Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3663)
Vierailija kirjoitti:
MikÀ oli tÀmÀn vuoden paras tapahtuma tai asia?
NiitÀ on monia, eivÀt tosin liity tÀhÀn ketjuun millÀÀn muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elÀmÀni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiÀinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviÀÀ, pitÀÀkö se paikkansa.
Aiotko torstaina lĂ€hestyĂ€ mua? đ„°
Liittyy terveysasioihin.
Emilialle hyvÀÀ viikkoa. đ
Vierailija kirjoitti:
En enÀÀ pysty tÀhÀn. En enÀÀ pysty.
Toivon, ettÀ tunteeni saavuttavat sinut jossain tuonpuoleisessa, jos niille ikinÀ koit vastakaikua. Lopetan tÀnne tulemisen tÀhÀn, mutta en tiedÀ mitÀ pieni elÀmÀni on arvoa enÀÀ.
Haluaisin niin luoda jotain mikÀ tekisi ihmisen onnelliseksi, mutta tosiasia on, ettÀ kaikki mitÀ teen kaatuu ja jÀÀ toisten jalkoihin. HyvÀÀ yötÀ.
Petin heti lupaukseni. Voi stana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elÀmÀni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiÀinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviÀÀ, pitÀÀkö se paikkansa.
Liittyy terveysasioihin.
Jaa. Miten liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enÀÀ pysty tÀhÀn. En enÀÀ pysty.
Toivon, ettÀ tunteeni saavuttavat sinut jossain tuonpuoleisessa, jos niille ikinÀ koit vastakaikua. Lopetan tÀnne tulemisen tÀhÀn, mutta en tiedÀ mitÀ pieni elÀmÀni on arvoa enÀÀ.
Haluaisin niin luoda jotain mikÀ tekisi ihmisen onnelliseksi, mutta tosiasia on, ettÀ kaikki mitÀ teen kaatuu ja jÀÀ toisten jalkoihin. HyvÀÀ yötÀ.
Petin heti lupaukseni. Voi stana.
Lopetetaa kaikki tÀÀllÀ roikkumine Àn yy tee nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy terveysasioihin.
HyvÀÀ/huonoa?
On niin tuskallista olla elossa kun on pÀÀttÀnyt jo ajat sitten, ettÀ tÀmÀ oli tÀssÀ, kaikki tarpeellinen nÀhty, ja haluaisi lÀhteÀ, mutta ei voi kun uskoo myös luonnolliseen poismenoon eikÀ mihinkÀÀn tekemÀllÀ teetettyyn.
Vierailija kirjoitti:
Yks kaunis nainen, johon ois voinu rakastua jos kaivattua ei olisi olemassa. Tosin eipÀ siitÀkÀÀn olisi mitÀÀn tullu.
Tai no, muutamakin kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset asiat mitkÀ ei liity tÀmÀn ketjun aiheeseen. Tai no ehkÀ yksi liittyy. Tapasin yhden uuden ihanan tyypin.
Vierailija kirjoitti:
On niin tuskallista olla elossa kun on pÀÀttÀnyt jo ajat sitten, ettÀ tÀmÀ oli tÀssÀ, kaikki tarpeellinen nÀhty, ja haluaisi lÀhteÀ, mutta ei voi kun uskoo myös luonnolliseen poismenoon eikÀ mihinkÀÀn tekemÀllÀ teetettyyn.
HÀntÀ pystyyn nyt! TietÀisitpÀ mistÀ kaikesta on tÀhÀn asti rÀmmitty lÀpi, enÀÀ ei sovi loppusuoralla luovuttaa.
Positiivisia ajatuksia pÀivÀÀsi.
Anteeksi, ettÀ draamailin tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kaunis nainen, johon ois voinu rakastua jos kaivattua ei olisi olemassa. Tosin eipÀ siitÀkÀÀn olisi mitÀÀn tullu.
Ei kai siitÀ mitÀÀn kunnollista tulekaan jos sulla on aina useampi nainen kerrallaan kiikarissa
K-miehestÀ kosteana vaihteeksi. Huoh!
Leivoin kakun. Tulisitko kaakaolle? đ
HÀn on eo ja minÀ olen eo.