Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaipaillut sua koko viikonđ€
Niin siitÀ on nyt viikko. Toimi nyt jo ihan oikeasti!! En jaksa odottaa
MistÀ on viikko?
Vierailija kirjoitti:
'Ei viestejĂ€ minultađ'
HÀn ei minÀ.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siitÀ on nyt viikko. Toimi nyt jo ihan oikeasti!! En jaksa odottaa
MistÀ on viikko?
No hÀn tietÀÀ.
Rakas voi luoja sua kaipaan đ
Tiinalle halauksia Klaukkalaan đ€
HyvÀÀ yötÀ kaikille Wiisaan Naistenneuvoston shamaanittarille ja Valtiatar TyynitÀr Rauhallinen Kaunolle. MinÀ jÀÀn myrskyyn vahtivuoroon seuraamaan, ettÀ saatte nukkua yönne levollisesti palatsin temppelin tulikÀrpÀsten ja laavakivien lÀmmittÀmÀssÀ shamaanitarien meditatiivisessa kamarissa. TyynitÀr nukkuu viidentoista kerroksen korkuisessa palatsin tornissa, kuningataren sÀngyssÀÀn viidentoista erivÀrisen vÀllyn alla. Maagiset tulikÀrpÀset ja laavakivet hohkavat lÀmpöÀ ja valoa ympÀrilleen palatsin joka kolkassa.
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nÀkynyt sua... :(
Vierailija kirjoitti:
'En ole sekaisinđ'
Kiltti lopetatko jo. OgE
Vierailija kirjoitti:
Rakas voi luoja sua kaipaan đ
Niin minĂ€ki sua. đ Voitasko jo nĂ€hdĂ€? TÀÀ on kiduttavaa
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat đ„č
Vierailija kirjoitti:
Voiko aikuinen mies olla noin lapsellinen. (Tai nainen. ) Mun piireissÀ, jos on ollut romanttinen suhde, ja se pÀÀttyy/lopahtaa, niin jÀÀdÀÀn ihan normaaleihin vÀleihin ns ystÀviks, kavereiks, hyvÀnpÀivÀn tutuiks, tmv mutta kuitenkin pÀÀasiassa normaaleihin kohteliaisiin ja asiallisiin vÀleihin. Nyt olen törmÀnnyt mieheen, joka toimii toisin. Veikkaan, ettÀ tyypillÀ katkeruus puhuu, kun pisti vÀlit jÀihin tai poikki. Mun mielestÀ tosi outoa kÀytöstÀ aikuiselta ihmiseltÀ, ja tÀmÀ tulee aiheuttamaan kiusallisia tilanteita tulevaisuudessa, koska joudumme nÀkemÀÀn pienen porukan sosialisoinnin yhteydessÀ tÀmÀn tÀstÀ. Kokemuksia aiheesta.
Koko piiritkö toimii tasan samalla tavalla tuollaisessa hyvin spesifissÀ asiassa?
MÀ oon ainakin mun piireissÀni niitÀ poikkeuksia, jotka ei vanhoja sÀÀtöjÀ morottele. Ei kukaan edes tiedÀ, jos samassa tilassa on joku jonka kanssa olen joskus ollut, joku johon olen ihastunut tmv. Voin siis olla aivan neutraalisti ja muka tunnistamatta ollenkaan, jos satun samaan tapahtumaan kavereideni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatuksissasi rakastellut minua T?
YllĂ€ttĂ€in huomasin ajattelevani sitĂ€ ettĂ€ istut pÀÀllĂ€ni ja kosketat ylĂ€vartaloani kĂ€sillĂ€si. Katsoin (tavallista đ) elokuvaa sohvalta ja huomasin ajatusteni karanneen sinuun.
Niin monta kertaa, ettÀ sekoan luvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Onks joku artisti tehnyt biisin, jossa mainitaan kaivattune nimi? đđ
On.
En mÀ nyt sentÀÀn vielÀ kuollut ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan (vielÀ) mun viestiÀ?
Joo, miksi et oo halunnut laittaa sitÀ?
JÀnnitÀn ihan ÀlyttömÀsti.
Kerro tuo hÀnelle suoraan, kun ilmoitat itsestÀsi. YmmÀrtÀÀ syyn pitkÀÀn hiljaisuuteesi.
Sivusta
No hiljaisuus on tosiaan ollut pitkÀ. Tosi pitkÀ. Mut en tiedÀ, onko hÀnen elÀmÀssÀÀn tilaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon kaiken olevan hyvin sinulla.
EipÀ todellakaan ole. Kiitos huomaavaisesta ajatuksesta kuitenkin. YritÀn muuttaa suuntaa.
Loppuispa sun loma jo. Ei nÀhty tÀnÀÀnkÀÀn.