Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti kaipaa enÀÀ.
Ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa palstaviisaat, miksi mies halaa jÀykkÀnÀ, vaikka tykkÀÀ?
MiehiÀkin voi jÀnnittÀÀ.Varsinkin jos kiusaa itseÀÀn,ettÀ ,kun vaan kaikki menisi hyvin ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnittÀÀ. T:kokemusa sian tuntija
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se nÀkyi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nÀhdÀ? Sua ei nÀy eikÀ kuulu?
Miehelle vai naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nÀhdÀ? Sua ei nÀy eikÀ kuulu?
Nukun jo. đŽ
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Koska on pakko pidÀtellÀ. Tietenkin sitÀ haluaisi halata niin, ettÀ se johtaa suoraan siihen, ettÀ vaatteet lentÀÀ nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitÀ itsensÀ ja halata jÀykÀn virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, vaikka nÀÀ tÀÀllÀ varmasti vÀnkÀÀ, ettÀ höpöhöpö.
Kaipaan ihmistÀ, jota ei ole. Ei, en tÀydellistÀ, vaan sellaista, jonka puutteet ja vahvuudet sopii mun vastaaviin. Joka tykkÀÀ minusta. Josta minÀ tykkÀÀn. Helppoa, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa jutella vapaasti rennossa seurassa niin joku voisi perustaa ketjun jossa saa rauhassa jutella. TÀytyisi vain toivoa ettÀ perssilmÀt jÀÀvÀt tÀhÀn ketjuun. Kokemuksesta kyllÀ sanon ettÀ turha toivo tÀllÀ palstalla ainakaan onnistua.
Perusta ja laita linkki.
Minun vÀlittÀmiseni ja kunnioitukseni ovat nÀkyneet siinÀ, ettÀ olen toiminut, kuten olen halunnut. Se on ainoa tapa, jolla olen voinut osoittaa edellÀmainittuja asioita. Ei ole kelvannut sekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan jĂ€lkeen olisi aika rakkauden ilojen. đ„
Mieluummin ennen saunaa
Miksi?
Saunan jÀlkeen vÀsyttÀÀ eikÀ jaksa mennÀ uudestaan pesulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on pakko pidÀtellÀ. Tietenkin sitÀ haluaisi halata niin, ettÀ se johtaa suoraan siihen, ettÀ vaatteet lentÀÀ nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitÀ itsensÀ ja halata jÀykÀn virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Kai sitÀ nyt voi halata ihastustaan ilman, ettÀ vaatteet lentÀÀ nurkkaan? Jos siis ei ole apina. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se nÀkyi?
EntÀ sinusta ?
Vierailija kirjoitti:
Oispa edes oma mediumtissinainen.
Olispa oma largekullimies.
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkÀÀn, teki niin tai nÀin. EikÀ tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitÀÀ nimenomaan olla tavalla, jonka toinen mÀÀrittÀÀ. Omilla toiveilla ei ole mitÀÀn merkitystÀ.
Niin miksi miestÀ jÀnnittÀÀ?
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ