Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan matkailussa kiinnostavaa on lähinnä kesällä veden äärellä oleilu. Ei yhtään mikään muu.
Joo, Lappiinkin tulee turistit pääosin aikalailla muualta kuin kotimaan sisältä. Toki siellä etelästäkin on vieraita, ainakin Helsingin ja Turun seudulta.
Lappi on talvella kylmä ja keväällä ruuhkainen. Tämän lisäksi hel vetin kallis. Halvempaa on lähteä muualle.
Olin just Lapissa pari viikkoa, ja ei täällä Helsingissä sen lämpimämpi ole. Nyt on kylmä vähän kaikkialla, ellei lähde Euroopasta pois vaikkapa Balille tmv.
Lapissa ollaan ulkona eikä siellä voi olla -40 pakkasessa. Etelässä on yleensä maksimissaan -20, ja siinäkin säässä jo välttää ulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää että muut miehet ihailee ikävöimääni tulevaa puolisoa
Mistä päättelit, että ihailevat?
Kalu ihan puutunut viimeöisestä rallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa. Suren.
Miksi?
Samasta syystä kuin ennenkin.
Mikä syy oli aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan edelleen vastauksia.
Hypoteettisesti ajateltuna, jos sinä olisit kaivattuni ja yrittäisit keskustella kanssani jollain palstalla asioista joista puhutaan yleensä rehdisti kasvotusten, olisit entinen kaivattu alle kahden sekunnin.
Eri
Silti itse yrität täältä hänet tavoittaa 🤣👍
Yöllä lemmiskellään tai nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovikellojakin taas soitellaan.
Toivottavasti ei. Olen vasta nyt menossa takaisin kotiin. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää että muut miehet ihailee ikävöimääni tulevaa puolisoa
Mistä päättelit, että ihailevat?
Et saa minua! Eikä kulaan muukaan! Ymmärrä jo!
Vierailija kirjoitti:
Sul on ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan edelleen vastauksia.
Hypoteettisesti ajateltuna, jos sinä olisit kaivattuni ja yrittäisit keskustella kanssani jollain palstalla asioista joista puhutaan yleensä rehdisti kasvotusten, olisit entinen kaivattu alle kahden sekunnin.
Eri
Silti itse yrität täältä hänet tavoittaa 🤣👍
Tavoittaa? Oletko ajatustenlukija, ennustaja, tai joku muu puoskari, omasta mielestäsi? Kaipaan täällä, lähetän terveisiä. Tavoittamiseen minun tarvitsisi painaa nimeä hänen kohdallaan yhteystiedoissa. Loppu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onnee, taitaa olla sulle harvinaista kun sen täälläkin ilmoitat. Juhlava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitä on ihan tutkimuksia, että liian kova itsetyydytys voi tuhota kalusta tunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennä kävelylle 46 vuotiaan naisen kanssa
Moni tän ikäinen on ikäänsä 10-v vanhemman näköinen.
Ah, miten ihana tapa katsoa maailmaa. Paljon Haleja sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen ajan sisällä äimistynyt useamman ihmisen kohdalla iästään. Myös monet ikäiseni ovat täysiä harppuunoita. En käsitä mitä tekevät itselleen tai ovat tekemättä. Näytän itsekin erilaiselta kuin 25v, se tuli todistettua kuvia katsomalla. Siltikin. Voi olla, että sitä luulee näyttävänsä nuoremmalta koska sisin on suurinpiirtein sama, on sitten 29 tai 59.
Kyllä minun sisin on ihan erilainen kuin 27 vuotiaana. Olen paljon joutunut tarkistelemaan mielipiteitäni. Olen paljon avarakatseisempi ja osaan nauraa itselleni. Olen rennompi, huumorintajuisempi ja paljon menevämpi. Nuorena olin enemmän kiinnostunut pikkuasioista ja stressasin enemmän. Nyt 30 vuotta myöhemmin olen paljon itsevarmempi ja onnellisempi.
Oli kärjistys ja kyse pohjimmaisesta ihmisestä. Kuuluukin m
Mä taas olen ollut itsevarmimmillani varmaan ihan nuorena, kun en ollut vielä mitään epäonnistumisia takana ja oli vaan tuulta purjeiden alla luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnee, taitaa olla sulle harvinaista kun sen täälläkin ilmoitat. Juhlava tilanne.
Kyllä sitä pitää julkisesti kailottaa kun enon vaimolle ostamaan lapaseen tuli.
Kalleimmalle kauneimmat, sinua
Hyvät yöt sit ku painat pään tyynyyn.
Samasta syystä kuin ennenkin.