Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nÀkeminen pitkÀstÀ aikaa ei aiheuttanut sussa mitÀÀn reaktiota. Tuntuu pahalta, mutta ehkÀ parempi nÀin.
Olisin varmaan jÀhmettynyt paikoilleni, jos olisin huomannut. Tai sitten olin jÀttÀnyt pokat kotiin.
SillÀ oli kyllÀ silmÀlasit pÀÀssÀ.
MissÀ se reagoimaton silmÀlasiolio sitten liikkui?
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten sairaita ajatuksia ihmisillÀ on. YhdessÀ peseytyminen on romanttista. PitÀÀ olla just sopiva leikkisÀ, kepeÀ asenne molemmilla, jotta erotiikka kukoistaa. On vain mukavaa, jos toinen joskus hemmottelee arjen pienillÀ jutuilla, vaikkapa nyt just pesee ja kuivaa. Se on huolehtimista, se on intiimiÀ yhteyttÀ. Sen rakentamiseksi ei tarvitse varata pakettimatkaa johonkin kylpylÀÀn, vaan sitÀ voi vaalia kotioloissakin. En kyllÀ ihmettele, miksi niin moni kaipailee vain ketjussa. Te olette liian jÀhmeitÀ, sulkeutuneita ja epÀluuloisia - ja se tekee teistÀ tÀysin epÀseksikkÀitÀ katkeroita.
ĂllöttĂ€vĂ€ se oli, ei mitenkÀÀn romanttinen tai eroottinen. LeikkisĂ€ varmasti joo jonkun sellaisen mielestĂ€, joka tykkÀÀ tuon tyyppisestĂ€ taaperoleikistĂ€ pienen lapsen kuivatteluineen ja nakupellenĂ€ karkuun juoksemisineen.
Ja minÀ olen ihan livenÀ ihastukseni kanssa tekemisissÀ, hÀn on seksikÀs!
En ole tietÀÀkseni nÀhnyt sinua vielÀkÀÀn pitkÀstÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitÀ asteroidia pitÀÀ odottaa? Kohta lÀhden ulos.
TĂ€ssĂ€ oon. T. ÀÀs steroidi = l*skiperse minĂ€ đđ€€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nÀkeminen pitkÀstÀ aikaa ei aiheuttanut sussa mitÀÀn reaktiota. Tuntuu pahalta, mutta ehkÀ parempi nÀin.
Olisin varmaan jÀhmettynyt paikoilleni, jos olisin huomannut. Tai sitten olin jÀttÀnyt pokat kotiin.
Kompa. Ei liikkunut.
Kehittelin itselleni jonkun naurettavan harhan taas đđ€ŠđŒ embarrassing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompa. Ei liikkunut.
Se oli patsas. Taidat tarvita itse lasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ oon. T. ÀÀs steroidi = l*skiperse minĂ€ đđ€€đ
No nyt, trollintrollintrolli.
EpÀilen, ettÀ kaivattuni (nainen) on loukussa myrkyllisessÀ vÀkivaltaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompa. Ei liikkunut.
Se oli patsas. Taidat tarvita itse lasit.
Alkoholia, seksiÀ ja 12h yöunet korkeintaan.
Milloin kutsut uudelleen kylÀÀn?
HEs so sexyyyyyyyy and I love sexy men
PS. Tarkastusnumero sattumoisin 696
Vierailija kirjoitti:
Pusukilpailu đ
Peilin edessĂ€ kuivaharjoittelen. Löysin sen pusukopinđ
Vierailija kirjoitti:
EpÀilen, ettÀ kaivattuni (nainen) on loukussa myrkyllisessÀ vÀkivaltaisessa suhteessa.
No, pelasta hÀnet.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kutsut uudelleen kylÀÀn?
Kutsu on voimassa koko aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, pelasta hÀnet.
Olen pieni nainen. IskemÀllÀ hÀnen miehensÀ? Ei kesÀÀ. + Ei ole irl yhteyttÀ. Pallo on hÀnellÀ.
Sun sisko on 6 vuotta sua vanhempi.