Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6600)
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti olemassa.
Otaksun, tai sitten oon vaan ohjelmointivirhe universumissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mun slogan nykyÀÀn. Ei helmiÀ sioille.
Miksi sitten olet kiinnostunut sioista?
Suurin osa on, minkÀ sille mahtaa. Varotoimi.
MikÀ ihmeen varotoimi?
Opettele suomea tai kasvata jÀrkees, jompi kumpi.
HÀn ei tuntenut sanontaa -ei helmiÀ sioille, siksi kysyi mikÀ varotoimi. Sivusta
Tuttu sanonta, mutta ei aukea mulle tuo varotoimikommentti. PitÀÀ varoa antamasta syöttoporsaalle helmiÀ, ettei se tukehdu siihen vai mitÀ? Itse yhdistin sian kaipaukseen ja siihen, ettÀ kaivattu on sika.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti olemassa.
OL e N.
Vierailija kirjoitti:
KeskenerÀinen tai kesken jÀÀnyt rakkaus. Kuin talo, jonka rakentaminen jÀi puolitiehen ja tuuli kulkee avoimista ikkuna-aukoista sisÀlle. Kun olisi vesikaton saanut pÀÀlle, niin sen alla olisi suojassa.
Sellaisesta on kokemusta, valitettavasti toisen mielestÀ se talo on jo nÀhty ja sÀ jÀÀt yksin sen talon raunioille.
Yhteiseen ryhmÀÀn laitan viestin.
Vierailija kirjoitti:
Opmiehen selkĂ€ đ
SelkÀ pistÀÀ terveisiÀ vai selkÀ on ihana?
Aikaisemmin en oo pystynyt oikeen keskittymÀÀn mihinkÀÀn. Olisin halunnut purkaa asioita kirjoittamalla. Nyt oon yrittÀny pitÀÀ omasta hyvinvoinnista huolta ja keskittymiskyky on hiukan parantunut.
Mutta miten kirjoittaa asioista kun kaikki jutut ovat vain irrallisia vÀlÀhdyksiÀ ja tunteita. EihÀn mulla oo edes mitÀÀn varsinaisia muistoja. Ei kronologista juonta. Ei ole edes kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin en oo pystynyt oikeen keskittymÀÀn mihinkÀÀn. Olisin halunnut purkaa asioita kirjoittamalla. Nyt oon yrittÀny pitÀÀ omasta hyvinvoinnista huolta ja keskittymiskyky on hiukan parantunut.
Mutta miten kirjoittaa asioista kun kaikki jutut ovat vain irrallisia vÀlÀhdyksiÀ ja tunteita. EihÀn mulla oo edes mitÀÀn varsinaisia muistoja. Ei kronologista juonta. Ei ole edes kuvia.
TyypillistÀ traumataustaiselle. -psykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut kaivatulleni ettÀ olen ÀllöttÀvÀ ja hÀiriintynyt, mutta hyi helvetti teidÀn juttuja!
Oletko sanonut tuon kaivatullesi IRL?
En... Olen joillain tavoin sen tÀÀllÀ ilmaissut.
Arveletko ettÀ hÀn on tÀÀllÀ ja viesti on mennyt perille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mun slogan nykyÀÀn. Ei helmiÀ sioille.
Miksi sitten olet kiinnostunut sioista?
Suurin osa on, minkÀ sille mahtaa. Varotoimi.
MikÀ ihmeen varotoimi?
Opettele suomea tai kasvata jÀrkees, jompi kumpi.
HÀn ei tuntenut sanontaa -ei helmiÀ sioille, siksi kysyi mikÀ varotoimi. Sivusta
Tuttu sanonta, mutta ei aukea mulle tuo varotoimikommentti. PitÀÀ varoa antamasta syöttoporsaalle helmiÀ, ettei se tukehdu siihen vai mitÀ? Itse yhdistin sian kaipaukseen ja siihen, ettÀ kaivattu on sika.
Ajattelin yksinkertaisemmin,, eli Ei helmiÀ sioille <--- varmuuden vuoksi. =Varotoimena. (Ei mitÀÀn sioille, hiljaisuutta vaan) Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita omista toiveista
Ihana selkÀ, hellÀ halaaja.
mies, oletko ollut kiltti vai tuoko pukki risuja?
Yö aikaa, ei kiire aamulla, m>n
Ihana nainen nĂ€ttinĂ€ ja reippaana töissĂ€đ
Kenguru