Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Pien toivonkipinÀ on normaaleihin vÀleihin. Oltais kuten ennenkin.
Eli tervehdittÀisi korkeintaan kerran, pari kuukaudessa?
Oot hyvÀ esimerkki siitÀ miten listaat kaiken kateuden piikkiin, vaikka olis peiliin katsomisen paikka.
MikÀhÀn mies sinÀkin oikein olet? Ei ole selvinnyt, vaikka vuosia on kulunut. Arvauksia on, mutta tietoa ei. En tiedÀ, tiedÀtkö itsekÀÀn.
Olisipa oma rakas ihminen, jonka kanssa olla ja elÀÀ.
SinÀ et sellainen minulle halua olla. TÀytyy jatkaa etsintöjÀ.
Varavaihtoehtona ei ole jÀrin kivaa, kun jÀÀ rakkaudetta.
G: Ajatuksia ensi vuodesta?
Olen monesti löytÀnyt mieheni wc:stÀ pesemÀssÀ kikkeliÀ lavuaarissa. Tapana tÀmÀ on jo vastenmielinen, mutta miksi hÀn tekee tÀtÀ aina työpÀivÀn jÀlkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti löytÀnyt mieheni wc:stÀ pesemÀssÀ kikkeliÀ lavuaarissa. Tapana tÀmÀ on jo vastenmielinen, mutta miksi hÀn tekee tÀtÀ aina työpÀivÀn jÀlkeen?
Kysy siltÀ mieheltÀ!
G: Summa summarum mennyt vuosi?
Vierailija kirjoitti:
Koska on simpleton. Menestyneet pettÀjÀt pesee kullin jo siellÀ työpaikalla tai vosun kÀmpillÀ tai hotellissa ennen siipan syleilyyn sÀntÀÀmistÀ.
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn mies sinÀkin oikein olet? Ei ole selvinnyt, vaikka vuosia on kulunut. Arvauksia on, mutta tietoa ei. En tiedÀ, tiedÀtkö itsekÀÀn.
Et ole ottanut selvÀÀ? Eli ei kiinnosta tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Totaalista paskaa. Aivan totaalisen surkeaa. Massiivisten menetysten vuosi kautta linjan.
Vierailija kirjoitti:
Ensisijaisesti pitÀÀ tehdÀ omat tÀrkeÀt projektit loppuun. SiinÀ sivussa voi ehkÀ vÀhÀn katsoa miten ihastuksen kanssa etenee irl. Jos ei etene niin uutta matoa koukkuun ja tinderiÀ tulille jossain vaiheessa ensi vuotta. Ensi vuosi on toiminnan eikÀ haaveilun vuosi. NÀin olen pÀÀttÀnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ottanut selvÀÀ? Eli ei kiinnosta tarpeeksi?
Jos olet taas juontaja, asia ei kuulu vÀhÀÀkÀÀn sinulle. Jos kaivattuni, eipÀ ole nÀkynyt haluja antaa selvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on simpleton. Menestyneet pettÀjÀt pesee kullin jo siellÀ työpaikalla tai vosun kÀmpillÀ tai hotellissa ennen siipan syleilyyn sÀntÀÀmistÀ.
Mies on kÀynyt persvakomiehen ryppyreiÀllÀ ja tajuaa pestÀ vehkeen vasta kotona
Vierailija kirjoitti:
Muutosten vuosi monella tapaa. Ei tule olemaan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti törmÀnnyt internetissÀ kaltaisiisi trolleihin ja muka hauskoihin spÀmmÀreihin jotka hihittÀvÀt yksinÀÀn lÀhetÀ napin painamisen jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nousin suosta. Aika kauan temmoinkin sieltÀ pois. Kas kummaa, seuraava olikin jo parin askelen pÀÀssÀ.
Ihan kuin olisit muutenkaan ollut ottamassa. -sivu