Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää oman rakkaan ihmisen <3
Ei todellakaan löydä.
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se näkyi?
Pelkäsin aivan helvetisti. Et näe mun pään sisään. Eikä sun tarvi ikinä ymmärtää kuinka paljon sua rakastan. Etkä tiedä kuinka paljon sua ajattelen ja kuinka joka hetki toivon sulle parasta. Enkä ala tähän viestiin sisällyttämään kaikkea sinuun kohdistuvaa ihailua, arvostusta. Vähiten puhumaan sun eroottisesta vetovoimastasi ja ulkonäöstäsi.
Kuinka kauan täytyy odottaa, että omia toiveita kysytään ja niihin vastataan?
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkään, teki niin tai näin. Eikä tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitää nimenomaan olla tavalla, jonka toinen määrittää. Omilla toiveilla ei ole mitään merkitystä.
Ooksä se ketjun vakiuhriutuja? Ihan vinkkinä, että se on joillekin ehkä se isoin red flag (ja se suomen kielen lobbari menee nyt vttuun, ennen kuin aukoo päätään red flagista).
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän tilanne se, ettei enää kiinnosta?
Kiinnostaa, mutta en jaksa tällä tavalla tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se näkyi?
Pelkäsin aivan helvetisti. Et näe mun pään sisään. Eikä sun tarvi ikinä ymmärtää kuinka paljon sua rakastan. Etkä tiedä kuinka paljon sua ajattelen ja kuinka joka hetki toivon sulle parasta. Enkä ala tähän viestiin sisällyttämään kaikkea sinuun kohdistuvaa ihailua, arvostusta. Vähiten puhumaan sun eroottisesta vetovoimastasi ja ulkonäöstäsi.
Mitä pelkäsit? Eikö olis ollu helpompaa vaan avata suu ja puhua eikä pitää kaikkee sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan täytyy odottaa, että omia toiveita kysytään ja niihin vastataan?
Itse sä niistä vastuussa olet. Tee toiveesi tiettäväksi ja toimi sen mukaan mitä itse elämältäsi haluat riippumatta siitä täyttääkö joku sun ulkopuolinen henkilö ne vai ei. Ei se just kaivatun saamista takaa, mutta eipähän jää saamatta siksi ettet yrittänyt ja ettetkö itse ottaisi vastuuta sun elämän kulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkään, teki niin tai näin. Eikä tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitää nimenomaan olla tavalla, jonka toinen määrittää. Omilla toiveilla ei ole mitään merkitystä.
Ooksä se ketjun vakiuhriutuja? Ihan vinkkinä, että se on joillekin ehkä se isoin red flag (ja se suomen kielen lobbari menee nyt vttuun, ennen kuin aukoo päätään red flagista).
En kaipaa sinua etkä sinä minua, joten keskity otsikon mukaiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa palstaviisaat, miksi mies halaa jäykkänä, vaikka tykkää?
Koska on pakko pidätellä. Tietenkin sitä haluaisi halata niin, että se johtaa suoraan siihen, että vaatteet lentää nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitä itsensä ja halata jäykän virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Kai sitä nyt voi halata ihastustaan ilman, että vaatteet lentää nurkkaan? Jos siis ei ole apina. Sivusta
😅 niin, täytyyhän siinä halauksen laadussa olla välimuotokin, ei vain joko vaatteet pois tai sitten jäykkistyyli. Lämmin ihana halaus, ei voi haitata ketään.
Kaikki löytää oman rakkaan ihmisen <3