Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tehdÀ töitÀ, ja joudun taistelemaan aika lailla joka solullani sitÀ vastaan, etten laittaisi sulle viestiÀ ettÀ mitÀ kuuluu ja miten menee, ettÀ höpötellÀÀnkö hetki, ja milloin nÀhdÀÀn niin ettÀ voitaisiin kokeilla taas tuijotella toisiamme syvÀlle silmiin.
Laita vaan viestiÀ. Ei olla aikoihin juteltukaan.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
VÀsytköhÀn viivyttelyyni vai vielÀkö vÀlitÀt vartoen? Vaellanko vielÀ vierellÀsi vai vetÀydynkö vain voimien vÀhetessÀ.
Uskoisin ettÀ vÀsyt siihen itse jossain kohtaa.
Sivu.
Kulta ei siinÀ ole mitÀÀn hÀvettÀvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀsytköhÀn viivyttelyyni vai vielÀkö vÀlitÀt vartoen? Vaellanko vielÀ vierellÀsi vai vetÀydynkö vain voimien vÀhetessÀ.
Uskoisin ettÀ vÀsyt siihen itse jossain kohtaa.
Sivu.
Vastapuolen vastaus varmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulta ei siinÀ ole mitÀÀn hÀvettÀvÀÀ.
MissÀ?
Vierailija kirjoitti:
VÀlitÀn.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tehdÀ töitÀ, ja joudun taistelemaan aika lailla joka solullani sitÀ vastaan, etten laittaisi sulle viestiÀ ettÀ mitÀ kuuluu ja miten menee, ettÀ höpötellÀÀnkö hetki, ja milloin nÀhdÀÀn niin ettÀ voitaisiin kokeilla taas tuijotella toisiamme syvÀlle silmiin.
Olispa tÀmÀ kaivatultani. Minulla on ihan sietÀmÀtön ikÀvÀ hÀntÀ.
Aina voin leikkiÀ, ettÀ kaikki on kuten joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle aika tehnyt tehtÀvÀnsÀ kaipaamisessa..
TÀÀllÀ kuitenkin?
En pÀÀse koskaan irti. Tunnen sen sydÀmessÀni.
Olen Aeolos ja sinĂ€ olet Nox đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
VÀlitÀn loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
En pÀÀse koskaan irti. Tunnen sen sydÀmessÀni.
Sitten ollaan kiinni!
Kuusi vuotta sitten riuhtaisit irti. Se tuntui tylyltĂ€, mutta ratkaisusi oli oikea. JĂ€it ystĂ€vĂ€kseni. đ€
Tuohon erÀÀseen aikaisempaan kommenttiin: ei se uuden löytÀminen ole todellakaan niin helppoa jos kuuluu vaikka vÀhemmistöön ja kun on löytÀnyt jonkun ainutlaatuisen.