Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
đđšđŒđ« hyvÀÀ uutta vuotta kollegamiehelle. đ©đ«
Onneksi olet sinÀ. HyvÀÀ uuttavuotta!
IkÀvöin sinua vuoden viimeisenÀkin pÀivÀnÀ. Niin tapahtui myös joka ikisenÀ kuluneen vuoden pÀivÀnÀ. Ja aamuna, iltana ja yönÀkin. Kuten edellistenkin. IkÀvÀ ei tule valmiiksi eikÀ sille on mÀÀrÀÀ tai mittaa. EhkÀ se on ÀÀretön ja ÀÀriviivaton ainiaan.
Kun antaa itsestÀÀn jotakin, voi jotakin saadakin. Kun rapakoiden rannat onkii voi jotain saaliikseen löytÀÀkin. ElĂ€mĂ€ on tutkimusmatka.đ§
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ osaanko.
Ai mitÀ osaatko? MitÀ mietit?
Sorry, mutta en halua elÀmÀÀni ketÀÀn kalamiestÀ. Kalojen kalastajaa, perkaajaa tai savustajaa. Ei mulle, ei ikinÀ. Olen enemmÀn hienohelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain pilkillÀ parikyt ahventa. Nyt alkaa kalakukon valmistus.
Onko taikina jo valmiina?
On valmiina. Tein sen aamulla valmiiksi ennen kalaan lÀhtöÀ.
Onko oikea vanhanajan leivinuuni, missÀ kukkoa voi hauduttaa tunteja?
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ osaanko.
Osaat. Rohkeutta!!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet sinÀ. HyvÀÀ uuttavuotta!
Koska sinÀ.... HyvÀÀ uutta vuotta!
HyvÀÀ uutta vuotta! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kiinnitin huomiota hÀnen vÀlittömÀÀn olemukseen ja meillÀ oli heti yhteys, vaikka ei oltu koskaan edes nÀhty.
Mulla on toi sama jotakuinkin. KyseessÀ siis naispuolinen työkaveri.
nn?
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta en halua elÀmÀÀni ketÀÀn kalamiestÀ. Kalojen kalastajaa, perkaajaa tai savustajaa. Ei mulle, ei ikinÀ. Olen enemmÀn hienohelma
Kalastaminen mato-ongella kyllÀ sujuisi vanhasta muistista ja osaisin kyllÀ hoitaa perkuut ja paistot, vaikkei olisi kalamiestÀkÀÀn. Kissalle perkeet ja ahvensoppa tulelle.
Olet taitava puhumaan, mutta minulle et puhu. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
MistÀ haluaisit puhua juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP uv:n kunniaksi.
Mihin ihastuit/kiinnitit ensimmÀisenÀ huomion kaivatussasi?
Kalju, sÀnkiparta, miehekkÀÀt kasvot ja karvat, lihakset, vahvuus, pituus, olemus, rauhallisuus, kÀvelytyyli, arvet, se katse...
Kaikki đ
Te homot ootte niin pinnallisia.
Osaat vakuuttaa, mutta osaatko koskettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ haluaisit puhua juuri nyt?
TÀmÀ tÀÀllÀ ei ole puhumista vaan viestittelyÀ.
``Oi jospa osaisin, oi jospa pystyisin, vain elÀÀ yhden pÀivÀn kerrallaan. Poissa oisi eilinen, poissa myöskin huominen ja sydÀn laulais' riemu laulujaan. Oi jospa osaisin, oi jospa pystyisin vain elÀÀ yhden pÀivÀn kerrallaan. Poissa oisi eilinen, poissa myöskin huominen ja sydÀn laulais' riemu laulujaan..``