Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? đ
Mullakin oli vaihe, jolloin uskoin kirjoittelevani kaivatun kanssa, mutta myöhemmin tajusin, ettÀ harhaa se oli.
Mullakin jopa niin ettÀ otin oikeassa elÀmÀssÀ yhteyttÀ. Tavallaan hyvÀkin koska sain sitten lopulta työkyvyttömyyselÀkkeen psykoosin vuoksi. Toki nyt olen sitten etÀÀntynyt kaikista ihmisistÀ ja vÀlttelen jopa ruokakaupassakÀyntiÀ. Sivusta.
Kamalaa.
'En ole sekoboltsiđ'
Miksi sinÀ heti taas
aloitat kiusaamisen/
tr0llihanduttelun,
kun minÀ tulen fiksusti
kommentoimaan? đ€š E
Vierailija kirjoitti:
#663-langassa ei minulta mtn.
Olen yltiöjÀrkevÀ realisti, kovin
harkitseva ja analyyttinen
kaikessa tekemisessÀni.
En siis ole koskaan viestejÀ tai
puheluja [ K+/V.fi alustat ]
kaipaamani miehen
suuntaan ottanut IRL.
HyvÀÀ myöhĂ€isiltapĂ€ivÀÀ. đ
E
No niinhÀn sinÀ olet, terÀvÀ tyttö. On se huomattu. Et helposti höynÀytettÀvÀ pirjo taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? đ
Mullakin oli vaihe, jolloin uskoin kirjoittelevani kaivatun kanssa, mutta myöhemmin tajusin, ettÀ harhaa se oli.
Mullakin jopa niin ettÀ otin oikeassa elÀmÀssÀ yhteyttÀ. Tavallaan hyvÀkin koska sain sitten lopulta työkyvyttömyyselÀkkeen psykoosin vuoksi. Toki nyt olen sitten etÀÀntynyt kaikista ihmisistÀ ja vÀlttelen jopa ruokakaupassakÀyntiÀ. Sivusta.
Psykoosi on prseestÀ. On tullut itsekin törppöiltyÀ psykooseissa.
Kaikkiko tÀssÀ ketjussa on olleet psykoosissa? Yksi lÀheinen meni joskus psykoosiin, eikÀ ole mikÀÀn pikkujuttu.
EhkÀ vÀhÀn selittÀisi tÀtÀ touhua tÀÀllÀ. EhkÀ ei.
TÀmÀ vuonna kohtaan vaan kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#663-langassa ei minulta mtn.
Olen yltiöjÀrkevÀ realisti, kovin
harkitseva ja analyyttinen
kaikessa tekemisessÀni.
En siis ole koskaan viestejÀ tai
puheluja [ K+/V.fi alustat ]
kaipaamani miehen
suuntaan ottanut IRL.
HyvÀÀ myöhĂ€isiltapĂ€ivÀÀ. đ
E
TÀmÀn hÀirikön voisi bannata tÀÀltÀ.
ĂlĂ€ raukkamainen trolli syytĂ€ kivaa ja aina niin kohteliasta palstailijaa. SinĂ€ tĂ€ssĂ€ ammatti trolli olet eikĂ€ kukaan muu! sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu kyllÀ, ettÀ nÀmÀ keskustelijat tuntevat toisensa jollain tasolla jo ennestÀÀn.
samalta osastolta...sivu
SiltÀ vaikuttaa, ja kohta se taas alkaa.
Sait haluamasi pÀÀtöksen. MinÀ en.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko tÀssÀ ketjussa on olleet psykoosissa? Yksi lÀheinen meni joskus psykoosiin, eikÀ ole mikÀÀn pikkujuttu.
Jos kaksi sanoo olleensa psykoosissa ja yksi muu ketjulainen on psykosissa, niin ei se tarkoita kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
No jep...
Sivusta
Vapaamuotoiset tilanteet ovat vaikeita. En tiedÀ mitÀ niissÀ pitÀisi tehdÀ. TykkÀÀn ettÀ on aina jotain tekemistÀ, kun en osaa tÀyttÀÀ aikaa ja tilaa luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaksi sanoo olleensa psykoosissa ja yksi muu ketjulainen on psykosissa, niin ei se tarkoita kaikkia.
EivÀt ymmÀrrÀ ettÀ psykoosialttiuttakaan ei ole kaikilla. Sairas Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista porukkaa tÀÀllÀ
KÀnnissÀ nÀkee hyvin kuka on hyvÀ ja kuka on paha ja kuka on snadisti skitso sekopÀÀ.
TerveisiĂ€ turkulaiselle erityis-đ§đ«.
Olet upea kypsĂ€ nainen đ„.
Ootko krapulassa kun et ole tÀnÀÀn kirjoitellut?
samalta osastolta...sivu