Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla o rahaa.
Mit sitten?đ
Vierailija kirjoitti:
Olen huono luottamaan. Pohjimmiltani aina ajattelen, ettÀ minusta vaan haittaa ja jos joku kiinnittÀÀ huomiota, niin se on koska halutaan nöyryyttÀÀ, syyllistÀÀ, alistaa, hÀvittÀÀ. EttÀ muut haistelevat tÀmÀn epÀvarmuuden ja hyökkÀÀvÀt. TÀmÀ on tietenkin omiaan luomaan keinotekoisen tuntuista kanssakÀymistÀ ja muissa huonoa fiilistÀ. Olen pahoillani ettÀ nÀin olen kohdellut sinuakin, eli lÀhinnÀ siis olen pahoillani jos olen aiheuttanut huonoa fiilistÀ.
Luottamus on aina riski mutta ilman sitÀ ei voi olla rakkautta.Ei ole ihmistÀ jota ei ole petetty mutta sitten vaan pÀÀ pystyssÀ eteenpÀin.Ennen kaikkea luota itseesi, olet juuri passeli sellaisena kuin olet.TÀmÀn vuoksi meillÀ on omat ystÀvÀpiirimme,he ovat samanlaisia.
Huonoa fiilistÀ aiheuttavat trollit tahallisella negailulla.
Vierailija kirjoitti:
HellÀ höpömies mielessÀ, en vaan saata unohtaa sinua.
ĂlĂ€ siis unohda. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tĂ€mĂ€ todellista! Yksi kommentoi leikkimielisesti, positiivisesti, ettĂ€ hĂ€ntĂ€ saa tulla v*inoamaan lĂ€hempÀÀkin, niin jonkun haavat aukeaa ja oksentaa negaa aiheeseen liittyen. PienestĂ€ joillain lĂ€htee mopo kĂ€sistĂ€. KyllĂ€ tuo kommentti oli ihan positiivisesti sanottu. Jauhatteko tĂ€stĂ€ nyt loppu pĂ€ivĂ€n đ€Łđ
TÀÀllÀ on paljon mielisairaita ja mustasukkaisia jotka jostain syystÀ jauhavat nÀistÀ negatiivisista asioista ja viljelevÀt muotisanoja haava, trauma, toksinen jne jne. Ainoa tarkoitus on aiheuttaa negaa ja pyyhkiÀ kauniit kaipaukset pois. Sairaita ovat
SivusTa
Jos haukkuu tuntemattomia ihmisiÀ mielisairaiksi ym. On ehkÀ turhaa moittia muita negatiivisuudesta. Ihan vaan sivuhuomiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin halia ja silitellÀ sua alasti peiton alla koko talvisen pÀivÀn.
Ei tÀmmösiÀ....voi luoja.
No mut ku niin se vaan on, siitÀ on lÀhdettÀvÀ, ettÀ tÀhÀn on tultu.
Harmi, kun korkoa korolle efekti ei toimi kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?
Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.
Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.
Myös sinulle.
KyllÀ. Myös minulle. Olin aiemmin kyllÀ mielestÀni jopa hyvÀ kommunikoimaan, mutta ehkÀ minunkin mieleni murenee ainaisista vastoinkÀymisistÀ kun ei onnistu oikein kenenkÀÀn kanssa.
En silti usko ettÀ vÀlitÀt.
En niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin uskottavaa.
Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.
Tule pois sieltÀ kellarista.
YmmÀrrÀ edes lopettaa, edes itsesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
100% totta. En silti syyttÀisi itseÀni jos joku leikkisi tunteillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀ Lauri TÀhkÀn nenÀstÀ, mutta vaikuttavat sanat tÀmÀn laulusta JÀÀkukkia.
KÀvin googlettamassa sen Lauri TÀhkÀn ja sivuprofiilinsa, ja hÀnellÀ EI todellakaan ole iso nenÀ. Ei niinku ollenkaan.
NenĂ€ kasvaa iĂ€n myötĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Myös tarpeistaan.
Sivusta
Jos haukkuu tuntemattomia ihmisiÀ mielisairaiksi ym. On ehkÀ turhaa moittia muita negatiivisuudesta. Ihan vaan sivuhuomiona.
Ei ole haukkumista,kun se vÀlittyy nÀistÀ tietyistÀ viesteistÀ tÀÀllÀ,ettei ymmÀrrys ole kaikilla kohdillaan.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?
Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.
Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.
Myös sinulle.
KyllÀ. Myös minulle. Olin aiemmin kyllÀ mielestÀni jopa hyvÀ kommunikoimaan, mutta ehkÀ minunkin mieleni murenee ainaisista vastoinkÀymisistÀ kun ei onnistu oikein kenenkÀÀn kanssa.
En silti usko ettÀ vÀlitÀt.
En niin.
Silti jaksat vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti tuntemattoman ihmisen kanssa on huono ajatus. Liian keinotekoista ja feikkiÀ. Ei vaan kykene olemaan tarpeeksi rento oma itsensÀ.
Ajatuksena ehkĂ€ huono, kokemuksena voi poikia hyvÀÀkin. En aikoinaan millÀÀn olisi lĂ€htenyt tapaamaan erĂ€stĂ€ deittiĂ€, olin ihan rikki, edellisestĂ€ miehestĂ€. Ja deittailu oli mukavuusalueeni ulkopuolella siinĂ€ tilanteessa. Sit aattelin, kun pyysi pyytĂ€mistÀÀn, ettĂ€ no, en tĂ€ssĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€kÀÀn, yks tapaaminen ja that's it. Ja aivan upea, loistava deitti oli, josta seurasi mahtava himokas 6kk seksisuhde đ€© HÀÀ rakasti ehjĂ€ks. Samanlaista tuskin tulee eteen koko loppuikĂ€nĂ€. Dima, still number one đ€©đ„°đđđ„
EhkÀ pitÀÀ itsekin kokeilla. Sivusta
Kannattaa kokeilla, elĂ€mĂ€ joskus satuttaa, mut voi yllĂ€ttĂ€en heittÀÀ nanosekunneissa jotain parantavaa ja mahtavaa eteen đ SitĂ€ ei pÀÀse kokemaan jos on, en minĂ€ nyt, mutku mutku -asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% totta. En silti syyttÀisi itseÀni jos joku leikkisi tunteillani.
PitÀÀkö kaikkiin asioihin löytÀÀ syyllinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin uskottavaa.
Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.
Tule pois sieltÀ kellarista.
YmmÀrrÀ edes lopettaa, edes itsesi vuoksi.
Luuletko, ettĂ€ oli samalta kaikki vastaukset đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla o rahaa.
Mihin sÀ toisen rahoja tarvitset? Kasva aikuiseksi ja opettele elÀmÀÀn omillasi.
Eri
Silti jaksat vastata?
HĂ€n vastaa kaikkien viesteihin.
LuKKoOn meni .
Trust no one, Bitch
And W⏠L
T. Pamela ja Klo 1122.
Gerbiili on koteloitunut, rakastui naapuriin.
Eikö siinÀ ole tarkoitus nimenomaan tutustua?
Tietenkin hÀtÀhousuille jotka pÀÀttÀvÀt heti ensimmÀisen 10 sekunnin sisÀÀn ei vÀlttÀmÀttÀ.