Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6685)
Pullukka, tatuoitu ripsi-ja hiuspidennysnainen on miesten suosikki Only fansissa. Miehet ei ainakaan ole tarkkoja tavarasta. EhkÀpÀ se Tuksu on ihannenainen, eli sitÀ kohti.
Vierailija kirjoitti:
As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Y'all can't walk no line!
Vierailija kirjoitti:
Pullukka, tatuoitu ripsi-ja hiuspidennysnainen on miesten suosikki Only fansissa. Miehet ei ainakaan ole tarkkoja tavarasta. EhkÀpÀ se Tuksu on ihannenainen, eli sitÀ kohti.
Nyt tuli sun naisvihasi vÀÀrÀÀn ketjuun. Mene muualle
Vierailija kirjoitti:
Ootko luonnostaan noin tyhmÀ vai trollaatko ajankuluksi?
Kollegamiehelle joulupusuja ja hali.
Vierailija kirjoitti:
EetÀ kateelliset tai mieleltÀÀn sairaat kiusaa monin tavoin. Joku tekee tahallaan nuita viestejÀ ja sama sitten kommentoi "mitÀ siinÀ taas omit" tai
vastaavaa niin ettÀ hÀn E nÀyttÀytyisi typeryksenÀ. NÀkyy selvÀ kaava tÀÀllÀ jo.
Hohhoijaa, kyllÀ ne tervejÀrkiset palstailijat tajuavat tÀmÀn OgE:n olevan joku netti hahmo, tai sitten oikeasti mieleltÀÀn sairas ja osaavat jÀttÀÀ tÀmÀn "E" rauhaan.
Ja ne palstailijat jotka luulottelevat tietÀvÀnsÀ tÀmÀn "E" olevan juurikin se irl oleva henkilö, niin noh, he ovat luulo sairaita.
MitÀpÀ jos itsekin ottaisit tÀmÀn asenteen, etkÀ pelkÀisi kaikkien palstailijoiden olevan tyhmiÀ, ilkeitÀ, tai sairaita, eikÀ kenellÀkÀÀn muulla ole jÀrkeÀ pÀÀssÀ, kuin sinulla.
ItseÀni ÀrsyttÀÀ ettÀ nostetaan itse itsensÀ ihan turhalle jalustalle ihan turhasta, kuten sinÀ nyt, kun niin pelkÀÀt.
Terveisin E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Voisin antaa, jos nÀhtÀis
Lopeta tuo valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli sun naisvihasi vÀÀrÀÀn ketjuun. Mene muualle
Eikö ole enemmÀn miesviha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millaisia ovat rakkauden teot?
Nielee, ei sylje
Jo 15 sylkijÀÀ triggeröitynyt
On taas juttuja, ja E on nostanut itsensÀ taas tÀhtihahmoksi lavalle esiintymÀÀn. YllÀtys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Nielee, ei sylje
Nieletkö itse spermasi? Valitettavasti esim. mulle tulee jo ajatuksesta oksennusrefleksi, enkÀ valehtele. En voi sille mitÀÀn, ettÀ se yököttÀÀ. EikÀ kitalaki sperman luontainen paikka olekaan, joten reaktio on hyvin luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Voisin antaa, jos nÀhtÀisLopeta tuo valehtelu.
Totuuden torvi, olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Nielee, ei sylje
Nieletkö itse spermasi? Valitettavasti esim. mulle tulee jo ajatuksesta oksennusrefleksi, enkÀ valehtele. En voi sille mitÀÀn, ettÀ se yököttÀÀ. EikÀ kitalaki sperman luontainen paikka olekaan, joten reaktio on hyvin luonnollinen.
ĂlĂ€ triggeröidy noista perĂ€kammarin untoista, joiden pĂ€ivĂ€ kuluu amerikkalaista porkkelia katsellen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Nielee, ei sylje
Laukeaminen suuhun ei edes tunnu niin hyvĂ€ltĂ€ kuin kĂ€delle vatkaaminen đ
Kuka fiksu edes ottaa k*llin suuhun tai kakkoseen. Ja vielÀ tyhmempi sitÀ muualle tuputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka fiksu edes ottaa k*llin suuhun tai kakkoseen. Ja vielÀ tyhmempi sitÀ muualle tuputtaa.
Onhan suihinotto nautinnollista sitÀ vastaanottavalle osapuolelle mutta ei sitÀ tarvitse loppuun asti viedÀ sillÀ tavalla. Ja vapaasta tahdosta tietenkin.
imo
Eka tyty-yde totutti vÀhÀn liian hyvÀlle suuseksin suhteen. HÀn tykkÀsi ottaa poskeen ja niellÀ. HÀnen jÀlkeen luulin, ettÀ kaikki naiset olisivat samanlaisia. EipÀ ollut.
Paljaan totuuden tuntee sydÀmessÀÀn, sanoiksi sen pukee tavallansa.
- suuri ajattelija
Paljon onnea rakas, vietĂ€ oikein rentouttava pĂ€ivĂ€! đ§Ą