Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7670)
Vierailija kirjoitti:
En ikinÀ kertoisi sinusta mitÀÀn ikÀvÀÀ
En minÀkÀÀn sinusta. Rakastan. HyvÀÀ huomenta, toivottavasti nukuit hyvin. Söin aamupalan, kÀyn torkuille ja iltapÀivÀllÀ lÀhen isompaan taajamaan
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sua yöllĂ€ đ„°
Sama ja sen tulos vatsallani
En taida olla mielessÀsi kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En taida olla mielessÀsi kovin paljon.
24/7
Vierailija kirjoitti:
En ikinÀ kertoisi sinusta mitÀÀn ikÀvÀÀ
Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa đ Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.
Helppoa, jos kyse vain panetuksesta. Sen voi purkaa omin avuinkin. TerveisiÀ alapÀÀlle, ettÀ pidÀ pÀÀs kii tai ainakin kylmÀnÀ!
Ei se kyllÀ omin avuin helpotu, jos on kunnon panetuksesta kyse.
ItsellÀni alkoi helpottaa vasta kun sain ihastukseltani tyydytystÀ (eikÀ olla edes varsinaisesti pantu). Siihen asti lojuin ja huokailin kehollisten tuntemusteni vallassa suunnilleen kaiken liikenevÀn ajan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa đ Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.
Helppoa, jos kyse vain panetuksesta. Sen voi purkaa omin avuinkin. TerveisiÀ alapÀÀlle, ettÀ pidÀ pÀÀs kii tai ainakin kylmÀnÀ!
ItsellÀni alkoi helpottaa vasta kun sain ihastukseltani tyydytystÀ (eikÀ olla edes varsinaisesti pantu). Siihen asti lojuin ja huokailin kehollisten tuntemusteni vallassa suunnilleen kaiken liikenevÀn ajan.
Eri
Eli varatun kanssa puuhattu. Hyi. HÀpeÀ edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eli varatun kanssa puuhattu. Hyi. HÀpeÀ edes.
HÀh? Oletko vÀhÀn sekaisin? :D Projisoit jotain omaa juttuasi randomiin palstalla.
Siis miten voi olla et on niin yksinÀisiÀ ettÀ tÀÀltÀ hakee lÀheisyyttÀ. Hukkaan menee. Mut nii mÀki. 1+1 on rakkautta.
Hauska kun tulee monen pÀivÀn jÀlkeen kÀymÀÀn tÀÀllÀ, niin heti joku sekopÀÀ kommentoimassa :D
Ei kyllÀ yllÀtÀ yhtÀÀn. Normaalia tuollainen kÀytös ei ole, paitsi nÀille joillekin tÀÀllÀ.
Olisin halunnut tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlista saa eniten irti, kun tekee kaiken juuri perinteisellÀ tavalla. Jos nainen ehdottaa jouluksi jotain pastaa tai pihviÀ, niin silloin menee jouluseuralainen vaihtoon. Jouluruuat ovat ennalta valmisteltavia laatikoita, kinkkua ja salaattia ym. juuri siksi, ettei jouluna tarvitse pÀivÀkausiin kokata mitÀÀn, vaan voi olla perheen kanssa ja vain lÀmmittÀÀ ne.
Onko sulla useinkin uusi jouluseuralainen?
Ei tosiaan. :D
Jouluterkut lounaissuomalaiselle nuorelle naiselle - ja ei, en ole se ÀijÀ, joka joka ilta kertoo terveyskeskus- ja apteekkikÀynneistÀÀn.
Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.
-joulumies
En tÀnÀ jouluna lÀhettÀnyt joulukorttia, ajattelen sinua kuitenkin jatkuvasti, kivaa pÀivÀÀ ja hyvÀÀ lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€, spesialisti.
Huomenta, en tosin asu Àitini kanssa.
En sellaista kuvitellutkaan, eli et ole hÀn, jota tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tutustua sinuun.
Olisit ilmaissut sen jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.
-joulumies
Kenelle viestisi on?
Vierailija kirjoitti:
Jouluterkut lounaissuomalaiselle nuorelle naiselle - ja ei, en ole se ÀijÀ, joka joka ilta kertoo terveyskeskus- ja apteekkikÀynneistÀÀn.
Sivusta, nainen lounaassa ei elÀ Turun ja Porin lÀÀnin alueella. Ilmansuunnat viittaavat suuntiin, eivÀt paikkoihin.
Joku, joka ei asu Koillis-Suomessa.