Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
GALLUP uv:n kunniaksi.
Mihin ihastuit/kiinnitit ensimmÀisenÀ huomion kaivatussasi?
Vierailija kirjoitti:
Siihen, ettÀ katsoi mua. Siihen, ettÀ oli nuori.
Vierailija kirjoitti:
Voisin paukuttaa sua peppuun
Puuha pete
Tuu tÀnne vaihdetaa vuoroa vÀlillÀ.
T, rekkamies
Vierailija kirjoitti:
Keskustelukykyyn. Se katosi kyllÀ kun ihastuin hÀneen. En tiennyt varatuksi, eikÀ hÀn kertonut.
Wa
16.00
Moi hyvÀÀ 2026 vuotta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
MiehekÀs ja jÀmerÀltÀ vaikuttava olemus, ja kuinka hÀn katsoi.
Vierailija kirjoitti:
Lempeys, ystÀvÀllisyys, upottavat silmÀt, hymy... Taianomainen yhteys kuin oltais aina tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
KÀytÀnnössÀ sugardaddy ostaa seksiÀ.
Tai seuraa, edustusvaimoa tmv. Kaikki ei edes suostu ns sugardaddy suhteessa seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen, ettÀ katsoi mua. Siihen, ettÀ oli nuori.
Jee hyvĂ€t perustelut đ voinko katsoa lisÀÀ? ww
Sami, hyvÀÀ vuoden vaihdetta ja turvallista uutta vuotta 2026 !
Vierailija kirjoitti:
Charmikkuuteen, se paistoi kauas. Lihakset (kehonrakentaja) kiinnitti huomion heti đ€©đ„ Kuola valui suun pielestĂ€ ja lantiopohjalihakset heitti taatusti kuperkeikan jo siinĂ€ vaiheessa. Sit kasvot, silmĂ€t, parta, nenĂ€, huulet, tĂ€ydelliset đ€©đ Luonteeseen tietenkin viimeisenĂ€ pÀÀsin tustustumaan ja sit siihen kultaiseen melaan, monen monta kertaa, uudestaan ja uudestaan đ€©đ„đ lĂ€mmin tulee ihan muistellessa. Rakas Dima, my gentle giant đ„°đ
Ei elÀmÀ voi olla mikÀÀn ennaltasuunniteltu testi. Jotain minkÀ sielu valitsee. No ei todellakaan. Suurinosa tÀstÀ on liian puuduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sami, hyvÀÀ vuoden vaihdetta ja turvallista uutta vuotta 2026 !
Kiitos samoin. đ§Ą
Se on Seksiviikko tĂ€nÀÀnđ
Viimeiset tunnit palstalla. Ihastusintohimon liekkikin tarvitsee sÀÀnnöllistÀ ruokkimista, muuten se sammuu. Olen pitkÀÀn roikkunut palstalla lÀhinnÀ ironisesti, vailla todellista sisÀistÀ kaipauksen paloa. Ei sellainen pysy loputtomiin elossa ilman, ettÀ kaipauksen liekki saa polttoainetta. EhkÀ tÀssÀ taas toteutuu seitsemÀn vuoden sykli, ja tuleva vuosi aloittaa uuden kierroksen. Olen henkisesti valmis uuteen pÀrÀyttÀvÀn hulluun ihastukseen. Uutta ihastustahan ei voi tulla niin kauan kun sydÀn on alitajuisesti sitonut itsensÀ johonkin tiettyyn.
Ihan hullua, ettÀ jotkut tÀÀllÀ vuosikausia!
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn tod vahvaan yhteyteen, hÀnen uskomattomaan kauneuteen, meidÀn kaikkiin haleihin ja kosketuksiin.
MinÀ ylÀpeukutin, mitÀ saan palkinnoksi ? Jos oot timmi 45 v mies, mulle kÀy sugardaddy. Vai onks tÀÀ vaan sun kaivatulle yksinoikeudella.