Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Gallup: Seuraako kaivattusi sinua somessa?
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đđ„ł
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Olisinpa voinut olla kanssasi tĂ€nÀÀn. Olisi voinut keksiĂ€ kaikkea kivaa puuhaa. đ„° Paijaisin sinut ihan puhki. đ
Mulla tuli aika paha ketoosi tila tĂ€nÀÀn. Oon unohtanut syödĂ€ kunnolla pariin pĂ€ivÀÀn. đ Mieti mulla on vaatteiden alla venymisarpia, selluliittiĂ€ yms. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti. Mukavaa vaihtelua kyylÀÀjille.
Terkut đ„°
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mammoja pelottaa jos sÀhköt menee poikki.
no eipÀ. on kynttilöitÀ, taskulamppuja, patteriradio. ovet pysyy lukossa. ainut huoli jos pakasteet sulaa. jÀÀtelöÀ joutuu ekaksi syömÀÀn yllinkyllin.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa, kun ajattelen ensi vuotta.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatuksissasi rakastellut minua T?
YllĂ€ttĂ€in huomasin ajattelevani sitĂ€ ettĂ€ istut pÀÀllĂ€ni ja kosketat ylĂ€vartaloani kĂ€sillĂ€si. Katsoin (tavallista đ) elokuvaa sohvalta ja huomasin ajatusteni karanneen sinuun.
KeneltÀ tÀmÀ? Kirjain?
Saa tÀhÀn muutkin vastata kuin ao. T.
Eikö siinÀ ole yhtÀ vÀhÀn jÀrkeÀ kuin vastata kirjoitukseen missÀ kÀytetty aivan toista kirjainta
"Oletko koskaan ajatuksissasi rakastellut minua T?" T ja T on kyllÀ ihan sama kirjain, jotta diddo.
Tiukka halaus opelta erityiselle.
Saisit kyllÀ kÀyttÀÀ mun, airoja
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla ei vaan ole seurattavaa kauheasti.
MitÀ sun kanssa pitÀisi tehdÀ, miten suhtautua ja miten toimia? Manuaali olisi kÀtevÀ.
IkÀvÀ. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Tiukka halaus opelta erityiselle.
TĂ€nks.
Maanantaina nĂ€htiin mutta tuntuu ettĂ€ siitĂ€ on ikuisuus đą
Vierailija kirjoitti:
On fabokaveri.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sun kanssa pitÀisi tehdÀ, miten suhtautua ja miten toimia? Manuaali olisi kÀtevÀ.
Manuaalia tÀssÀ itsekin olen toivonut. Ohjeet, kuten tee niin kuin muutkin ei pÀde tilanteissa, joissa olen yksin.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
En ota sinusta selvÀÀ. Olen kyllÀ itsekin sanonut etten halua mitÀÀn enempÀÀ, mutta eihÀn se oikeasti pidÀ paikkaansa..
Vierailija kirjoitti:
Pusuja sulle T. đ„đ§©đ§Ą
Puuttuuko sun sydÀmestÀ palanen?
Miksi pelottaisi? Takka, leivinuuni, puuhella, trangia ja kynttilÀt. Papalla saattaa mennÀ pasmat sekaisin siellÀ vuokraneukkukuutiossa.