Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan matkailussa kiinnostavaa on lÀhinnÀ kesÀllÀ veden ÀÀrellÀ oleilu. Ei yhtÀÀn mikÀÀn muu.
Joo, Lappiinkin tulee turistit pÀÀosin aikalailla muualta kuin kotimaan sisÀltÀ. Toki siellÀ etelÀstÀkin on vieraita, ainakin Helsingin ja Turun seudulta.
Lappi on talvella kylmÀ ja kevÀÀllÀ ruuhkainen. TÀmÀn lisÀksi hel vetin kallis. Halvempaa on lÀhteÀ muualle.
Olin just Lapissa pari viikkoa, ja ei tÀÀllÀ HelsingissÀ sen lÀmpimÀmpi ole. Nyt on kylmÀ vÀhÀn kaikkialla, ellei lÀhde Euroopasta pois vaikkapa Balille tmv.
Lapissa ollaan ulkona eikÀ siellÀ voi olla -40 pakkasessa. EtelÀssÀ on yleensÀ maksimissaan -20, ja siinÀkin sÀÀssÀ jo vÀlttÀÀ ulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietÀÀ ettÀ muut miehet ihailee ikÀvöimÀÀni tulevaa puolisoa
MistÀ pÀÀttelit, ettÀ ihailevat?
Kalu ihan puutunut viimeöisestÀ rallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa. Suren.
Miksi?
Samasta syystÀ kuin ennenkin.
MikÀ syy oli aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan edelleen vastauksia.
Hypoteettisesti ajateltuna, jos sinÀ olisit kaivattuni ja yrittÀisit keskustella kanssani jollain palstalla asioista joista puhutaan yleensÀ rehdisti kasvotusten, olisit entinen kaivattu alle kahden sekunnin.
Eri
Silti itse yritĂ€t tÀÀltĂ€ hĂ€net tavoittaa đ€Łđ
YöllÀ lemmiskellÀÀn tai nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovikellojakin taas soitellaan.
Toivottavasti ei. Olen vasta nyt menossa takaisin kotiin. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietÀÀ ettÀ muut miehet ihailee ikÀvöimÀÀni tulevaa puolisoa
MistÀ pÀÀttelit, ettÀ ihailevat?
Et saa minua! EikÀ kulaan muukaan! YmmÀrrÀ jo!
Vierailija kirjoitti:
Sul on ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan edelleen vastauksia.
Hypoteettisesti ajateltuna, jos sinÀ olisit kaivattuni ja yrittÀisit keskustella kanssani jollain palstalla asioista joista puhutaan yleensÀ rehdisti kasvotusten, olisit entinen kaivattu alle kahden sekunnin.
Eri
Silti itse yritĂ€t tÀÀltĂ€ hĂ€net tavoittaa đ€Łđ
Tavoittaa? Oletko ajatustenlukija, ennustaja, tai joku muu puoskari, omasta mielestÀsi? Kaipaan tÀÀllÀ, lÀhetÀn terveisiÀ. Tavoittamiseen minun tarvitsisi painaa nimeÀ hÀnen kohdallaan yhteystiedoissa. Loppu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onnee, taitaa olla sulle harvinaista kun sen tÀÀllÀkin ilmoitat. Juhlava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitÀ on ihan tutkimuksia, ettÀ liian kova itsetyydytys voi tuhota kalusta tunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennÀ kÀvelylle 46 vuotiaan naisen kanssa
Moni tÀn ikÀinen on ikÀÀnsÀ 10-v vanhemman nÀköinen.
Ah, miten ihana tapa katsoa maailmaa. Paljon Haleja sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen ajan sisÀllÀ Àimistynyt useamman ihmisen kohdalla iÀstÀÀn. Myös monet ikÀiseni ovat tÀysiÀ harppuunoita. En kÀsitÀ mitÀ tekevÀt itselleen tai ovat tekemÀttÀ. NÀytÀn itsekin erilaiselta kuin 25v, se tuli todistettua kuvia katsomalla. Siltikin. Voi olla, ettÀ sitÀ luulee nÀyttÀvÀnsÀ nuoremmalta koska sisin on suurinpiirtein sama, on sitten 29 tai 59.
KyllÀ minun sisin on ihan erilainen kuin 27 vuotiaana. Olen paljon joutunut tarkistelemaan mielipiteitÀni. Olen paljon avarakatseisempi ja osaan nauraa itselleni. Olen rennompi, huumorintajuisempi ja paljon menevÀmpi. Nuorena olin enemmÀn kiinnostunut pikkuasioista ja stressasin enemmÀn. Nyt 30 vuotta myöhemmin olen paljon itsevarmempi ja onnellisempi.
Oli kÀrjistys ja kyse pohjimmaisesta ihmisestÀ. Kuuluukin m
MÀ taas olen ollut itsevarmimmillani varmaan ihan nuorena, kun en ollut vielÀ mitÀÀn epÀonnistumisia takana ja oli vaan tuulta purjeiden alla luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnee, taitaa olla sulle harvinaista kun sen tÀÀllÀkin ilmoitat. Juhlava tilanne.
KyllÀ sitÀ pitÀÀ julkisesti kailottaa kun enon vaimolle ostamaan lapaseen tuli.
Kalleimmalle kauneimmat, sinua
HyvÀt yöt sit ku painat pÀÀn tyynyyn.
Samasta syystÀ kuin ennenkin.