Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16059)
EthÀn vielÀ luovuta. Sylitanssi edelleen tarjoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sÀtkivÀ kala verkossa. Talteen ei korjata, mutta irti ei pÀÀse.
Tarkoitat varmaan minua?
Vierailija kirjoitti:
Kuolen ikĂ€vÀÀn đ Muut sanovat vain "ryhdistĂ€ydy nyt" vaikka en ymmĂ€rrĂ€ miten voisin jatkaa elĂ€mÀÀni tĂ€ssĂ€ tilassa. Ero, jolle ei annettu mitÀÀn syytĂ€, ei mitÀÀn ennakkovaroitusmerkkiĂ€, ei riitoja, ei mitÀÀn. Kuinka kauan tĂ€mĂ€ shokkivaihe kestÀÀ? Tuntuu ettĂ€ olisin jÀÀnyt lumivyöryn alle ja saisin jostakin happea mutta en pystyisi tekemÀÀn mitÀÀn. N30+
Ouhnou, tosi shokki, ja traumaattinen kokemus sulla đ€Ż Pahoittelut. Toivottavasti kaikki jĂ€rjestyy, ja saisit jotain vastausta asioihin, jos et saa, niin toivon et voit hyvĂ€ksyĂ€ asian sellaisenaan, sitĂ€ kautta ettĂ€ toisen valintoihin ei voi vaikuttaa ja niitĂ€ olis hyvĂ€ kunnioittaa. Mut kamala tilanne sulla, ja todella kurjasti tehty. SietĂ€is ukko korvatillikan ja kunnon palautekeskustelun! Noin ei tehdĂ€ ihmisille đ
Laita leopardikuvioiset pitkÀt kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pÀÀse lÀhelle eikö luokse mutta ei irti tai eroonkaan. VinkkejÀ?
Sama pattitilanne tÀÀllÀkin. Ratkaisua odottaen tai sitten aika tekee tehtÀvÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Kysyy joku, joka kaipaa sylitanssia? đ
Sylitanssi kaivatulta kyllÀ kelpaisi, joskin luultavasti pyörtyisin kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mulle tarjollakaan. đą
Vierailija kirjoitti:
Sylitanssi kaivatulta kyllÀ kelpaisi, joskin luultavasti pyörtyisin kesken kaiken.
Sitten elvytetÀÀn!
MÀ olen koulutetumpi kuin moni muu, mulla on enemmÀn kokemusta kuin momella muulla. Minulla on valtavasti annettavaa, tiedÀn enemmÀn kuin. moni muu.
Silti olen työtön.
Olen valtiotieteiden maisteri ja työtön!!!
Tuu tÀnne peiton alle, tÀÀllÀ on lÀmmin.
Hauskaa iltaa kaivatulleni !
Kuinka moni on pÀÀssyt vuosien odo(tu)ttamisen jÀlkeen kaivattunsa syliin? Kysyn vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa tuntea kaivatun sÀngen joka puolella vartaloa. Huoh!
Hotelliyö?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen koulutetumpi kuin moni muu, mulla on enemmÀn kokemusta kuin momella muulla. Minulla on valtavasti annettavaa, tiedÀn enemmÀn kuin. moni muu.
Silti olen työtön.
Olen valtiotieteiden maisteri ja työtön!!!
Jees, insinöörejÀkin on työttömÀnÀ, ahdinko ei kysy ammattia. Kaupankassoilla töitÀ riittÀÀ.
Oot ylivoimainen, hellÀlle.
Vierailija kirjoitti:
SinÀkin rakas, olet niin rakas. Rakastan sua ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Timolle?
Olen sÀtkivÀ kala verkossa. Talteen ei korjata, mutta irti ei pÀÀse.