Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (3663)
Vierailija kirjoitti:
Koskin sua selkään vahingossa. Sä otit mua selän takaa kiinni ja silitit. Laitoit jalan kiinni mun jalkaan ja musta tuntui, etten olisi halunnut päästää sua menemään. Monta viikkoa mennyt, enkä enää susta kuule. Syytän itseäni kuinka herkästi reagoin ja tunnen, turhaan.
Alkoholilla oli osuutta asiassa, tuskin muistat edes.
Tottakai muistan <3 älä syytä itseä, asioilla on aina oma tarkoituksensa ja ehkä niiden piti mennä näin vaikka ikävä jääki.
Vierailija kirjoitti:
Saaraa oon yllättäen miettiny paljon.
Ai Saaran limaista haaraa?
Mulla on elämäni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiäinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviää, pitääkö se paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin eilen klo 22 aikoihin ja ajattelin meitä. Kirjastossa olisi tänään kiva käydä,
mutta katsotaan nyt. Rustailin myös 32 työhakemusta, mutta tuskinpa tärppää.
Ei ole tärpännyt kolmeen vuoteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao,
sämpylä ja yksi mansikkajukurtti. Kevein kulkusin on hyvä mennä maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejä. Lisäksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa
intrnetistä. Hieman lonkeroanimaatioitakin. Tässä yhteydessä siis kulkuset kilisi.
Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla myös 70-luvun säveliä.
Olisitpa tässä niin keittäisin sinulle kaakaot. Ah, taidan katsoa vielä hieman
retroerotiikkaa, niin kovasti ajatus sinusta sykähdytti.
Olet kai töissä klo 8-16. Hyvinhän meillä olisi yhteistä aikaa. Voisin muuttaa
tapojani niin että nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lähtenyt töihin,
Alkoipa tehdä mieli jogurttia. Hyvää yötä, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: Olen kirjoittanut hänelle runoja. Olemme nähneet marraskuussa. Nimi alkaa aalla.
Mies
Onko hän siis tietoinen niistä runoista?
Olet edelleen toiveideni joululahja. Tämä aika on onneksemme kaikenlaista taianomaisuutta täynnä. Eihän menetetä toivoamme yhteyden luomiseen. Ihanaa viikkoa ja pieniä suuria ihmeitä. 🤗🎀
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen toiveideni joululahja. Tämä aika on onneksemme kaikenlaista taianomaisuutta täynnä. Eihän menetetä toivoamme yhteyden luomiseen. Ihanaa viikkoa ja pieniä suuria ihmeitä. 🤗🎀
Toivotaan! 💝
Etsin arkistomateriaalia valokuvistani, ja löysin vuodelta 90 kuvan, jossa taitaa olla sulle hyvin merkityksellinen henkilö. Saatan tietää sen vieressä kävelevänkin tytön. Yleiskuva, takana lippurivi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille pershenkisille hauskaa joulun odotusta.
Vierailija kirjoitti:
Valomerkki tulee aina liian aikaisin.
Onneksi jatkot mökissä tanssit jatkuivat aamuun asti, oli kiva tutustua ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elämäni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiäinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviää, pitääkö se paikkansa.
Aiotko torstaina lähestyä mua? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tämän vuoden paras tapahtuma tai asia?
Ei sellasta oo
Terkut Sarille lounastauolta. Sinusta on monta tallennetta joita tulee iltaisin katsottua. Tallennustila loppuu kohta. Taidan tulla livenäkin seuraamaan. Työniloa päivääsi.
Mukavaa viikkoa ihana..