Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Koskin sua selkÀÀn vahingossa. SÀ otit mua selÀn takaa kiinni ja silitit. Laitoit jalan kiinni mun jalkaan ja musta tuntui, etten olisi halunnut pÀÀstÀÀ sua menemÀÀn. Monta viikkoa mennyt, enkÀ enÀÀ susta kuule. SyytÀn itseÀni kuinka herkÀsti reagoin ja tunnen, turhaan.
Alkoholilla oli osuutta asiassa, tuskin muistat edes.
Tottakai muistan <3 ÀlÀ syytÀ itseÀ, asioilla on aina oma tarkoituksensa ja ehkÀ niiden piti mennÀ nÀin vaikka ikÀvÀ jÀÀki.
Sinnekin mukavaa viikkoa, ja rentoutumista lumihommien jÀlkeen.
Mulla on elÀmÀni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiÀinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviÀÀ, pitÀÀkö se paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ,
mutta katsotaan nyt. Rustailin myös 32 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ.
Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao,
sÀmpylÀ ja yksi mansikkajukurtti. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa
intrnetistÀ. Hieman lonkeroanimaatioitakin. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi.
Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla myös 70-luvun sÀveliÀ.
Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot. Ah, taidan katsoa vielÀ hieman
retroerotiikkaa, niin kovasti ajatus sinusta sykÀhdytti.
Olet kai töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa
tapojani niin ettÀ nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin,
Alkoipa tehdÀ mieli jogurttia. HyvÀÀ yötÀ, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: Olen kirjoittanut hÀnelle runoja. Olemme nÀhneet marraskuussa. Nimi alkaa aalla.
Mies
Onko hÀn siis tietoinen niistÀ runoista?
Olet edelleen toiveideni joululahja. TĂ€mĂ€ aika on onneksemme kaikenlaista taianomaisuutta tĂ€ynnĂ€. EihĂ€n menetetĂ€ toivoamme yhteyden luomiseen. Ihanaa viikkoa ja pieniĂ€ suuria ihmeitĂ€. đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen toiveideni joululahja. TĂ€mĂ€ aika on onneksemme kaikenlaista taianomaisuutta tĂ€ynnĂ€. EihĂ€n menetetĂ€ toivoamme yhteyden luomiseen. Ihanaa viikkoa ja pieniĂ€ suuria ihmeitĂ€. đ€đ
Toivotaan! đ
Etsin arkistomateriaalia valokuvistani, ja löysin vuodelta 90 kuvan, jossa taitaa olla sulle hyvin merkityksellinen henkilö. Saatan tietÀÀ sen vieressÀ kÀvelevÀnkin tytön. Yleiskuva, takana lippurivi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille pershenkisille hauskaa joulun odotusta.
Vierailija kirjoitti:
Valomerkki tulee aina liian aikaisin.
Onneksi jatkot mökissÀ tanssit jatkuivat aamuun asti, oli kiva tutustua ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
KÀdessÀ kii
HyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elÀmÀni aikana kahdesta isosta asiasta tullut vahva etiÀinen. Kolmannestakin on ollut jonkin aikaa. Torstaina selviÀÀ, pitÀÀkö se paikkansa.
Aiotko torstaina lĂ€hestyĂ€ mua? đ„°
MikÀ oli tÀmÀn vuoden paras tapahtuma tai asia?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ oli tÀmÀn vuoden paras tapahtuma tai asia?
Ei sellasta oo
Terkut Sarille lounastauolta. Sinusta on monta tallennetta joita tulee iltaisin katsottua. Tallennustila loppuu kohta. Taidan tulla livenÀkin seuraamaan. Työniloa pÀivÀÀsi.
HÀn on eo ja minÀ olen eo.
Mukavaa viikkoa ihana..