Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (11898)

Vierailija
11661/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? 😀

En usko, ettĂ€ moni tosissaan vastaa. Joskus on kuitenkin kiva kuvitella, ettĂ€ jotakuta kiinnostaisi. 

Vastaan joskus itsekin, vaikka tiedĂ€n, ettĂ€ tasan ketÀÀn ei kiinnosta irl mun tekemiset. TĂ€mĂ€ meille kaikille sallittakoon, kunhan pysyy ymmĂ€rrys, ettĂ€ tÀÀ on tietynlainen videopeli eikĂ€ irl. 

Laitapa viesti, ettÀ soitan huomenna 19.00, niin omijoita löytyy. Sellainen viesti jÀÀ monelle mieleen, koska yrittÀvÀt sitÀ omia. Monta kertaa testattu, eikÀ harhailijat lopu.

Vierailija
11662/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? 😀

Mullakin oli vaihe, jolloin uskoin kirjoittelevani kaivatun kanssa, mutta myöhemmin tajusin, ettÀ harhaa se oli.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11663/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli vaihe, jolloin uskoin kirjoittelevani kaivatun kanssa, mutta myöhemmin tajusin, ettÀ harhaa se oli.

Mullakin jopa niin ettĂ€ otin oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ yhteyttĂ€. Tavallaan hyvĂ€kin koska sain sitten lopulta työkyvyttömyyselĂ€kkeen psykoosin vuoksi. Toki nyt olen sitten etÀÀntynyt kaikista ihmisistĂ€ ja vĂ€lttelen jopa ruokakaupassakĂ€yntiĂ€.  Sivusta. 

Vierailija
11664/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀpÀ onki yhteys mikÀ ei katkea, sellainen sanontaki on olemassa isossa kirjassa ettÀ " rakkaus ei koskaan katkea"

Vierailija
11665/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hassukainen, ikÀvÀ sinua!

Olen laittanutkin tĂ€nne muutamia hupsuja viestejĂ€ silloin tĂ€llöin, viimeksi eilen.  Kiva, ettĂ€ joku kyselee perÀÀn. 

Vierailija
11666/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ tiedÀn ettÀ mun kaivattu on ollut tÀÀllÀ. Tunnistin sen.

sivusta

Vierailija
11667/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀköhÀn sÀ mahdat nyt puuhata? Olisiko aikaa minulle?

Kuuntelin juuri Dublinersien soittoa, ettĂ€ pÀÀsisin ensi viikon tapahtuman tunnelmiin.  Jotain kiehtovaa ja mukaansa tempaavaa nĂ€issĂ€ irkkusĂ€velmissĂ€ on. 

Vierailija
11668/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukka 💜

SiitÀ on aikaa kun nÀin viimeksi viestin villasukalle.

Ja minun piti ne villasukat toimittaa kaivatulle, mutta kirjekyyhkykin eksyi matkalla. 

Vierailija
11669/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu kyllĂ€,  ettĂ€ nĂ€mĂ€ keskustelijat tuntevat toisensa jollain tasolla jo ennestÀÀn.

Vierailija
11670/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

#663-langassa ei minulta mtn.

Olen yltiöjÀrkevÀ realisti, kovin

harkitseva ja analyyttinen

kaikessa tekemisessÀni.

En siis ole koskaan viestejÀ tai

puheluja [ K+/V.fi alustat ]

kaipaamani miehen

suuntaan ottanut IRL.

HyvÀÀ myöhĂ€isiltapĂ€ivÀÀ. 🍀

E

Vierailija
11671/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu kyllĂ€,  ettĂ€ nĂ€mĂ€ keskustelijat tuntevat toisensa jollain tasolla jo ennestÀÀn.

samalta osastolta...sivu

Vierailija
11672/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole sekoboltsi👋

Vierailija
11673/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin jopa niin ettĂ€ otin oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ yhteyttĂ€. Tavallaan hyvĂ€kin koska sain sitten lopulta työkyvyttömyyselĂ€kkeen psykoosin vuoksi. Toki nyt olen sitten etÀÀntynyt kaikista ihmisistĂ€ ja vĂ€lttelen jopa ruokakaupassakĂ€yntiĂ€.  Sivusta. 

Kamalaa. 

Vierailija
11674/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'En ole sekoboltsi👋'

Miksi sinÀ heti taas

aloitat kiusaamisen/

tr0llihanduttelun,

kun minĂ€ tulen fiksusti 

kommentoimaan? đŸ€š E

Vierailija
11675/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikessa tekemisessÀni.

kaipaamani miehen

suuntaan ottanut IRL.

E

No niinhÀn sinÀ olet, terÀvÀ tyttö. On se huomattu. Et helposti höynÀytettÀvÀ pirjo taatusti.

Vierailija
11676/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on prseestÀ. On tullut itsekin törppöiltyÀ psykooseissa.

Vierailija
11677/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikkiko tĂ€ssĂ€ ketjussa on olleet psykoosissa? Yksi lĂ€heinen meni joskus psykoosiin, eikĂ€ ole mikÀÀn pikkujuttu. 

EhkĂ€ vĂ€hĂ€n selittĂ€isi tĂ€tĂ€ touhua tÀÀllĂ€. EhkĂ€ ei. 

Vierailija
11678/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ vuonna kohtaan vaan kivoja.

Vierailija
11679/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikessa tekemisessÀni.

kaipaamani miehen

suuntaan ottanut IRL.

E

TÀmÀn hÀirikön voisi bannata tÀÀltÀ.

ÄlĂ€ raukkamainen trolli syytĂ€ kivaa ja aina niin kohteliasta palstailijaa. SinĂ€ tĂ€ssĂ€ ammatti trolli olet eikĂ€ kukaan muu! sivu

Vierailija
11680/11898 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samalta osastolta...sivu

SiltĂ€ vaikuttaa, ja kohta se taas alkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kaksi kahdeksan