Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa palstaviisaat, miksi mies halaa jäykkänä, vaikka tykkää?
Miehiäkin voi jännittää.Varsinkin jos kiusaa itseään,että ,kun vaan kaikki menisi hyvin ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. T:kokemusa sian tuntija
Vierailija kirjoitti:
Eikö nähdä? Sua ei näy eikä kuulu?
Miehelle vai naiselle.
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti kaipaa enää.
Miksi kirjoitat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nähdä? Sua ei näy eikä kuulu?
Nukun jo. 😴
Vierailija kirjoitti:
Koska on pakko pidätellä. Tietenkin sitä haluaisi halata niin, että se johtaa suoraan siihen, että vaatteet lentää nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitä itsensä ja halata jäykän virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti kaipaa enää.
Sama, vaikka nää täällä varmasti vänkää, että höpöhöpö.
Kaipaan ihmistä, jota ei ole. Ei, en täydellistä, vaan sellaista, jonka puutteet ja vahvuudet sopii mun vastaaviin. Joka tykkää minusta. Josta minä tykkään. Helppoa, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa jutella vapaasti rennossa seurassa niin joku voisi perustaa ketjun jossa saa rauhassa jutella. Täytyisi vain toivoa että perssilmät jäävät tähän ketjuun. Kokemuksesta kyllä sanon että turha toivo tällä palstalla ainakaan onnistua.
Perusta ja laita linkki.
Minun välittämiseni ja kunnioitukseni ovat näkyneet siinä, että olen toiminut, kuten olen halunnut. Se on ainoa tapa, jolla olen voinut osoittaa edellämainittuja asioita. Ei ole kelvannut sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen olisi aika rakkauden ilojen. 🔥
Mieluummin ennen saunaa
Miksi?
Saunan jälkeen väsyttää eikä jaksa mennä uudestaan pesulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on pakko pidätellä. Tietenkin sitä haluaisi halata niin, että se johtaa suoraan siihen, että vaatteet lentää nurkkaan. Jos ei ole varmuutta toisen ajatuksista, on pakko hillitä itsensä ja halata jäykän virallis-poliittiskorrektisti, niin ei joudu vaikeuksiin.
Kai sitä nyt voi halata ihastustaan ilman, että vaatteet lentää nurkkaan? Jos siis ei ole apina. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olikos sinusta rakastamaan? Miten se näkyi?
Entä sinusta ?
Vierailija kirjoitti:
Oispa edes oma mediumtissinainen.
Olispa oma largekullimies.
Joillekuille ei voi olla mieliksi mitenkään, teki niin tai näin. Eikä tilanne olekaan kovin tasavertainen, jos toisen pitää nimenomaan olla tavalla, jonka toinen määrittää. Omilla toiveilla ei ole mitään merkitystä.
Hyvää Yötä Rakkaat 💕