Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi miestÀ jÀnnittÀÀ?
Kysy siltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytÀÀ oman rakkaan ihmisen <3
Ei todellakaan löydÀ.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Onko meidÀn tilanne se, ettei enÀÀ kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se nÀkyi?
PelkÀsin aivan helvetisti. Et nÀe mun pÀÀn sisÀÀn. EikÀ sun tarvi ikinÀ ymmÀrtÀÀ kuinka paljon sua rakastan. EtkÀ tiedÀ kuinka paljon sua ajattelen ja kuinka joka hetki toivon sulle parasta. EnkÀ ala tÀhÀn viestiin sisÀllyttÀmÀÀn kaikkea sinuun kohdistuvaa ihailua, arvostusta. VÀhiten puhumaan sun eroottisesta vetovoimastasi ja ulkonÀöstÀsi.
Kuinka kauan tÀytyy odottaa, ettÀ omia toiveita kysytÀÀn ja niihin vastataan?
MitÀköhÀn kaivattu toivoo minusta tai minulta, pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkÀÀn, teki niin tai nÀin. EikÀ tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitÀÀ nimenomaan olla tavalla, jonka toinen mÀÀrittÀÀ. Omilla toiveilla ei ole mitÀÀn merkitystÀ.
OoksÀ se ketjun vakiuhriutuja? Ihan vinkkinÀ, ettÀ se on joillekin ehkÀ se isoin red flag (ja se suomen kielen lobbari menee nyt vttuun, ennen kuin aukoo pÀÀtÀÀn red flagista).
KyllÀ.. HyvÀÀ yötÀ, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Onko meidÀn tilanne se, ettei enÀÀ kiinnosta?
Kiinnostaa, mutta en jaksa tÀllÀ tavalla tÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se nÀkyi?
PelkÀsin aivan helvetisti. Et nÀe mun pÀÀn sisÀÀn. EikÀ sun tarvi ikinÀ ymmÀrtÀÀ kuinka paljon sua rakastan. EtkÀ tiedÀ kuinka paljon sua ajattelen ja kuinka joka hetki toivon sulle parasta. EnkÀ ala tÀhÀn viestiin sisÀllyttÀmÀÀn kaikkea sinuun kohdistuvaa ihailua, arvostusta. VÀhiten puhumaan sun eroottisesta vetovoimastasi ja ulkonÀöstÀsi.
MitÀ pelkÀsit? Eikö olis ollu helpompaa vaan avata suu ja puhua eikÀ pitÀÀ kaikkee sisÀllÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tÀytyy odottaa, ettÀ omia toiveita kysytÀÀn ja niihin vastataan?
Itse sÀ niistÀ vastuussa olet. Tee toiveesi tiettÀvÀksi ja toimi sen mukaan mitÀ itse elÀmÀltÀsi haluat riippumatta siitÀ tÀyttÀÀkö joku sun ulkopuolinen henkilö ne vai ei. Ei se just kaivatun saamista takaa, mutta eipÀhÀn jÀÀ saamatta siksi ettet yrittÀnyt ja ettetkö itse ottaisi vastuuta sun elÀmÀn kulusta.
Vierailija kirjoitti:
Joko ois valmista?
Ai mikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkÀÀn, teki niin tai nÀin. EikÀ tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitÀÀ nimenomaan olla tavalla, jonka toinen mÀÀrittÀÀ. Omilla toiveilla ei ole mitÀÀn merkitystÀ.
OoksÀ se ketjun vakiuhriutuja? Ihan vinkkinÀ, ettÀ se on joillekin ehkÀ se isoin red flag (ja se suomen kielen lobbari menee nyt vttuun, ennen kuin aukoo pÀÀtÀÀn red flagista).
En kaipaa sinua etkÀ sinÀ minua, joten keskity otsikon mukaiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa palstaviisaat, miksi mies halaa jÀykkÀnÀ, vaikka tykkÀÀ?
Koska on pakko pidÀtellÀ. Tietenkin sitÀ haluaisi halata niin, ettÀ se johtaa suoraan siihen, ettÀ vaatteet lentÀÀ nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitÀ itsensÀ ja halata jÀykÀn virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Kai sitÀ nyt voi halata ihastustaan ilman, ettÀ vaatteet lentÀÀ nurkkaan? Jos siis ei ole apina. Sivusta
đ niin, tĂ€ytyyhĂ€n siinĂ€ halauksen laadussa olla vĂ€limuotokin, ei vain joko vaatteet pois tai sitten jĂ€ykkistyyli. LĂ€mmin ihana halaus, ei voi haitata ketÀÀn.
Kaikki löytÀÀ oman rakkaan ihmisen <3