas asia ohi, perus av meininki
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä otsikon ja tarinan yhteyttä. Uskomatonta nykydeittailussa on se, että ehkäisy otetaan puheeksi vasta kesken seksin? Vai se, että mies voi harrastaa seksiä, vaikka ei halua lasta?
ei yllätä ettei av palstalla ymmärretä, täällähän roikkuu vaan me joilla on jotain elämänhallinta ongelmia 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori. Harva mies ja nainen ei menee enää siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan
Omaan elämään ei haluta niitä rasitteita ja sitoumuksia, joita parisuhteeseen uskotaan liittyvän. Parikymppisenä aloin kuvitella, että ehkä on pakko haluta se parisuhde, kun se vie elämää eteenpäin, ja pakkohan on vähintään siksi, etteivät joulut olisi yksinäisiä ja ankeita.Viime vuosina olen alkanut kyseenalaistaa ihmissuhteisiin liittyviä oletuksia. Ajattelen esim, ettei yhdestä parisuhteesta tai romanttisesta suhteesta tarvitse saada kaikkea, enkä hän myöskään koe, että vain parisuhteesta voi saada jotain jota mistään muualta ei.
Tykkään tavata uusia ihmisiä, ja siinä on aina romanttisen suhteen mahdollisuus. Nyt on niin helpottunut ja onnellinen olo, että olen tehnyt tällaisen päätöksen ettei mun ole pakko haluta.
Miehillä ON sairas suhtautuminen lapsiin. He eivät voi niitä tehdä, mutta pystyvät hallitsemaan, omistamaan ja käyttämään näitä hyväkseen helpommin kuin esim. naisia, siksi himo on suuri. Ja tosiaan vielä tuo, että he ovat täysin sokeita lapsen tarpeille ja erityisesti naisen eli äidin tarpeillen. Heille lapsi on lihapala siinä missä nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
🍈🍈
Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.
No tähän mennessä kaikki tuosta kerskuvat näyttävät siltä että kauppaavat seksiä (profiili täynnä kuvia joissa tissit tiskissä vaikka posti olisi muka jostain ihan muusta, kaksimielisiä vihjauksia, puhetta sitomisista, täysi cabaree-meikki kuvissa, jne jne), mutta ehkä sinä olet se yksi miljoonasta poikkeus jolle moisia viestejä tulee vaikka profiili ja postit olisi ihan asiallisia.
Linkedinkin on nykyään täynnä näitä "yhyy joku pyysi treffeille" ja mukana kuva jossa nainen poseeraa pylly ja tissit pitkällä tiukassa kumisen näköisessä Makkaramekossa. Ompa kummaa joo.
Millä perusteella aloittaja on tässä joka on tehnyt väärin? Miehenkö ei tarvitse huolehtia ehkäisystä? Vieläkö nykyään ihmiset ajattelee että nainen huolehtii ehkäisyn ja syö mukisematta pillereitä joista voi tulla ties mitä sivuvaikutuksia vaan sen takia että miehet saa sitten rauhassa paneskella ympäriinsä ilman huolta huomisesta. Mulle ainakaan ei sovi mikään ehkäisy paitsi kondomi.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti tein itsekin tuossa tyhmästi, luulin sen olevan päivän selvä asia ilman että korostan sitä että tiedän sen.
Pointti olikin se että lapsi olisi ollut ok miehelle ja toivottu, mutta seurustelu olisi ollut niin vakava ja paha asia.
Ja ei ollut kyse mistään että mies olisi säikähtänyt ja siksi ollut valmis lapseen, toivoi sitä vielä eron jälkeen useasti että jospa kuitenkin olisin raskaana. Jännä että ihmisten mielestä tällaisessa asiassa mies on nyt ollut "uhri" ja minä olen ollut pelkästään vastuuton kun en ole kertonut ehkäisystä ennen seksiä. Ehkäisy kun kuitenkin kuuluu molemmille mielestäni, että molemmat siinä asiassa mokasi yhtälailla. Se nyt ei kuitenkaan ollut mitä tässä hain vaan tuo yllä mainitsema vakavuus taso.
AP
Tyttö kulta totta hitossa se on miehelle ok ja toivottu, kun hänen ei tarvitse sitoutua sinuun, eikä lapseen. Kerran kuussa reilu satanen tilille ja pari kertaa kuussa sirkushuveja omien mielihalujen mukaan. Ja uhri ei ole mies, eikä nainen vaan...keksitkö ihan itse ketkä siinä aikuisten huolettomasta paneskelussa on vailla oikeuksia?
Jos haluat suojella sydäntäsi niin tutustu paremmin ennen kuin menet sänkyyn. Mielestäni et voi täysin syyttää miestä jos ette ole edes ehkäisyasiasta puhuneet. Molemmat ovat mokanneet.