Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet/,olisit 30-40v vapaa nainen, mistä etsisit miestä?

Vierailija
16.03.2025 |

Jos siis haluaisit löytää ihan oikean parisuhteen, niin mistä etsisit miestä? 

Vai tekisitkö asian rteen yhtään mitään? Odottelisit vain, koska sopiva mies lähestyy sinua? 

Tuli vain mieleeni  kun kävin kaupassa. Paljon pariskuntia liikkeellä. Kaikilla on joku. Itse kun elän vuodesta toiseen yksin  sitä miettii  että missä ja miten ihmiset tapaavat? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niitä miesehdokkaita on jostain löytynyt. Töistä, ystävien kautta, bussista, harrastuksista. Oleellisinta ehkä ollut itsellä se, että miehet ovat antaneet rauhassa meidän ystävystyä ja sitten sitä kautta homma on syventynyt ja oma kiinnostus herännyt. 

Vierailija
2/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on liittyä Tinderiin vaikka ei jaksaisi alkaa selaamaan sitä saati deittailemaan. Olen sen verran introvertti että en nauti deittailusta, mutta parisuhteen haluaisin. 

Muualta en löydä. Työ ja harrastukset naisvaltaisia, baarista ei tällä iällä löydy ja kaverit ovat perheellisiä, joten heidän kauttakaan ei löydy kun emme vietä mitään illan istujaisia mihin tulisi sinkkumiehiä. 

Jos alkaisin ruokakaupasta tai uimahallista etsimään miestä niin hölmönähän kaikki pitäisi. Miten sen edes järkevästi tekisi. Kysymällä: "Käytkö sä usein täällä?" tai "Oletko sinkku ja lähdetkö kahville?" Not

Helppoa se oli nuorena opiskelijana kun veti opiskelijahaalarit jalkaan, otti muutaman juoman ja meni baarin tanssilattialle. Harmi vaan, että nuorena alkanut suhde päättyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään!

Vierailija
4/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen aloituksen lukemista tulin vastaamaan, että odottaisin jonkun lähestyvän minua kaupassa. 

Vierailija
5/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mistään. Ei parisuhteeet etsimällä löydy. Tulee kohdalle jos on tullakseen. 

Vierailija
6/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä olisi pakko etsiä. Sen verran monta vuotta olen elänyt sinkkuna, ja päälle vielä lisää vuosia parisuhteessa ilman sormusta, eikä mua koskaan kukaan ikinä ole missään lähestynyt. 

Vierailija
7/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin jääkiekkopeliä. Sieltä tämä nykyinenkin mies löytyi. Ja teini-iässä se ihka ensimmäinen poikaystävä. 

Vierailija
8/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluna kolmekymppisenä miehenä vastaan: Ainoat paikat missä olen on koti, työpaikka, ruokakauppa, kuntosali ja harrastukset. En ole äpeissä, eikä tunnu muutkaan tuttavapiirin sinkkumiehet olevan.

Naisia en enää lähesty missään muodossa. En vaan enää jaksa.

Vierailija
9/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi mistään. Tulee kun on tullakseen.

Vierailija
10/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Eurooppaan 

Vierailija
11/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan suomesta 😂😂😂😂

Vierailija
12/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin Eurooppaan 

Jos olet Suomessa, olet jo Euroopassa. Sori siitä. 

Vierailija
13/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

leville.risteilylle.kännissä paikalliseen baariisi.

Vierailija
14/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt etsimällä etsisi miestä näistä paikoista, mutta jossain festareilla tai DJ:n keikalla voisi tavata samanhenkisiä miehiä.

Vierailija
15/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi ollenkaan. Se tulee jos on tullakseen. Etsimällä ja väkisin miehet vain juoksevat karkuun.

voihan sitä Tinderiä kokeilla, mutta ei se mikään oikotie onneen ole. Löytyy jos löytyy. Tsemppiä

Vierailija
16/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa, en etsisi mistään. Miehet ovat minun kohdallani olleet aloitteellisia yhtä lukuunottamatta. Tein aloitteen, mutta myös lopetin sen suhteen.

Vierailija
17/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tapaan samanhenkisiä miehiä Villi Iran bileissä Kirkkonummella.

N22

Vierailija
18/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mistään. Ei parisuhteeet etsimällä löydy. Tulee kohdalle jos on tullakseen. 

Tulee kun sitä vähiten odottaa. Ei naiset halua tungettelijaa tai takertujaa elämäänsä vaan itsenäisen aikuisen luotettavan kumppanin joka tietää mitä haluaa.

Vierailija
19/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en tee. En usko, että mua kukaan haluaisi, kun ei ole halunnut tähänkään mennessä. Yksin elämän loppuun asti.

Vierailija
20/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä olisi pakko etsiä. Sen verran monta vuotta olen elänyt sinkkuna, ja päälle vielä lisää vuosia parisuhteessa ilman sormusta, eikä mua koskaan kukaan ikinä ole missään lähestynyt. 

Se kun että toiset naiset sanoo että ei saa lähestyä missään ja toiset sitten haluaisi. Niin kun tässä pitäisi olla ajatusten lukija että tietäisi milloin, miten ja missä saisi lähestyä.