Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Taas yksi vuosi takana, kun kukaan ei kaivannut eikÀ ottanut yhteyttÀ. TÀnÀ vuonna sama tavoite kuin viime vuonna: pÀÀstÀ treffeille. Toivo pitÀÀ pitÀÀ yllÀ.
HyvÀÀ uutta vuotta kaikille kaipaaville. Itse en kaipaa kuin vÀhÀistÀ huomiota, josko tÀnÀ vuonna.
Kullinlutkuttajat ohistelee taas. Pois đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusivuosi, uudet kujeet.
KyllÀ. Keppostelen ja työnnyn sekÀ vaimon ja tyttöystÀvÀn kakkoseen!
Uusi hauska kuje olisi se ettÀ joku keppostelisi ja työntyisi sinun kakkoseen
Mutta kun naisvÀellÀ ei ole strap-on -dildoa...
Terveiset tutuille!
No sinÀ ostat niille semmoiset.
Vierailija kirjoitti:
Kullinlutkuttajat ohistelee taas. Pois đ
Lutkuta sinĂ€kin!đ
Hei hassukainen, ikÀvÀ sinua!
MitÀköhÀn sÀ mahdat nyt puuhata? Olisiko aikaa minulle?
Vierailija kirjoitti:
Lojun sohvalla, pretty much ois aikaa sulle
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy aikaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
EN HALUA VANKILAAN TIILEN-PĂITĂ LUKEMAAN MUUTAMASTA VIESTISTĂ PIKKU,-TYTĂLLE!! MITĂ JOS MUT HAKATAAN SIEL
PÀÀset persepanoks ja kullia lutkuttamaan sinne. Opit oikeen suunnan elÀmÀÀs.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alan valmistaa ruokaa. Aikaa olisi hyvinkin sinulle.
Rakastan sua M nainen ikuisesti, mun numero yksi. Olen vain viestin (tai puhelun) pÀÀssÀ. Jos törmÀtÀÀn jossain niin voidaan halata taas pitkÀÀn ja luoda lisÀÀ ihania muistoja. Lupaan pistÀÀ kÀteni taas takaraivollesi ja pitÀÀ hellÀsti kiinni mussa. SitÀ ennen voidaan vaalita meidÀn uskomatonta yhteyttÀ joka nÀemmÀ kestÀÀ kaiken. T. Mies kaukaa menneisyydestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Villasukka đ
SiitÀ on aikaa kun nÀin viimeksi viestin villasukalle.
Basso soi lihatiskillĂ€ đ€
TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? đ
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? đ
Muutama sama henkilö vastaa lÀhes joka kysymykseen/viestiin ja peukuttaa.sivu
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€, ikĂ€vĂ€..đ
Anna edes pieni vinkki, ketÀ kaipailee
Vierailija kirjoitti:
En usko, ettÀ moni tosissaan vastaa. Joskus on kuitenkin kiva kuvitella, ettÀ jotakuta kiinnostaisi.
Vastaan joskus itsekin, vaikka tiedÀn, ettÀ tasan ketÀÀn ei kiinnosta irl mun tekemiset. TÀmÀ meille kaikille sallittakoon, kunhan pysyy ymmÀrrys, ettÀ tÀÀ on tietynlainen videopeli eikÀ irl.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi vuosi takana, kun kukaan ei kaivannut eikÀ ottanut yhteyttÀ. TÀnÀ vuonna sama tavoite kuin viime vuonna: pÀÀstÀ treffeille. Toivo pitÀÀ pitÀÀ yllÀ.
HyvÀÀ uutta vuotta kaikille kaipaaville. Itse en kaipaa kuin vÀhÀistÀ huomiota, josko tÀnÀ vuonna.
Otitko itse keneenkÀÀn yhteyttÀ? Teitkö aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua M nainen ikuisesti, mun numero yksi. Olen vain viestin (tai puhelun) pÀÀssÀ. Jos törmÀtÀÀn jossain niin voidaan halata taas pitkÀÀn ja luoda lisÀÀ ihania muistoja. Lupaan pistÀÀ kÀteni taas takaraivollesi ja pitÀÀ hellÀsti kiinni mussa. SitÀ ennen voidaan vaalita meidÀn uskomatonta yhteyttÀ joka nÀemmÀ kestÀÀ kaiken. T. Mies kaukaa menneisyydestÀ.
Kari? Pasi? Lennart? En muista yhtÀÀn, olin varmaan kÀnnissÀ.
Mutta kun naisvÀellÀ ei ole strap-on -dildoa...
Terveiset tutuille!