Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarak Dfacze, kaipaan misseyttÀsi.
MĂ€ en, onpahan missi jonka nimen osaa lausua vaivattomasti
Se on Sarah.
Ihme ettei ole vielÀ noussut kohua miten rasistista oli erottaa ulkomaalaistaustainen missi tehtÀvÀstÀÀn. Varmaan sekin tulee vielÀ lÀhipÀivinÀ.
Sivusta
Kannattaa alkaa koomikoksi. Ne saa sanoa somessa mitÀ vain ja se menee aina vain huumorin piikkiin. Ne on ainoita jotka saa nykyÀÀn vitsailla.
Haluun, ettÀ mun kaivatut (lievÀsti) nöyryyttÀÀ mut :S
Vierailija kirjoitti:
MđM
Silloin kun miehet panee niin naiset on vaan tiellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle riitÀ yks kaivattu
Vierailija kirjoitti:
SÀ oot jo nöyryyttÀny ihtees.
Vanhemmat muuttaa ens kuussa,
ErÀs mies on kiinnostunut vaan mun tussusta. Ei muusta. Ei sanaakaan osaa muusta puhua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osaa edes kÀvellÀ ilman miestÀ. Liukastuu joka nurkalla.
MÀ en oo liukastunut pitkÀÀn aikaan. Jos olisin, varmasti tietÀisit siitÀ. Joten ÀlÀ sen varaan laita mitÀÀn. Ilmeisesti osaan kÀvellÀ nyt...
Unohdatko mut jos et nĂ€e sittenđ
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
En unohda ikinĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Tuo missikohu muistutti, ettÀ miksi en oo aikoihin postannut someen mitÀÀn. Ihmiset loukkaantuu nykyÀÀn liian herkÀsti. Yksi vanhempi sukulainen neuvoi jo vuosia sitten ettÀ olen somessa liian avoin. Ettei somessa saa julkaista kuin luontokuvia, asiallisia reissukuvia ja erilaisia juhlapÀivÀtoivotuksia. Toinen veti herneet nenÀÀn, kun olin kirjoittanut lesboparin hÀÀkuvaan onnittelut. Mutta jos en olisi kirjoittanut, niin siitÀkin olisi joku loukkaantunut.
Maailma on tÀynnÀ moraalivartioita. Ole rohkeasti itsesi ÀlÀkÀ kumartele kenellekkÀÀn. TÀÀllÀ ei tyylipisteitÀ jaella. Seiso sanojesi ja tekojesi takana. Aina joku ajattelee, ettÀ on tuokin yks m_lkku. MitÀ vÀlii ?
Voispa nukkua 12 tuntia putkeen ja sitten olis kivan ihmisen seuraa tiedossa. Terkkuja
Odotan, et koska sulle tulee ikĂ€vĂ€ ja otat yhteyttĂ€ đ„č
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen rakkautta ja tunnetta tulla rakastetuksi. HyvÀksytyksi.
Eikö me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osaa edes kÀvellÀ ilman miestÀ. Liukastuu joka nurkalla.
đ pakko nauraa vaikka olenkin nainen
Vierailija kirjoitti:
ErÀs mies on kiinnostunut vaan mun tussusta. Ei muusta. Ei sanaakaan osaa muusta puhua.
Onko se miehelle erikoista tai poikkeavaa kÀytöstÀ?
Fani cos its truu