Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (7670)

Vierailija
7361/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖitĂ€, spesialisti.

Huomenta, en tosin asu Àitini kanssa.

Vierailija
7362/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinÀ kertoisi sinusta mitÀÀn ikÀvÀÀ

En minÀkÀÀn sinusta. Rakastan. HyvÀÀ huomenta, toivottavasti nukuit hyvin. Söin aamupalan, kÀyn torkuille ja iltapÀivÀllÀ lÀhen isompaan taajamaan

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin sua yöllĂ€ đŸ„°

Sama ja sen tulos vatsallani

Vierailija
7364/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En taida olla mielessÀsi kovin paljon.

Vierailija
7365/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida olla mielessÀsi kovin paljon.

24/7

Vierailija
7366/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinÀ kertoisi sinusta mitÀÀn ikÀvÀÀ

Rakastan sinua.

Vierailija
7367/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa 😜 Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.

Helppoa, jos kyse vain panetuksesta. Sen voi purkaa omin avuinkin. TerveisiÀ alapÀÀlle, ettÀ pidÀ pÀÀs kii tai ainakin kylmÀnÀ!

Ei se kyllĂ€ omin avuin helpotu, jos on kunnon panetuksesta kyse. 
ItsellĂ€ni alkoi helpottaa vasta kun sain ihastukseltani tyydytystĂ€ (eikĂ€ olla edes varsinaisesti pantu). Siihen asti lojuin ja huokailin kehollisten tuntemusteni vallassa suunnilleen kaiken liikenevĂ€n ajan. 
Eri 

Vierailija
7368/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa 😜 Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.

Helppoa, jos kyse vain panetuksesta. Sen voi purkaa omin avuinkin. TerveisiÀ alapÀÀlle, ettÀ pidÀ pÀÀs kii tai ainakin kylmÀnÀ!

ItsellĂ€ni alkoi helpottaa vasta kun sain ihastukseltani tyydytystĂ€ (eikĂ€ olla edes varsinaisesti pantu). Siihen asti lojuin ja huokailin kehollisten tuntemusteni vallassa suunnilleen kaiken liikenevĂ€n ajan. 
Eri 

Eli varatun kanssa puuhattu. Hyi. HÀpeÀ edes.

Vierailija
7369/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Eli varatun kanssa puuhattu. Hyi. HÀpeÀ edes.

HĂ€h? Oletko vĂ€hĂ€n sekaisin? :D Projisoit jotain omaa juttuasi randomiin palstalla. 

Vierailija
7370/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis miten voi olla et on niin yksinÀisiÀ ettÀ tÀÀltÀ hakee lÀheisyyttÀ. Hukkaan menee. Mut nii mÀki. 1+1 on rakkautta.

Vierailija
7371/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hauska kun tulee monen pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen kĂ€ymÀÀn tÀÀllĂ€, niin heti joku sekopÀÀ kommentoimassa :D 

Ei kyllĂ€ yllĂ€tĂ€ yhtÀÀn. Normaalia tuollainen kĂ€ytös ei ole, paitsi nĂ€ille joillekin tÀÀllĂ€. 

Vierailija
7372/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tutustua sinuun.

Vierailija
7373/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlista saa eniten irti, kun tekee kaiken juuri perinteisellÀ tavalla. Jos nainen ehdottaa jouluksi jotain pastaa tai pihviÀ, niin silloin menee jouluseuralainen vaihtoon. Jouluruuat ovat ennalta valmisteltavia laatikoita, kinkkua ja salaattia ym. juuri siksi, ettei jouluna tarvitse pÀivÀkausiin kokata mitÀÀn, vaan voi olla perheen kanssa ja vain lÀmmittÀÀ ne.

Onko sulla useinkin uusi jouluseuralainen?

Ei tosiaan. :D

Vierailija
7374/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jouluterkut lounaissuomalaiselle nuorelle naiselle - ja ei, en ole se ÀijÀ, joka joka ilta kertoo terveyskeskus- ja apteekkikÀynneistÀÀn.

Vierailija
7375/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.

-joulumies

Vierailija
7376/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tÀnÀ jouluna lÀhettÀnyt joulukorttia, ajattelen sinua kuitenkin jatkuvasti, kivaa pÀivÀÀ ja hyvÀÀ lomaa.

Vierailija
7377/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖitĂ€, spesialisti.

Huomenta, en tosin asu Àitini kanssa.

En sellaista kuvitellutkaan, eli et ole hÀn, jota tarkoitin.

Vierailija
7378/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tutustua sinuun.

Olisit ilmaissut sen jotenkin.

Vierailija
7379/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.

-joulumies

Kenelle viestisi on?

Vierailija
7380/7670 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluterkut lounaissuomalaiselle nuorelle naiselle - ja ei, en ole se ÀijÀ, joka joka ilta kertoo terveyskeskus- ja apteekkikÀynneistÀÀn.

Sivusta, nainen lounaassa ei elĂ€ Turun ja Porin lÀÀnin alueella. Ilmansuunnat viittaavat suuntiin, eivĂ€t paikkoihin. 

Joku, joka ei asu Koillis-Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kolme kahdeksan