Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23776)
Vierailija kirjoitti:
Gallup laita joku selkeÀ tunniste minkÀ kaivattu voi tunnistaa
Lokakuu
Vierailijat raapustivat:
'Kaipaan sua, Siriukseni.'
'TÀÀltÀ kaukaisuudesta tuikin kirkkaasti sinne.'
'TÀhtikirkasta yötÀ x.'
đ__
Mun eka uuteen
kaipuuseen [> yksikÀÀn
'handu' ei tÀÀltÀ]. En lukenut
kuin ekan + 3 vimppaa sivua.
MuotovaliollE singahtaa
eroottinen ajatus EeltÀ.
__đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten reagoisit, jos tulisit jÀtetyksi parisuhteesta?
Tavallani uskollisena keksisin jonkin hyvÀn syyn, miksi nÀin olikin juuri hyvÀ. MeillÀ etÀisyys on monelle muutenkin ihmettelyn aihe. Mites seksi? Yksi useimmin kysytty kysymys. IkÀÀn kuin se olisi tÀrkeÀmpÀÀ kuin selittÀmÀtön yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat raapustivat:
'Kaipaan sua, Siriukseni.'
'TÀÀltÀ kaukaisuudesta tuikin kirkkaasti sinne.'
'TÀhtikirkasta yötÀ x.'
đ__
Mun eka uuteen
kaipuuseen [> yksikÀÀn
'handu' ei tÀÀltÀ]. En lukenut
kuin ekan + 3 vimppaa sivua.
MuotovaliollE singahtaa
eroottinen ajatus EeltÀ.
__đ§Ą
Aika jÀnnÀ, koska tÀÀllÀ on ollut koko pÀivÀn niitÀ "ei multa" viestejÀ.
On vain pakko sanoa, ettÀ keski-ikÀisen naisen kaipuu yhtÀ ihmistÀ kohtaan on yllÀttÀnyt itseni. Olen saamut tosi paljon voimaa tÀÀltÀ niin kauniita kirjoituksia kaipuusta. Rakkaus on upea asia, toivon sen vielÀ saavani kokea. Luulin, etten koskaan tunne enÀÀ mitÀÀn, mutta lokakuussa kaikki muuttui. Vaikken saa kaivattuun enÀÀ yhteyttÀ, olen onnellinen ettÀ tapasin hÀnet.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Jatkan matkaa. đ
Ei enempiÀ Savosta.
[Handut tulee muualta].
MiellyttÀvÀÀ iltaa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lÀhetÀn romanttisen joulutervehdyksen (WA) varatulle naiselle ja hÀnen miehensÀ nÀkee sen. MitÀ siitÀ seuraa?
Harkinta-aikana asia ei kuulu enÀÀ miehelle mitenkÀÀn.
Yleisesti henkilökohtaisesti lÀhetetty viesti taitaa kuulua jo itsessÀÀn kirjesalaisuuteen verrattavissa olevaan viestintÀÀn. Ettei kuulu toiselle, jos asiaa ei halua jakaa hÀnen kanssaan.
ItsessÀÀn harkinta-aikanakin ollaan vielÀ virallisesti aviossa. RekisterissÀ kun lukee ko tieto. SiellÀ ei lue harkinta-aika tms...
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisin onnellinen jos nÀin kÀvisi, koska mikÀ jÀrki olisi haluta suhdetta ihmisen kanssa joka haluaa jÀttÀÀ. JÀttÀminen on fiksua, pettÀminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Gallup laita joku selkeÀ tunniste minkÀ kaivattu voi tunnistaa
Istuin luokan pianopenkillÀ takellellen ja tunnustin ihastuneeni.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mihin tÀmÀ vuodenaika olisi hyvÀ on bdsm :)
Venus turkiksissa? Mulla on muuten kaulapanta. Kukaan tutuista ei arvais ikinĂ€ đ€«
kiltti f2f
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lÀhetÀn romanttisen joulutervehdyksen (WA) varatulle naiselle ja hÀnen miehensÀ nÀkee sen. MitÀ siitÀ seuraa?
Harkinta-aikana asia ei kuulu enÀÀ miehelle mitenkÀÀn.
Yleisesti henkilökohtaisesti lÀhetetty viesti taitaa kuulua jo itsessÀÀn kirjesalaisuuteen verrattavissa olevaan viestintÀÀn. Ettei kuulu toiselle, jos asiaa ei halua jakaa hÀnen kanssaan.
ItsessÀÀn harkinta-aikanakin ollaan vielÀ virallisesti aviossa. RekisterissÀ kun lukee ko tieto. SiellÀ ei lue harkinta-aika tms...
Jos toinen on jÀttÀnyt, ei todellakaan kuulu enÀÀ mitenkÀÀn jÀttÀjÀlle.
Vierailija kirjoitti:
'On vain pakko sanoa, ettÀ keski-ikÀisen naisen kaipuu yhtÀ ihmistÀ kohtaan on yllÀttÀnyt itseni. Olen saamut tosi paljon voimaa tÀÀltÀ niin kauniita kirjoituksia kaipuusta. Rakkaus on upea asia, toivon sen vielÀ saavani kokea. Luulin, etten koskaan tunne enÀÀ mitÀÀn, mutta lokakuussa kaikki muuttui. Vaikken saa kaivattuun enÀÀ yhteyttÀ, olen onnellinen ettÀ tapasin hÀnet.'
Ei OgE. Poistun nyt. Hy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
MistÀ mÀ voin sitÀ tietÀÀ, riippuisi varmasti ihan tapauksesta ja kaikesta
Tietysti nykyisestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'On vain pakko sanoa, ettÀ keski-ikÀisen naisen kaipuu yhtÀ ihmistÀ kohtaan on yllÀttÀnyt itseni. Olen saamut tosi paljon voimaa tÀÀltÀ niin kauniita kirjoituksia kaipuusta. Rakkaus on upea asia, toivon sen vielÀ saavani kokea. Luulin, etten koskaan tunne enÀÀ mitÀÀn, mutta lokakuussa kaikki muuttui. Vaikken saa kaivattuun enÀÀ yhteyttÀ, olen onnellinen ettÀ tapasin hÀnet.'
Ei OgE. Poistun nyt. Hy.
Samat. hy. đ
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olin surullinen, sitten viileÀ. EnÀÀ vain surullinen perheen hajoamisesta.
HyvÀt yöt sulle. EihÀn me tÀnÀÀnkÀÀn nÀhty. TiedÀn sinulla on muuta.(ma). EikÀ sillÀ vÀliÀ. SydÀn rakastaa, ehkÀ se tuo meidÀn yhteen ja valoon aikanaan. Silti sua isosti aina. Riippumatta lopputuloksesta.
sama <3