Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Opelle hali.
Oispa mulle. MĂ€kans
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hyvÀnnÀköisillÀ helpompaa lÀhestyÀ kiinnostavaa naista tai miestÀ?
Tietenkin on, kun on se lÀhtökohtainen oletus oman ulkonÀön hyvÀksyttÀvyydestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Opelle hali.
đđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En koskaan kokenut itseÀni kauniiksi. t.ruma ankanpoikanen
ElÀmÀ mennyt maailmanlopun odotteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mÀkin mietin, et jos on saanut positiivista kommenttia ulkonÀöstÀÀn koko elÀmÀnsÀ, niin vaikuttaahan se vÀkisinkin itseluottamukseen positiivisella tavalla.
SinÀ nainen. Haluan sua. IkÀvÀ. Voi kunpa voisin kohdata sut ilman ettÀ maailmani hajoilee siitÀ.
Ns.Linnut ja sokeripalat vinkki viitonen terveiset talven jatkoon
Aion kyllÀ varmaan vielÀ poiketa sinne jossain muhkeassa hupullisessa takissa ja aurinkolaseissa.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ nainen. Haluan sua. IkÀvÀ. Voi kunpa voisin kohdata sut ilman ettÀ maailmani hajoilee siitÀ.
Ei kahvista&juttelusta hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Aion kyllÀ varmaan vielÀ poiketa sinne jossain muhkeassa hupullisessa takissa ja aurinkolaseissa.
Melkein jo nÀen sut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu hajosi. EikÀ edes pÀÀsty noin pitkÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. PelimiehillÀ ja -naisilla on.
TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu hajosi. EikÀ edes pÀÀsty noin pitkÀlle.
PerÀsuolta ei ole suunniteltu siihen ettÀ Jambon nilkan paksuinen siitin tungetaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa ettÀ se on supliikki luonne ja positiivinen elÀmÀnasenne mikÀ helpottaa sitÀ ihmisten lÀhestymistÀ. Yrmyn negaajan on varmaan vaikeampi lÀhestyÀ muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. PelimiehillÀ ja -naisilla on.
TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.
Kiits vinkistĂ€! Toivotaan etten itse oo ketjussa jakamassa toimivaa vinkki vitosta tulevaisuudes đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa ettÀ se on supliikki luonne ja positiivinen elÀmÀnasenne mikÀ helpottaa sitÀ ihmisten lÀhestymistÀ. Yrmyn negaajan on varmaan vaikeampi lÀhestyÀ muita.
KyllÀ ja rohkeus nyt muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten en. :/ olisi paljon parempi pÀÀstÀÀ irti
MinÀ koen terveysasioista puhumisen ehkÀ auttavan monia, joten kirjoitan niistÀ jossain julkisesti. Olen harvinaissairas ja vielÀ pahimmalla vaihtoehdolla, joten koen tiedon jakamisen tarpeelliseksikin. Jos joku tuttu tai tuntematon keksii haukkua tms..sairaudestani se kertoo vain heistÀ. IkÀvÀt ihmiset on vain tyytyvÀisiÀ kun voin huonosti.