Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18610)
Vierailija kirjoitti:
Kuin tuhannen kilon betonisÀkki olisi pÀÀlle pudotettu.
Miten niin?
ElÀmÀ on miesten mielen tÀyttÀmistÀ.
Huomenna taitais olla ainoa mahdollisuus nÀhdÀ tÀllÀ viikolla, kun sitten on pakollisia menoja. Veikkaan tosin ettÀ sulla on huomenna jotain pakollista. Kun ei oikein universumi tunnu olevan meidÀn nÀkemisen puolella. Vaikka minusta alkaa tuntua, ettÀ sinun nÀkeminen ois tÀrkeÀmpÀÀ kuin nuo mun pakolliset menot. Mutta ei viitti enÀÀ lopettaa keskenkÀÀn noita muita, kun on tÀmÀn polun valinnut. Vaikka aika turha ja jÀrjetön polku taitaa nuo olla.
Rukan ja Ranskan matkaajalle terveisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu niin monet miehet on niin karseita, miten joku menee panemaan.
Mulla on paljon miehiÀ. YhtÀkÀÀn niistÀ en ole pannut vuoteen. Vaikka tilaisuuksia olis ollut tyyliin jokatoinen pÀivÀ.
Miten ne on sun?
Textailevat minulle somessa ja apeissa. Ovat somehaaremiani. Laittavat picei ja viestei. Just for me.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen todella romanttisen seuralaisen joka tajuaa tunnelman pÀÀlle.
ElÀmÀ on ajanut minut nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksin*
Miks nÀitÀ aina korjaillaan itse jÀtÀn sanat miten sattuu joskus silti panostan
No koska se muuttaa koko viestin laatua. Ei se nyt ole kiva, ettÀ jengi kÀsittÀÀ vÀÀrin ja flippaa, pahimmassa tapauksessa kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon miehiÀ. YhtÀkÀÀn niistÀ en ole pannut vuoteen. Vaikka tilaisuuksia olis ollut tyyliin jokatoinen pÀivÀ.
Melkein uskottavaa đ€Łđ€Łđ€Ł
Ratkiriemukasta. Repeiletkö aina kaikesta.
En ikinÀ voisi sanoa mitÀÀn noin ilkeÀÀ ihmiselle, jota rakastan.
Tarkoituksesi on pÀÀstÀ minusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne on sun?
Textailevat minulle somessa ja apeissa. Ovat somehaaremiani. Laittavat picei ja viestei. Just for me.
đ€ŠEi mĂ€ en kestĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Sano vielÀ, ettet rakasta etkÀ ole koskaan rakastanutkaan.
MÀ en mitÀÀn muuta halua sanoa teille ihmisille kuin ettÀ pitÀkÀÀ nyt puolenne tÀssÀ kylmÀssÀ ja julmassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein uskottavaa đ€Łđ€Łđ€Ł
Ratkiriemukasta. Repeiletkö aina kaikesta.
KyllĂ€, tĂ€llĂ€isistĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Sano vielÀ, ettet rakasta etkÀ ole koskaan rakastanutkaan.
TÀstÀ vaan te empaattiset, sivullisiin "kiusaajiin" kettuuntuneet.. ratkaistaa tÀmÀ?
Kuka rakastaa, mitÀ saa vastaan? Herjaa, pilkkaa ja vihaa. Kiitos.
Ei pitÀny kÀydÀ tÀÀllÀ, mutta kÀvin. Aattelin, ettÀ ansaitset hyvÀn yön toivotuksen.
Kuin tuhannen kilon betonisÀkki olisi pÀÀlle pudotettu.