Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5361)
Vierailija kirjoitti:
No laitetaas taas tuttua,
G: kaivattusi automerkki ja vÀri?
Valkoinen vw
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen vw
Oi. Onko muita autoja?
Taidan mies seuraavan kerran, siellĂ€, tulla sun kainaloon ihan pokkana.Tuun vaan sohvalle sun viereen, otan sun kĂ€destĂ€, laitan sen mun harteille ja asetun siihen kainaloon đ€© MitĂ€s sanot đ€Ł Sanokoot muut mitĂ€ lystÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
EipÀ sua nÀy.
Se on psykoosin vuoksi hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
G: mitÀ haluat kaivatustasi, realistisesti?
ElÀmÀnkumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Se oli silloin, nyt on toisin.
ĂkkiĂ€ se mieli muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti en yhtÀÀn mitÀÀn. En jaksa aloittaa enÀÀ uutta suhdetta, enkÀ usko muutenkaan, ettÀ meidÀn suhde kestÀisi muutamaa vuotta enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ onko hÀnellÀ autoa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuli muistoja mieleen<3
Aika outo juttu kyllÀ oli, ettÀ kun avaan ketjun ekaa kertaa tÀnÀÀn, niin samalla sivulla on minulta kuulostavia viestejÀ. Onko niitÀ ollut joka pÀivÀ sitten. NÀkemisviestejÀ. Eli joku vain ehkÀ keksinyt trollata mua.
En tiedÀ mitÀ haluan tÀstÀ. Eilen keskusteltiin asiasta, tai hÀn sanoi asioita ja minÀ lÀhinnÀ hiljaa. En tiedÀ. Toisaalta en halua mitÀÀn. Mut toisaalta jokin kutkuttaa.
YleensÀ luen tÀtÀ vain klo 22 alkaen. Nyt tein poikkeuksen. Siki en tiedÀ mitÀ tÀÀllÀ on pÀivisin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti ajatellen ei ole jÀrkeÀ haluta mitÀÀn, mutta jos saa haluta jÀrjettömÀsti, niin hiljainen toiveeni olisi saada hÀnestÀ rakas rinnalla kulkija loppuelÀmÀksi.
En jotenkin halua ajatua vanhoihin ketjuihin, tosin muutamia mielenkiintoisia ajanjaksoja saattaisi olla. Saattaisi tuntea vajonneensa todella alas ajankÀytön suhteen.
Mun tarvii pÀÀstÀ sun iholle, et tiedÀn mitÀ tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllĂ€ pÀÀse testaamaan đ”đ«
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani, toivottavasti voit hyvin! T: đŸ
En usko, ettÀ olet. Sivusta
Mikset usko? Olet ollut poissa pari pÀivÀÀ. Toivottavasti et ole pahasti kipeÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt sen muutenkin, mutta jos on epÀselvyyttÀ, ota selvÀÀ.
Ois kyllÀ jÀnnÀÀ, jos se olisitkin sinÀ, ja olisi vain universumin jÀrjestelemÀÀ eksyÀ tÀnne alkuillasta.
No vÀhintÀÀnkin hyvÀn ystÀvÀn jos suhteeseen ei halua.
K