Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kaipaan sinua ja lÀheisyyttÀsi. Haluaisin lÀmmitellÀ sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu mitÀ joululukemista suosittelisit?
PÀÀasia ettÀ tykkÀÀ lukea. ItsellÀ nyt menossa Kari Enqvistin EnsimmÀinen sekunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen upea ja uhkea opettajananainen, kaipaan sinua đ„°
Kuka ja ketÀ?
ErÀs ruotsinkielinen
Saa arvata.
Liisa (Elisabet tai Lisbet). Miksi huutelet hÀnen perÀÀn? Etkö kaipaakaan Petraa?
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa huolella. Ja kumma kyllÀ. Se löytÀÀ aina mun viestit jota alkaa trollata. Nuo oksennukset eivÀt oo multa
Ihan kuin kaikki luultaisiin ettÀ ne on sulta. Kaikkihan me sut tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
``Sinut kerran löysin ystÀvÀin,
Kuljit hetken yössÀ vierellÀin,
SilmÀs mua katsoi niin,
Kutsui lemmen haaveisiin...``
Semmoiset valot meille joskus loisti.
Otsikko on vÀÀrin. PitÀisi olla
SUURI HARHAKETJU LUULOTAUTISILLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun eroavan?
KysytÀÀnpÀ nÀin pÀin: haluaisitko sinÀ erota? Kaivatunkin voisit sitÀ kautta saada.
En tiedÀ olenko valmis siihen. En uskonut sellaista pÀivÀÀ ikinÀ tulevan. Nyt en tiedÀ.
Mieti vielÀ seuraavat viisi vuotta, niin ongelma poistuu luonnollisesti. -sivu
Hyvin sanottu! MitÀ mÀ sanoisin on ettei Ap:tÀ kiinnosta se kaivattu kuin itsetunnon kohottajana ja eskapisminÀ. Muuten tietÀisi jo vastauksen. Siis kun selkeÀsti ollaan jo asteella jossa hÀn miettii toivoisiko kaivattu hÀnen eroavan muttei itse kuitenkaan tiedÀ haluaako kaivatun vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
``Sinut kerran löysin ystÀvÀin,
Kuljit hetken yössÀ vierellÀin,
SilmÀs mua katsoi niin,
Kutsui lemmen haaveisiin...``
Semmoiset valot meille joskus loisti.
Moskovassako?
Vierailija kirjoitti:
ja sekös sinua kismittÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Pussailisit olkapÀÀtÀ ja ylÀselkÀÀ aina vÀlillÀ, laittaisin jalat sun jalkojen lomaan, luettaisiin omia kirjojamme, kun jaksettaisiin antauduttaisiin nautinnon vietÀvÀksi.
Vois lukuhommat keskeytyÀ ÀkkiÀ
Vierailija kirjoitti:
Trollithan tÀÀllÀ pÀÀasiassa mekastaa.
Voiko kukaan oikeesti tykÀtÀ musta.
Vierailija kirjoitti:
KÀvipÀ tÀssÀ miten vain, olet ihminen, joka on uurtanut sydÀmeeni ja mieleeni syvÀt jÀljet. Sellaiset, jotka eivÀt koskaan katoa vaan ne tuntuvat sisimmÀssÀni joka pÀivÀ tÀstÀ tuonilmaisiin. Vaikka sinÀ lÀhtisit, et lÀhde minusta (vai miten se sanonta kuuluu?) Et siis voi kadota jÀljettömiin.
En ainakaan vielÀ meinaa kadota ja sitten taas nÀemme.
Vaikka ne Moskovan valot silloin loisti niin silti meillÀ on aina Pariisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ne Moskovan valot silloin loisti niin silti meillÀ on aina Pariisi.
No, loistaa ne vielÀkin. Katso livekameroista!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja lÀheisyyttÀsi. Haluaisin lÀmmitellÀ sinussa.
Myös joka ilta, olen sinussa kiinni ja tiedÀt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.
Jep. Kannattaa lÀhteÀ niin ei hukkaa elÀmÀÀnsÀ ja sydÀntÀÀn enempÀÀ vaiheilijaan, joka ei osaa pÀÀttÀÀ ja lÀhinnÀ vaan satuttaa tarpeettomasti muita omaa pelkuruuttaan. MinÀkin lÀhdin ja parempi nÀin kuin yhÀ roikkua ja pitÀÀ elÀmÀÀnsÀ sellaisen ihmisen vaiheilun ja pÀÀttÀmÀttömyyden armoilla. SÀ oot arvokkaampi ja tÀrkeÀmpi kuin pÀÀttÀmÀttömyys ja jatkuva epÀtietoisuus siitÀ mitÀ sÀ tuolle ihmiselle merkitset ja haluaako hÀn sut oikeesti vai sittenkin leikisti.
En tiedÀ mutta ainakaan itse en haluaisi katsella/kuunnella har
Et itse tajua olevasi keskustelupalstalla. TÀÀllÀ on tarkoituskin randojen keskustella keskenÀÀn siitÀ mikÀ ikinÀ se aihe onkaan. Deal with it.
KÀvipÀ tÀssÀ miten vain, olet ihminen, joka on uurtanut sydÀmeeni ja mieleeni syvÀt jÀljet. Sellaiset, jotka eivÀt koskaan katoa vaan ne tuntuvat sisimmÀssÀni joka pÀivÀ tÀstÀ tuonilmaisiin. Vaikka sinÀ lÀhtisit, et lÀhde minusta (vai miten se sanonta kuuluu?) Et siis voi kadota jÀljettömiin.